Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 383 ggr
Fridaaaa
0

Morgon lördag 2 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er!

Har alla sovmorgon idag? =)
Själv fick man feber imorse och har hosta :S Vill ej vara sjuk mer nu! Trött på det. Har sällan feber men haft feber en dag redan denna veckan :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Nåjd]
0

God Morgon Frida och ni andra 🙂

God morgon på fina hunden också 😎

Snöat har det så nu är det snuskhalt där ute.Krya på dig Frida,många som ligger nu och peppar peppar än håller jag mig frisk.Säger man så där ligger man väl i morgon dag kan jag tro 😮

Ha en fin Lördag 🙂

aggeelin
0

Godmorgon!

Jag ju lite tidigt uppe för att vara en  lördag. HÄr är det mulet och ser ut att fortsätta vara så under dagen. Jag undrar om de inte utlovat snö, det ser så ut på himlen.

Nu ska jag börja fixa äggröra. Sen ska jag göra tårta, sonen fyller år idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon alla.

Har inga särskilda planer idag mer än att snart åka och handla och sedan äta "frukost" på Erikshjälpen"

/Maria

stina63
0

Godmorgon

Ny dag en härlig fin solig dag, Jag ska jobba,
Igår höll jag på med såga ner min syrenbuske som har blivit för stor, de får jag fortsätta med på söndag när jag har rast, Jobbar delad tur på söndag.

Lite snödroppar från kolonin

Ha de gott vänner, ☀️

[Sisa]
0

Godmorgon!

Tack för fina bilder!    ❤️

Snöar gör det här, något jag inte gillar..nog med snö nu!!   Ledig är jag idag och inget planerat.  Känns fint att kunna ta dagen som den kommer.

Krya på Dej, Frida!

Ha en bra lördag alla!      👍

Afturelding
2

God morgon!

Idag ska jag sy! För gå ut tänker jag då inte göra. Det är ett så fruktansvärt snöoväder.

Så idag ska jag sy, sitta här, kanske titta på någon serie och möjligtvis lyssna på pratradio ;)

Ha en fin lördag allihop :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
0

Godmorgon alla, friska och sjuka, pigga och trötta!

Själv tillhörde jag den sista kategorin ganska länge idag, men nu när alla morgonbestyren är avklarade så är det bättre.

Idag finns det inga "måsten" utan dagen blir som den blir.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
1

God dagens här i burken.

ja jag är som vanligt bara..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
1

God förmiddag 🙂

Här snöar det för fullt och det blir vansinnigt halt eftersom det är bugglig is överallt. Idag kommer jag inte en meter utan sparken.

Massor av gulsparvar här idag för ovanlighetens skull, de har inte varit många tidigare i vinter.

[typellisch]
0

Min dag började lustigt. Igår kväll var grannhunden på besök så Molly och han lekte av sig. Efteråt drack Molly såklart massa vatten. 04.30 vaknade hon och vi fick gå ut.. kom inte så långt då hon kissade en stor fläck i trapphuset. hade papper i fickan som tur var så fick upp det mesta, springa ut med Molly så hon fick göra nr2. Hem och hämta disktrasa med grön såpa på och torka upp resterande. 05.00 somnade vi om till 08.00 och nu är jag riktigt trött efter att ha fått sömnen avbruten. Nå väl.. ska snart ner på stan och möta en tjej och byta lite saker :) hon ska få en drös av saker och jag får två sorters te! sen busa med hunden och fortsätta rensa mitt rum och skåp! finns massor av saker jag inte behöver längre :).

citytjejen
0

God morgon/god eftermiddag!

Vi kom precis hem efter att ha varit iväg och kollat på ny bil, provkörde några men hittade ingen som kändes rätt! Har dock spanat in en som vi ska åka och kolla på på måndag!

Snöyra ute så det var skönt att komma in, snart blir det bad med mannen och ikväll lite mys med en god pasta hemma.

/Christina

fotokrafs
0

GOd KVäll!

Skall strax sätta mig vid tv och se om det går någon film. Vi har nyss löst melodikrysset, ganska svårt… men vi tror vi fixade det.
Annars lätt att fuska och söka upp svaren av andra på nätet
men hur kul är det?😐

#0 Så härlig bild, fint ljus.  
Trist att du är sjuk. Är det ungarna från praktik som smittar dig?🤔

#4 Snödroppar så härligt. Koloni så mysigt! Jag har faktiskt kikat lite på ett nätet på ett litet hus som ligger i koloniområde. Det finns en liten chans att maken skall jobba norr om stan och då vore det mysigt att ha sån stugan som "övernattningslägenhet" 🙂

#9 Kul att få besök av ett gäng gulsparvar 🙂

fotokrafs
0

#11 Bada.. Jag vill ha ett badkar.. är avis 😕

Fridaaaa
0

#12 Man vet aldrig om det var det ;) Förskolebaciller som jag ej är van vid hehe
Tack! :D

Maria
0

#14 Förskolebakterier är livsfarliga😉

/Maria

Fridaaaa
0

#15 Japp, när man ej är van vid dem så hihi 😉