Positivt tänkande :-)!
Hej!
Jag har precis börjat skriva en blogg och de senaste dagarna har jag pâminnt mig själv om hur viktigt det är med positivt tänkande… Läs gärna vad jag har skrivit och âterkom med era tankar om detta :-)! http://intuitedme.wordpress.com
Kram kram :-)
Positivt tänkande är bra.😍
Lena.P är jag i verkliga livet.
Positivt tänkande är bra :P
Syns att din blogg är på engelska :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja de är bra tänka positivt varje dag,
Att tänka positivt gör stor skillnad! Har för vana att affirmera varje dag om saker som jag vill ska hända osv.
Det där är en blogg helt i min smak, den hamnar bland mina favoriter kan jag säga. Jättebra inspiration och härlig läsning överhuvudtaget! ☀️ 🙂
/Christina
Vad roligt att ni tycker om den :-D! Jag har märkt att skriva om dessa saker pâminner en själv om hur viktigt det är att mâ bra och att ens egen inställning pâverkar sâ mycket…
Eftersom jag har vänner världen över sâ har jag valt att skriva den pâ engelska… Men se det som ett sätt att träna engelskan ;-)!
När jag tänker efter, jag kan inte tänka på något annat sätt än positivt. För att jag ser ljusa prickar, även i dem allra mörkaste saker. 🙂
#5 Gillar inte att "plugga" engelska tyvärr ;) Aldrig varit något för språk, mer än svenska språket då :P
#7 har inte du kurslitteratur på engelska?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här är en blogg som jag läser när jag vill bli glad. Hon, Anna, har så mycket energi att dela med sig av
#8 Inte ännu, bara haft en artikel på engelska och den hjälpa min sambo mig med och med hjälp av ordbok :) Men det var mycket svårare engelska och ord än vad det är i denna bloggen :P
#10 Passa på att träna engelska för gissningvis blir det mer sånt i plugget!
#11 Mjo fast det är en helt annan engelska i dem böckerna, så lär få ha min sambo till hjälp eller ordbok :)
Och vi kommer ej ha mycket engelsk litteratur eller artiklar ^^,
Jag kan engelska, det är inte det, men har svårt med vissa ord osv :P
Jag tänker alltid positivt.
Det finns alltid någon som har det värre, och mitt motto i livet har alltid varit: Det ordnar sig alltid!"
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Haha, jag brukar alltid säga Det löser sig alltid, pâ ett eller annat sätt ;-)!
#14 Och det brukar det ju alltid göra.. :-) Allt kunde varit värre! :-)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag är som Anders positivt inställd till det mesta och det är omöljigt att bråka med mig. Det ordnar sig alltid används glatt varje månadsslut.
Livet är mycket lättare för oss som tänker possitivt, vi går aldrig och grämer oss över något. Dessutom är det bevisat att de tankarna🙂 håller oss friska.
Jag undrar varje morgon vad det är för spännande saker som finns runt hörnet, alltid händer det något.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är nog född glad och positiv.
Det har varit till mycket hjälp.
Jag väntar fortfarande på depressionen som alla säger att jag ska åka på efter cancern och behandlingarna😉
/Maria
#17 Där är vi lika fast du har haft det mycket mycket tuffare,jag tar mitt med en klackspark för inget blir bättre av negativa tankar och gnäll.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.