God morgon 28 december
Vaknade för en stund sen, hoppas jag kan somna om snart. -8 grader ute, den sista tidens normal temperatur här. Lagom kallt så det kan få fortsätta så. Kryssningen var galen och rolig. Skrattat så det nästan värker i kroppen. Sen har jag lyckats få en beundrare som jag är lite osäker på. Vet inte hur jag ska hantera det. Vill inte dömma folk i förtid. Sen blir jag mer och mer petig ju äldre jag blir. Glad jag tog mig lite semester nu, känner att jag behöver det. Nästa vecka jobbar jag långvecka. Kram till er alla!
#0…GODMORGON flisan…ja ja det var väl lite,att ta i
Du sover väll sött i detta lagen.Jätte kul,att resan gick bra o att ni hadde roligt.Skrattet förlänger livet säger dom,som vet
Hoppas,att det är sant för jag skrattar mer nu än nånsin
GODMORGON ALLI HOPPA!
Sovit gott hoppas jag o känner ER utvilat o pigga,att börja nu dag.Ja det är fredag nu o snar jätte snart är det slut på detta år….men men än så länge är det som sakt fredag…Kul!
Nu har man fått lata sig för man gorde lite orning före jul,att nu är det typ dans på /med dammsugaren o lite vips vips med dammvippan,eller tvärtom.Skönt.
Jag väntar bara,att det blir lika varmt i dag som igår.Hoppas,att kylan håller borta.Stackas mina "kusiner"
i Sovjet…ysssssss vaaaaaaaa kaaaaaalt,kan int äns fatta o bilarna fungar allafall,men int här alltid fast där har det varit -60 här mycke,mycke mildare…mildare
ja ja
Jag önskar till ER alla en jätte trevlig fredag.Ta hand om varandra!
God Dagens Flisan o ni alla.
Flisan vad glad jag blir,att du har fått skratta med hela kroppen o att du har fått en liten beundrare
Låt det ta sin tid.O som du säger..Man dömer inte hunden efter ..Ja vad det nu är..Roligt' Kramiz till dig..
Inisklo 60-I Sovjet?? Nä. Huva mig..
Foto.Tjing..Håller du på o konkurrera ut Vargen?
Döda Får???
Peter ,ja man märker att ungarna blir större,När man inte behövs mer.Enligt Dem.
ja 7- Här i min lilla ort..Men ser ut som det blir fint väder..
Ja fin dag till er alla där ute..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon alla.
#0 Beundrare låter inte helt fel
#1 Ta det lugn med dammsugaren.
#2 Haha, här är reaktionsförmågan inte på topp på morgonen om man säger så…
#3 Alltid kul för barn att ha FF
Sonen har skickat SMS från Lissabon. De har precis kommit fram. Han är där en vecka med sin flickvän. Hon i sin tur har en vän som är diplomat som de hälsar på.
Jag hade en snubbe hemma igår som intervjuade mig o 1 1/2 timme om värlsdåskådningsfrågor. Det var en internationell studie i ämnet.
Spännande.
Eftersom jag själv jobbar med studier så brukar jag vara med olika projekt.
/Maria
#4…chik…ja-a så är det,eller kanse nu -59
…nej det är int på skoj allafall det var där nånstans,men jag kommer int i håg var där om jag har fattat rättmen det var nån dag sen.
#5…bomleboo…ja jag tar det lungt till o med så lungt,att jag kanse ski… det o lite annat oxå
Du bombleboo va spännande"liv"du tycks ha
Godmorgon på er! Vi är sent uppe som vanligt. Jag ska till jobbet en liten kortis och sen är det ledigt igen. Skönt.
Solen skiner och ute är det halt
.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God middag!
Här lyser solen idag och det är nu minus 2, men i bland är det rena stormvindar som kommer så det är kallt som attan.
#1 Glad att du hade kul på kryssningen flisan, nää..man ska inte döma hunden efter håren, så sant.
Tycker inte det är att vara petig, skadar inte att vara försiktig.
#4 Vilken fläta chik, fint.
#8 Vad är det din fina vovve har där Frida?
Nu väntar tvättstugan.
Ha en fin fredag allihopa
#10 En pipleksak, som ser ut som en gris hihi Hennes julklapp ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej allihop!
Rusar in och önskar er alla
Ett Gott Slut på 2012 & Ett Gott Nytt År!
Trodde det skulle bli en lugn dag på jobbet…. tji fick jag.
Återgår till högarna på skrivbordet 
Zabelle
1,,66 
#13 Va??
Nu har jag ledigt i fyra dagar. Jag tycker om helger och ledighet. Jag har haft en intensiv jobbhöst så det behövs verkligen att jag får vara lite ledig nu.
#14 Min bästa tid i "bedöva får-spelet" i länken #2 
Hej vänner,
nu är det fredagkväll och en lång helg ligger framför oss. Kan inte säga annat, än att det känns jättefint!
Här blir det en lugn kväll! Ska upp tidigt imorgon, för att åka med några väninnor till Uppsala..shoppa! Något jag ser fram emot!
Vad gör Ni ?
Ha en skön kväll! 
Gokvälls på er
Så har jag jobbat färdigt för i kväll, Ny arbetsdag i morgon,
Ha en skön fredag
…hmyyy sitter o pysslar med datan.Sånt knappast händer på kvällarna,när man har sällskap hemma.Nu i kväll är lite annat för jag valde datan i stället för Rocky 1 o 2 eller va dom filmer nu heter.
Annars tidigare på dan o på kvällen har vi varit o handlat.Köpte lite "julklappar"till nästa jul
+ att jag har sån skåp som jag fyller på(int helt
)med saker o ting som jag köper lite då o då som nu extra pris osv.Man kan fynda riktigt o dentligt.Nu köpte jag mest kok böcker.
ja ja här går min kväll o det lider jag int av på något vis..tvärtom.
#15 Jag fick en genomsnittstid på 0,2720, behöver nog mer kaffe 
Zabelle
#19 jag fick något liknan de så nu ska jag ha mera kaffe! :-)
#19--#20 Öl försämrar reaktionen! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Här dricks ingen öl!
Har vin i mitt glas
och det mår man bra av har jag hört!! 

Zabelle
#22 Jo, man mår bra och ser bra ut, men får du bättre tid än 0,2720 då? 
….jag dricker int nå…får jag vara med ändå

#23 Kan jag inte tänka mig 

Zabelle
#24 Inte ens kaffe? 
Men nu tror jag det är dags för att inta vågrätt läge, i någon form!
Gonatt på er! 
02222
02142
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#26…
…nej int äns kaffe o därför har jag säker ont i huvudet
…jag har blivit så torr
jag är riktigt torris