Firar ni hemma...
hos någon annan eller ute?
Jag har aldrig firat ute, det är för många fyllo på gatorna.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är bortbjuden och det känns bra efter att ha haft huset fullt av människor sedan veckan före jul tills i förrgår.
Du då Cristine?
Dottern och jag!
Kanske tittat grannen in, det vet jag inte än.
Hos svärmor med några till :)
Nära och bra hem till djuren och rasta hunden t.ex :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jag firar hos äldstsonen med familj
Vi firar hemma…det har jag gort alltid så länge som jag har haft djur.Jag har int åkt nånstans ,med vissa år har man haft gäster oss mig.Det har fungerat bra just ang.djur,att dom int behövt vara ensam.
Innan jag hadde hundar var det annat.Kattor som jag har haft tidigare har aldrig varit rädda om just nåntintig,nu vet jag ej.
Det bli riktigt lungt o skönt här hemma.God mat o vem vet vad
Jag kommer fira hos en vännina med en del vänner, Men jag ska upp tidigt i morgon och jobba, Brukar inte fira nyår direkt, eftersom jag har djur,,
Firar hemma. Lugnt och skönt.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Är hemma då jag inte vill att katterna skall vara själva när det smäller och håller på.
Hemma, såklart. Vi ska äta god mat och keylimepaj eftersom att det är vår förlovningsdag idag, men nyårsfirandet struntar jag fullständigt i ;)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Vi skall till min syster. Vi brukar alternera, äta lite gott.. Lugnt o avslappnat.
Var rädda om varandra
Min fru och våra barn har åkt till vänner i Södertälje, vi brukar alternera mellan en handfull vänner med familjer, men i år stannar jag hemma, jag vill inte sova över borta för att jag alltid mår så dåligt av det.

Vi har alltid firat ihop med min bror och svägerska. Vi har handlat maten dagen innan och alltid gått till 7:ans ölhall och tagit en öl och ätit prinskorv från Saluhallen.
Själva Nyårsafton så har vi lagat god mat mat genom åren och det roliga är att vi alla är lika matlagningsroade.
I år blir det därför ganska tomt då de är i Spanien över vintern så vi firar för oss själva.
Sonen är i Portugal med sin flickvän.
/Maria
Trist när en sådan tradition faller bort Humlan, kanske kommer de hem till midsommar?
Japp då är de hemma igen
/Maria