Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 335 ggr
Maria
0

Sammanträffanden

Närj ag var liten/ung så hade jag bland annat två kamrater. I stan så umgicks jag med en tjej som bodde i samma uppgång i höghuset och vi var jämt tillsammans tills hon flyttade. Jag hälsade på ett par gånger men det rann ut i sanden.

På "landet" där vi tillbringade alla helger och lov så hade jag en annan tjejkompis som jag hade mycket kul med. Hon bodde fast där och vi hade våra hundar, moppar och en massa kul.

Hon fick barn ännu tidigare än jag och vi tappade kontakten därefter.

Jag har letat på facebook men det är ju vanligt att kvinnor byter namn när man gifter sig och man kanske inte har FB.

För ett tag sedan så fick jag en vänförfrågan av kompisen "i stan" så roligtGlad Hon hade tydligen hittat mig.

Nu visar det sig att hon är gift med min andra väns brorFörvånad

Jag har precis fått reda på det så vi har bara skrivit via FB.

Visst är världen liten ibland.

Har ni själva varit ute för något märkligt sammanträffande?

/Maria

Fridaaaa
0

Ja, när jag var tillsammans med mitt ex, var hans ena kusin tillsammans med en som jag hade en valpkurs jag gick. Vi blev paffa när vi såg varandra haha
Och inte nog med det, mitt ex:s pappa är vän med en lärare jag hade på högstadiet, så träffade han med där ;) haha

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

#1 Visst är sådant märkligt.

/Maria

Fridaaaa
0

#2 Ja det är det verkligen :P
Och sedan kände mitt ex, en som jag umgicks lite med som liten, då min mamma har jobbat med hennes mamma och pappa innan ;) Så vi träffades med via en fest haha :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.