Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 806 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, fredag 1 mars

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

inisklo
0

🙂God morgon till dig med aggeelin!

Maria
0

Godmorgon från ett soligt Mölndal för ovanlighetens skull.

/Maria

[Nåjd]
0

God Morgon alla !

Nu hann du precis före mig aggelin satt i tankar på en god morgon  tråd😃 

Solen skiner och första vårdagen men i år har den vart tidigare känns det som.

Städning på gång ett måstegöra speciellt för en obotlig pedant där allt ska vara precis och perfekt annars får jag nippran,inte en tesked i diskhon får synas allt har sin plats annars går jag av på mitten jag lovar, kan inte se att nåt ligger framme,nästan pinsam ju men bara nästan 😉

Ha en fin dag på er 🙂

[peter54]
0

God morgon 🙂

Här är klart väder och runt nollan. Uppfarten är livsfarligt hal.

Jag har sovit som en sten sedan vi kom hem igår kväll vid 23.30, efter att ha genomgått årets förmodligen tyngsta dag, begravningen av barnens mormor. Emil, 5 år kom med den absolut mest förlösande kommentaren efter ceremonins avslut i kyrkan när prästen sagt sista ordet.

Högt och tydligt sa Emil; -"får vi gå hem nu" och ingen kunde hålla sig för skratt.

Maria
0

#4 Barn är underbara. Vilka "förlösande" ord😉

Skönt att det gick bra. Jag minns dagen efter min mammas begravning. Jag var helt slut. Det var som om någon dragit ur proppen.

/Maria

aggeelin
0

Ute skiner solen och det ser ut att blåsa ordentligt. Idag börjar enligt kalendern den första vårmånaden. Jag har läst väderprognos för en dryg vecka framåt och det ser ut att bli mycket kalla nätter och plusgrader på dagarna. Ganska typiskt vårväder.

Jag längtar efter att sätta ut blommor utanför min dörr men än är det för tidigt med tanke på att det tydligen ska bli -14 grader kallt någon av nätterna.

#3 Oj, så noga du är. Då skulle du inte kunna bo här. Jag kan t ex hitta sambons strumpor på köksbordet och jag har slutat att plocka upp efter honom. Det gör att jag också blir mindre "plocksam" utan jag, tillsammans med sambon gör någon raid i veckan istället. För att skrapa bort det värsta 🙂

Önskar er alla en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er!

Idag firar jag & sambon 5 ½ år tillsammans. Vart försvinner tiden!? 😍😛

Så ikväll blir det pommes och lövbiff hihi gottigt det!
Hittade några fina bitar på Börjes till ett bra pris. Svenskt och allting. Bara bra hehe :) Älskar att handla på Börjes :D

Min sambo vill ej vara med på bild så ofta så blir en bild på mig och marsvinet Trazzel xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

citytjejen
0

God morgon!

#7 Grattis till jubileumet!

Har ätit frukost, somnat om en stund i soffan och vaknat igen. Ska äta lite mer snart och sen sticker jag till stan och ska göra en ansiktsbehandling och färga ögonbrynen, och det ska bli så skönt!

Hoppas alla har en bra dag denna första marsdag!

/Christina

Fridaaaa
0

#8 Tack :D

[typellisch]
1

Morgon :)! Vaknade 07.00, gick ut med hunden snabbt och in för frukost med mamma som är ledig idag :). Ska ta promenader, fortsätta rensa mitt rum, möta upp en som ska få massa nagellack mot att jag får en rulle hundbajspåsar :). Ska försöka plugga med! Känner mig på bra humör idag :).

Anders 50
0

Godmorgon!

Sol idag, men kall nordanvind.

#10 Fortsätt med det braiga humöret! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

inisklo
0

God morgon till er alla o trevlig fregad o allt vad den nu inne bär till var o en.Det är allafall till många sista arbetsdag…skönt!

Jag har hunnit oxå här lite mer än jag trodde först.Det är så lätt,att fasna framför"lådan"o bara vara i sin egen dator värd🥵om man int kan motstå,att typ jag läser den här till o den till osv.

Jaa sen är det,lite olustigt om datoren har visat sin dåliga dan o allt som du just har skrivit försvinner eller w.sidan kan int visas…ja ja ja tro att en o annan har upplevt detta.

Det är jätte blåsigt här.Nästan,att när man är ute måste hålla fast sig i hundens koppel mer än vanligt, annars fluger man i väg😉😃

Det tycks vara allt ok här i LK då kollar jag vidare…vi kanse syns mer i dag o kanse fortare än vi nån av oss kan tippa ha ha haa

Sköt om er o varandra!

-Friheten är rätten att göra allt som lagarna tilllåter./

Carles de Montesguier

[typellisch]
0

#10 Ja, jag ska försöka :D.

Cristine
0

God morgon alla LKare så roligt att se denna tråd full av olika aktiviteter..

här kommer en blöt katt som varit ute i regnet och vill pussas men jagas snällt upp i fönstret, vi får gosa senare.

#7  Frida jag är så avundsjuk på Trazzels hårsvall, den luggen skulle jag vilja ha!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Gomorgon gomiddag

Beror nog på när man stiger upp, Men idag skiner solen så underbart, Jag ska till stugan. Måste dit sola mig i solglansen, Sitta där med go kaffe och en macka,

Sen måste jag sänka värmen också. Elen är dyr här nere i skåne.

Ha en skön skön dag vänner

Fridaaaa
0

#14 hihi :D

Maria
0

Herregud. Det har skett ett mord på vår gata😮

Det är en väldigt lång gata som byter namn mitt i och när vi åkte till jobbet i morse och precis startat så mötte vi en ambulans och därefter flera polisbilar.

Det är en kvinna som dött och vi måste kört alldeles förbi där hon låg.

Usch, vad hemskt.😕

/Maria

Anders 50
0

#17 Usch! Hörde det på nyheterna! Skjuten med flera skott. Men de har gripit en man som är misstänkt för mordet.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Det är ju lika hemskt var det än händer men det blir så påtagligt när det är så nära.

/Maria

[Nåjd]
0

Fy vad ruggit och som du säger så mer påtagligt när det kommer så där nära.Hoppas dom löser mordet snabbt.Ska googla på Gbg och se om dom skrivit nåt.

Maria
0

#20 Kolla dagstidningarna Aftonbladet och Expressen bland annat.

/Maria

[Nåjd]
0

Hittade det precis,det är så tragiskt när sånt här sker.

inisklo
0

Det finns knappas nån ord..ys så hämst!

#19 joo så är det…

Afturelding
0

God eftermiddag!

Idag kom tygerna till brudklänningen, äntligen :D Vilket betydde att jag var tvungen att göra klart 30-tals klänningen idag, för att inte ha för många projekt samtidigt. Jag blev väldigt nöjd med den :) Den slutar på mitten av vaden på mig.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Maria
0

Oj, vilken vacker klänning❤️

/Maria

[Sisa]
0

Hejsan härinne,

nyss hemkommen från jobbet, en kopp kaffe och att läsa Era trådar..vilken avkoppling!   🙂

Här har det både snöat och regnat idag..sen har solen tittat fram en stund, kanske typskt 1:a marsväder ?

Nu är det helg..och jag önskar Er en fin sådan!     🤗

flisan708
0

God eftermiddag! Sol har Det varit här idag, vackert! Softat och jag känner jag mår bättre idag. :-) #25 Hemskt med det som hänt idag där du bor. Så tragiskt! Ha nu alla en fortsatt bra dag!

inisklo
0

#24…va fina dom är…riktigt duktigt är du o då är du ensam med just såna klänningar… o bra stil,att göra fädigt förs osv innan man börjar annat…🙂

Lite svårt för mig,men jag önskar,att jag var sån duktig en som gör fädigt först A innan man börjar B o C osv😉

stina63
0

Vacker brudklänning🌺

inisklo
0

#29 stina63 …har du redan sätt den???😉

Afturelding
0

Tack så mycket bumbleboo, inisklo och stina, även fast det är fel klänning ;) Jag lovar dock att uppdatera om brudklänningen!

/Rebecca

stina63
0

*30 Insisklo brudkänningen är på bild inlägg 24😉

Cristine
0

#32 Nej Tina denna vackra klänning ¨är inte brudklänningen

och bild nr 1 är framtill

och 2 är bak.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Hehe ja där ser man , Ser nu att hon har skrivet 30 -tals klänningar, men jag läste först som att hon skulle sy upp 30 stycken,☺️

fotokrafs
0

Ånej! Jag har inte hunnit skriva i "1 mars"-tråden😮 
..hmm.. men bättre sent än aldrig 😃

#3 Usch, nästan så man skäms över hur stökigt man har det hemma 🤐😃

#7 Grattis 🥳

#17 Obehagligt 

#24 Oj, vad du fixar. Fint! och häftig tavla (du gjort?) i bakgrunden 😎

Afturelding
0

Haha, det gör inget stina, huvudsaken är ju att du tyckte den var fin 😃

#35 Ja, tavlan har jag också gjort ;) Den står fortfarande på tork.

/Rebecca

[Sisa]
0

Brudklänningar, eller inte..vackra är dom!

# 31  Ser fram emot att få se DIN brudklänning!     ❤️

inisklo
0

😂…🤪…😴….tjejer lalaa lallaa ….🎧