Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 553 ggr
Maria
0

Godmorgon 1 februari

Äntligen är långa januari slut och det är skönt tycker jag.

Idag har vi minusgrader igen så jag kan tänka mig att det är ganska halt ute.

Det är i alla fall FREDAGGlad

Min man ska på vinprovning ikväll. De är ett gäng som brukar träffas då och då.

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det också kallt. Jag har mycket att göra idag så det är bäst jag sätter fart!

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God morgon Glad

Här är klar himmel och 6 minusgrader. Nu längtar jag bara till tisdagens snöfall så att det blir vintervackert igen istället för det smutsigt fula som nu råder.

#0 Här finns också en vinprovare idag, frugan ska ha vinprovning med sina arbetskamrater ikväll.

Flört

Anders 50
0

Godmorgon!

-2 grader här! Glad

Väntar på att bli upphämtad av en jaktkompis för vidare resa till stora jakttillbehörsaffären i Hyltebruk.

Och här blir det ölprovning ikväll.  Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

God morgon på er!

Njuter av ledig dag och vackert väder, sol och 5,2 minusGlad

Idag blir det tvätt och annat nödvändigt pyssel, i morgon ska jag jobba.

Ha en trevlig fredag alla LK:areGlad

Maria
0

#2 Haha, då får du och jag se "På spåret" själva idag.Skrattande Dina barn kanske tycker det är kul?

/Maria

stina63
0

Godmorgon vänner

Så var det fredag skönt, Men jag ska jobba kväll. Ska igentligen jobba helg men har tagit ledig lördag söndag, Behöver fixa hjälpa till med golvet i sovrummet,

Ha en skön fredag

flisan708
0

God morgon! Solen skiner och minus 6 grader ute! Ny månad, ett steg närmare våren! Jag är ledig och tog sovmorgon idag! Livet är gött! Dagens enda plan är att gå på jumpa i eftermiddag. Nu måste jag ha lite kaffe! Ha nu alla en skön fredag! Kram

citytjejen
0

God morgon!

Ja visst är det härligt att vi gått in i februari nu! Mysigt med fredag även om jag är "ledig" eller rättare sagt sjuskriven. Har precis hällt upp en kopp rabarber/vanilj-te och ska sätta mg och skriva in diverse saker i min nya kalender. Blir stadsbesök i eftermiddag och sen ska jag möta upp min man när han jobbat klart för dagen.

En bra 1 februari önskar jag er alla!

/Christina

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Härliga fredag! Jag har lunch nu på VFU:n (praktiken). Slutar kl 13, skönt en fredag :) Sedan blir det stan :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

Hej Frida!

En sån mysig bild, fantastiskt med djurGlad

Fridaaaa
0

#10 tack! Ja visst är det underbart med djur :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
2

God middag!

Vi har precis lagt bröllopsinbjudningarna på brevlådan. Så nu är jag osäker på vad jag ska göra för att fokusera på annat än att jag är nervös ;)

Hoppas ni har en trevlig fredag :) Här är det sol och ganska varmt.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[peter54]
0

#5 Ja så blir det, eler så blir jag överkörd av ungarna, som inte vill se På Spåret, utan kräver fredagsmys med filmkväll. Blir det så måste jag och frugan se På Spåret imorgon istället (om hon inte har oförklarlig huvudvärk).

Flört