Godmorgon tisdag 29/1
Godmorgon alla.
Här är en halv plusgrad och jag har ingern aning om vad dagen kommer att ge.
Ska strax åka till jobbet i alla fall.
/Maria
God morgon gott folk.
I natt så har det inte blivit många timmars sömn, men det kommer jag ta igen snart på soffan 
Jag småhaltar fortfarande efter healingen igår, men smärtorna i knän och hälar har minskat rejält. 
Det var verkligen en helrenovering jag fick igår utav healingen och det behövdes tydligen. Healingen verkar känna av kommande smärta vilket jag inte kan känna av, så det är ju helt super med förebyggande syfte 
Idag så är jag ledig och jag kommer nog kolla på tv en hel del. Jag spelar ju in program på boxen som går sent på kvällar och nätter, och nu är det dags att börja titta så att jag kommer ifatt.
Vad ska ni göra idag?
Det är töväder i Västerås sen nåt dygn, vilket jag tycker är bra, för det behöver smälta bort lite halka från vägarna. Håller tövädret i sig så kanske det blir moppe om nån vecka.
Oavsett hur erat schema ser ut för dagen så önskar jag dig en kanondag.
Godmorgon på er! Himlen har små partier med ljusrosa, läckert är det! 
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Go'morron Humlan, VSK och agge!
År det sovmorgon idag? här brukar va massor av inlägg så här dags
Här är det 0,4 grader och lite blåsigt, ska jobba em idag.
Önskar alla LK:are en fin tisdag
God morgon 
Här är 1 plusgrad och vår värld börjar se skitig ut, även om det inte är i närheten av hur det ser ut i stan. Uppfarten är en smutsig isbana, så jag måste använda sparkstöttingen för att kunna ta mig till brevlådan eller bilen.
Ha en bra dag alla 
#4 tråkigt med isbana. Vi har en i hela backen upp till "stigen" som vi kallar infarten till området som vi bor på, vi fyra som har egen vägförening. Den föreningen borde ju då heta Stigförening! 
God förmiddag!
Jag har varit här förut men det syns inte, det var heltäckande moln då men nu är himlen snart bar igen. Vi har haft nästan 2 veckor med blå himmel, det får man vara lycklig över även om man . Härligt när allt fungerar, många har haft problem, med fusna rör, mina går väldigt djupt.
Önskar er en solig och varm dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej hopp allihopa! Min dator har dött igen, men nu kom jag på att jag faktiskt har en smartphone nu så jag kan logga in här, haha. Sitter i skolan i min fina kigurumi och väntar på att lektionen ska börja. Har lite saker på väg, bland annat en peruk till min planerade cosplay av YOHIO. Längtar tills jag får dom. Utöver det är det inte mycket nytt som har hänt. Pojkvännen har dumpat mig och jag har blivit tillsammans med min bästa vän istället.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Gomidda alla glada!
#1 Hoppas du sovit ut nu efter healingen!
#9 Hej på dej!
kigurumi var ett nytt ord, får upp japansk djurdräkt när jag googlar så då är det väl det?
När jag kommer hem i kväll ska jag städa ut bilen och möjligen hinna tvätta den också, Får passa på medans det är töväder så dörrarna inte fryser igen.
Dax för service på fredag, dyrt brukar det bli men det är ju nödvändigt.
Min förkylda make överlevde natten och är på jobbet idag. 
Måste vara tack vare mina omsorger i gårkväll 

Zabelle
#10 Snabba kast mellan dödssjuk och jobbet!!
#11 Tur är det, tålamodet prövades igår 
Zabelle
Jag har sovit en sväng nu på eftermiddagen och nu känns det faktiskt helt okej 
Vilken stor vovve 

#15 Hehe hon är runt 73 cm i mankhöjd ^^
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#16 Fråga från okunnig. Mankhöjd, hur högt är det? Vi diskuterade det häromdagen och jag trodde att det var "mellan ryggen och halsen" och någon annan att det var typ under magen. Som du hör är jag lite korkad när det gäller mankhöjd!
Är det en Sankt Berhnard (stavfel?)
#19 Yes det är det 
#18 Nämen titta, det var där jag trodde! Fast det kanske inte gick att förstå "mellan ryggen och halsen" - jag var lite dålig på att uttrycka mig 
#21 Hehe ok jo det var det jag misstänkte att du menade :P
God kväll!
Nu har vi äntligen kommit hem. Skönt att slippa grådasket som var i Södertälje. Här snöar det till och med.
Vi välkomnades av att ett paket hade fastnat i brevlådan. Det var c.a 2 mm för högt för att kunna få ut, så brevbäraren måste ha öppnat lådan från sidan och sen struntat fullständigt i hur vi skulle få ut det. Vi fick bryta upp paketet. Tack och lov att den graverade caketoppern som låg i det var allt vi hade förväntat oss i alla fall.
Hoppas ni har haft en trevlig dag allihop.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Gokväll!
#16 Det var en liten hund!
Min är 92 cm! 
Annars har dagen förflutit helt ok. Var ute länge inatt så det blev lite sovmorgon. Sen åkte jag och köpte semlor och vidare till en kompis jobb och bjöd honom på en semla.
Väl hemma så behövde killarna i skogen hjälp med att byta en bränsleventil och därefter var det dags för lite näring, kokt Potatis och älgbullar.
Och under tiden detta smältes så kollade jag på en inspelning av hur engelsmännen på landsbygden levde under andra världskriget.
Nu blir det LK och facebook en stund.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#24 Hehe ja du har ju sådan stor gosse! :D
God kväll
#9 Nu blev jag sugen på att överraska med en "kigurumi" till min kompis.
Hon är gravid och skulle nog se extra gullig ut i en sån 
#14 Så fiin
#23 Graverad caketopper .. jag antar det är till bröllopstårtan 
Igår bokade jag tågbiljetter; skall hälsa på mamma i helgen.
Det blir kul att träffa henne, hon är så glad när jag är där,
Sen tycker jag att det är mysigt att åka tåg
i alla fall när det varit som senaste gångerna 
Stockholm-Skövde 31 mil på 2-2,5 timme
Sitter och funderar på om jag skall köpa lera till mamma,
Har ni tips på kladdfri lera? Cernitlera? 
Ha en skön kväll
Jag har ju sett filmen Cujo så jag tyckte jag kände igen hundrasen.
Men jag både hoppas och antar att vovven på bilden är snällare än Cujo 
#27 Haha okej :) Ja den har jag med sett.
Ja det är hon, reserverad mot främlingar men supersnäll mot dem hon litar på :)