God morgon 10 januari
Här snöar det för fullt just nu och isfläckarna blir livsfarliga att gå på, så idag använder jag sparkstöttingen. Jag ska en extra vända till sjukhuset idag, onkologmottagningen för efterkontroll efter min hudcancer 2010.
Ha en bra dag alla
Godmorgon. Hoppas det går bra Peter.
Jag ska inta soffläge. Har en dunkande huvudvärk och det är svårt att sitta vid skärmen märker jag.
/Maria
…HEJ o HÅ int varje dag som man kan skriva till LK 2 godmorgon hälsningen.Det är int alls dumt…det här…
Här blåser det men börjar bli ljust nu.Har suttit här i lila rummet o skrivit ett o annat o från mörkret har man kommit till ljuset
hah haa så poetiskt
jag sov 2.5 tim mer än vanlig.Jag hadde sovmorgon…skönt…
peter…Jaa-a DU peter…du har fullt upp på dagarna.Jag hoppas självklart,att det gå bra o jag är tacksam,att få lära känna DIG så här.DU bjuder så mycke av DIG o DITT fam.Ära,att få vara med.TACK.
bombleboo…ys då…huvudvärk!DU… om DU vill ta o prova…kall fuktigt handuk mot pannan o vila som DU sa soffläge obara kopla av…kram på DIG…
Ha nu bra alla!
Har skrivit lite i den andra tråden oxå…aggeelins
#1 Ja sånt är gräsligt. Frugan är hemma från jobbet idag av samma skäl, sprängande migrän. Hon har 2-3 sjukdagar om året, samtliga för migrän.
God dagens.
Ni som inte känner er på topp.Krya på er..
O så en så bra dag det går att få där ute i etern..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon!
Snöstorm här också, 13 m/s och massor av snö. Men ut ska vi. Jag har helt slut på maskinnålar, och då kan man ju inte sy. Vi ska även se om vi kan hitta någon väst och skjorta till sambon, vi försöker sprida ut utgifterna för bröllopet.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Go'mittpådan !
Ser ut att bli snöstorm här också så jag är glad att jag sitter här i v ärmen. nu ska jag se till att något kommer i magen och sedan ta en siesta.
Ha en trevlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Go'mittpådan hälsning kommer jag med
Ja det skulle visst bli kallare, grått är det iaf och det börjar blåsa så det är skönt att man är inne!
Ha en trevlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
…Hej alla ville bara kolla lite läget o önska till ER ALLA trevligt eftermiddag o så småning om trevligt kväll.
Jag är så intreserat av mästar koken…ja vem bli hen som vinner denna gång.Alla som tar sig till nån tävling som dom har på tv är jätte duktiga o frammot…jag skulle int kuna äns öppna dörren.. till nån tävling hur jag än skulle vilja tävla….

God eftermiddag på er.
Här har vi också haft snöstorm, inte så kallt, räcker så bra med 2-3 minus när det blåser också.
#1 Hoppas huvudvärken är bra nu Humlan.
#3 Håller tummarna att allt är ok Peter.
Fick migrän när jag var 12 och har haft många sjukdagar pga det under åren.
#5 Så fint med alla era djur Frida
#6 Lycka till med syjobbet Afturelding!
Ha det gott allihopa
Gokväll!
Har "jobbat" halva dagen ungefär. Kul att få dela med sig lite om kunskaperna jag fått i mitt yrkesliv till ungdomarna som kommer från skolbänken.
Nu ska teorin omsättas till praktik och det är inte så lätt alltid. Förr kunde man säga att dög man inte till nåt annat så kunde man jobba i skogen! Men nu är det andra tider.
Maskiner som kostar 4-5 miljoner ska ge ett netto till maskinägaren och skogen som avverkas ska ge ett netto till skogsägaren, och i gallring så gäller det att rätt träd och antal lämnas kvar, och då gäller det för den som sitter vid spakarna att veta vad han gör.
Men fy vilket väder det blev på eftermiddagen! Snöstorm längs med marken!! Nu är det ca 5 cm snö och det fortsätter att snöa.
Ha en fin kväll!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag får avlägga rapport då. Jag är helt fri min hudcancer, inga symtom eller indicier någonstans i kroppen eller på huden. Nu är det 3 år sedan upptäckt och jag fick beskedet idag att jag inte behöver fortsätta med efterkontroller alls, utan bara ta kontakt om något misstänkt dyker upp.

Här har snöat och stormat hela dagen och nu har vi fått några cm nysnö uppepå den gamla hårda snön. Jag hämtade pojkarna från skolan i Huddunge vid 14.30 och det var verkligen en utmaning att köra ute över de öppna områdena, 50 meters sikt max och inte en chans att se vägkanten. Det var bara att sikta mot nästa snökäpp hela tiden.
#12 Åh, vad skönt att höra.
Det måste kännas som en lättnad.
/Maria
Ja det är skönt att vara över den pärsen (också) 
#12…Det var trevligt,att höra.Vi är som jätte stor familjen…då är det skönt,att höra A o sen B…måste kännas enorm lättnad för DIG o hela DIN riktiga fam.
Det känns skönt att,avrunda kvälle oxå här nu lite,att läsa var NI har skrivit o bara kopla av allt.O snart får man väll "hoppa" in i snarkilådan o zzzZZZzzZZZ
Då säger jag redan nu…GOD NATT ALLA O HOPPAS NI SOVER GOTT
Tur att det inte är så mycket, hoppas det inte kommer mer
Dock glad hund hihi