Äkta frun.
'
Den idealiska äkta frun väntar alltid på äkta maken när han kommer hem från jobbet med en kyss och maten färdig,hon har alltid städat,hon grälar aldrig, hon röker inte, hon dricker inte, hon är inte slösaktig, intresserar sig inte för andra män och är en kärleksfull fru i sängkammaren…finns hon?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Möjligen finns hon i någon gammal reklamfilm från 50 talet 

Zabelle
Vi har aldrig städat, men annars stämmer det pinsamt bra, haha.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Kunde varit mig du nästan beskrev precis.
Jag röker inte, dricker inte, snusar inte, tar inte droger, lagar mat, bakar, håller alltid huset rent, står snällt i tvättstugan och grälar aldrig.
Sen slösaktig beror väll på vad man menar, köper onödiga saker gör man inte men sen ska man väll deffinera vad som är onödigt också. ;)
#0 Jag tycker att det låter som det är mig du beskriver 
Heeiiiiiihihi det är visst din dag idag!

Nog finns hon eller han,
Det låter om mig de åren jag var hemma med sonen
/Maria
Kanske finns det någon sådan fru,men om hon är lycklig är ju en annan fråga…
Bara två saker som stämmer in på mig där, kärleksfull och röker inte! Det räcker gott tycker jag 
/Christina
#1 Lite roligt, köpte ett exemplar av Damernas Värld på second hand igår från 1953. Där står det hur mannen uppskattar ett glas wisky, färdiglagad mat och en ren, stoppan pipa när han kommer hem från jobbet. Tyckte hela tidningen var så himla charmig på något sätt! Och underbara kläder!
Jo hon finns nog där ute någonstans men är en kvinna som alltid är till lags så önskvärt? Idealkvinnan verkar anpassa hela sitt liv efter mannens, vilket kanske inte ger mycket utrymme för utveckling och sjäkvförverkligande?
Jag själv stämmer väl in på det där förutom att jag är dålig på att städa och går i skolan, så maten är inte färdig när han kommer hem haha 
<Nej vore jag man så skulle jag nog inte vilja ha en så medgörlig kvinna
#10 Varför inte? Hon behöver ju inte vara nån kuvad slav för det?
Skulle inte alls vara olycklig om det gällde tvärtom, (hon jobbade) Fast en öl då och då ville jag ha!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#9 En sån tidningar har jag också läst. Riktigt rolig text! Såna finns nog inte längre och det låter som någon som inte har något eget liv. En slags husa 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Såklart,hon finns..
men,man ska INTE låta dem träffa varandra….
; penke
#0 Tydligen var inte jag den "äkta frun", har två stycken ex-make. 
#11 Ja just det, precis så som jag har det 
#14…va du har hunnit snigelpiga…jag har haft bara en äkta man
…
…men oäkta män 1,2,3 äs orkar int räkna
…
Nu varande prins friade redan i andra gången vi träffades för jag är sån som stå i #0..fast lite grälar sjuk är jag mellan åt,men det kanse är just den kryddan som han vill ha…Men jag gör allt av kärlek o vill göra så som det stå där.
Än är jag int äkta FRU
brukar det int hända,att man visar sina" bästa "sidor innan

o sen vem man värkligen är…HAH HAH Haaaaaa
#16 Oj då, om du bara visste allt vad jag har hunnit att göra. Det är mycket det. Sniglar kan vara jättesnabba också i behov…
ja jag röker o tjötar.Men städar lagar mat bakar o hela j..a paketet..
Klart att hon finns o är lycklig…Varför skulle hon inte vara det??
Ett fint välstädat hem o ungar som upp för sig o bra mat på bordet.Klart att man är glad o stolt.
Men klart det är ju inte så det skall vara utan man skall dela På Sysslorna o man skall jobba med något viktigt.
Nä!1I min värd så jgör varje familj det som passar de.O inte vad några nötter sitter o tycker ut i universum..
Lena.P är jag i verkliga livet.