Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 991 ggr
aggeelin
1

Godmorgon måndag 7 jan

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
1

Ute är det fortfarande mörkt och det är mysigt, tycker jag. Jag tycker ju om mörkret på vintern. Nu sitter jag med frukosten och snart är det dags att cykla iväg. Jo, jag hoppas att det ska gå att cykla, trots att det är frosthalka ute. Kommer jag bara uppför backen hos oss, så ska det väl gå bra.

Idag är det fullt ös på jobbet. Bäst att fara iväg.

Ha en  fin dag!

Maria
1

Godmorgon.

Sitter på jobbet i mörkret och folk börjar så sakta droppa in.

/Maria

[peter54]
1

God morgon Glad

Nu har jag fem minuter att titta in här på innan sjukresetaxin kommer. Det blev en något hektisk morgon eftersom jag glömde att "grilla" barnens frukostpannkakor igår kväll.

Glad

inisklo
1

Godmorgon alla glad o alla andra. Vist är det härligt,att hänga med i denna dag…Vad annadrs…gårdagen puts vex morgon dagen vet ingen…alltså det är NU…Kyss

Vist ska vi försöka var o en göra det bästa av denna dag,typ,att den dagen bli åtminstonen lika bra som den som vi hadde igår eller lite bätre än den…Glad

Alltid värt,att försöka o utmana sig själv.Tänk efter va det som var bra igår?+:ssa,att du får lite mer i dag.osv….Tänkt efter hur många saker var det värt,att tacka om o hur många mer kan det bli idag. Glad

HA DET SÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA! KRAM

Toyan
1

God morgon!

Tittar in och önskar er en härlig dag, nu ska jag till jobbetGlad

stina63
1

Godmorgon på er,

Ny dag nya möjligheter finns framför oss, Jag ska jobba kväll efter ha varit ledig under helgen, Skönt de

Ha en underbar skön måndag

Fridaaaa
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag här! :)

Gjort omtentan idag som jag pluggat till, skrev på allt hoppas bara det räcker till så jag får tillräckligt med poäng! Men återstå att se…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

#7 redan klar med tentan! Håller tummarna för dog!

chik
0

God dag på er alla..Agge OJ!!Cykla.Kan det gå bra. Bumbleboo..Så du är med på jobb….O Peter har jobbat hela morgonen med pannkakor..

inisklo.pigg som en mört känns det som.Toyan.vinkar,fin Måndag till dig.Stina din stackare. du jobbar när vi myser..Frida Vink o lilla ulltotten med..Sen ni alla som kommer in efter.En så fin dag till er….

själv gör jag inte många knopp..Men någon skall ju vara latmasken med♫.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
1

#8 Började kl 8 i morse, satt 1 timme med den :)

inisklo
1

#7…Fridaakesson…o vem är /hon/han/hen???söt som socker…njaaa fruksocker hah hah haaaFlört

#9…jaa-a pigg som en mört…hmyyy ok.Ja ja det känns så,att jag är pigg…men mört är den int fiskObestämdpuss på DIG!Jag gillar DINA komentarer…enkla osv,jag blir ful li skrat av dom…TystDu kan DU…latmask…jag vill vara det oxå…annars är faran,att jag äter upp DIG…allafall lite latmask vill jag va… för jag ha lite/mycke,att pyssla med här.

Tack för foton som DU bjuder till oss o andra som gör detta.KUL!

zabelle
1

Gomidda!

Då var helgerna slut och det är fulla jobveckor ett bra tag framåt.
Vi bokade resa till Rhodos igårkväll. Sista veckan i Maj :)
Skönt att ha lite semester att se fram emot.

Ha en bra dag sllihop!

Zabelle   

Fridaaaa
1

#11 Det där är Smilla :D Fyller 2 år nu i april. :D

inisklo
1

#12…kul med semester o resor…vi ska ha semester nästa veckan.JIPPIIIIIII!

#13… ok…o hur gamla dom kan bli?

Fridaaaa
1

#14 Olika beroende på hur stora dem är, men dvärgkaniner som hennes ras tillhör, brukar bli runt 6-10 år gamla, kan bli 10-12 år med :) Men 6-10 år är vanligast :D

inisklo
1

#15…Jaa det är skönt…för dom puttisar som jag älskar jätte mycke lever int mer än 1-2 år har jag hört o läst lite.Om allt alltså gå bra.Det är just nackdelen av..allt levande…en dag puts vex,men man kan göra sin bästa o njuta av dersas  sällskap o låta dom vara djur…Gladint som hundar som ska ta körkortObestämd

Fridaaaa
1

#16 Hamstrar och råttor brukar inte bli så gamla tyvärr :( 
Men marsvin som jag med har, brukar bli 5-7 år gamla :) Kan bli 7-9 år med ^^, Enstaka fall äldre men sällsynt ;)

Ja precis:P
Haha ja det är vanisnne att låta dem göra det ;)

[MossQ]
2

Skuttar åxå in och vinkar till er alla ;och önskar en fin måndag:-)))

inisklo
1

#18    Gladva kul,att du har tid o skutta här ….så häftigt bild…målning…är det dina händers värk?

Cristine
1

Hej på er alla..jag har inte så mycket att berätta nu för tiden så jag väntar med att skriva  och hoppas att något ska hända under dagen och kan berätta att idag har jag sett den blåaste himlen på år och dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

inisklo
1

#20..Cristine…det var väl kul.GladJag har hållit på i köket o byt ut gissa bara???Våran alla blå glasfat,ljustag osv alla som var blå.Jag är samlare o nu vill jag ha lite mer fritt,att torka hyllor osv…men det var så kul…DU har set den blåaste himlen o jag dom blåaste prydnalsföremål.Glad

aggeelin
1

#10 Snabbt jobbat. Hur lång tid hade ni på er?

Fridaaaa
1

#22 4 timmar om man ville :)
Men jag kände att jag behövde inte mer tid, skrev mycket på allting osv, och kom inte på mer så :)

Anders 50
1

Gokväll!

Vilket väder idag! Först frost, sedan milt och duggregn, därefter kallare och snöfall som övergick i duggregn på eftermiddagen. Snorhalt på de mindre vägarna!

Var hos knädoktorn idag och fik veta att jag har en rejäl inflammation i slemsäcken ovan knäskålen. Den ska åtgärdas med en dos Tradil och när det blir bra så ska de kolla vidare i knäet.

Svårt att se nåt på vanlig slätröntgen, ct eller mr får jag ej göra, så de får gå in i knäet och kolla.

Kul!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
1

#24 Aj då! Hoppas att det blir bra!

inisklo
1

#24…Obestämdo jag som trodde,att kålblad elle nån ulleduk skulle hjälpaFlörtDom är bra till mindra"skador"gammaldaks förstahjälpen.

Hoppas värkligen,att du får bra hjälp o att knän blir bra fort.Då får du tar det  lungt nu o vila utan dådlig samvete.Hmyyy…

chik
0

Anders. Aj.

Moss.Alltid roligt o se digTyst

inisklo..Oskyldig.'Kyss

inisklo
1

#27…chik…vi får int mer träffas så härSkrattandeFlörtTungan ute

chik
0

inisklo.

inisklo
0

chikSkrattande

[MossQ]
1

Anders aj aj hoppas du snart slipper värken:-) inisklo tjoo på dig..hihi nopp d är icke mina händer som skapat denna vackra bild..hittade i spejjset:-)

Tack chik och d samma to youKyss