Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 441 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, juldagen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er,ni morgonpigga! Nu har vi varit uppe och slarvat igen!

Vi har ätit gott och mycket, fått trevliga julklappar, fikat och spelat spel. Nu har vi slutat kvällen med att spela plump och så är det en massa disk och papper som ska tas omhand.

Imorogn hoppas jag få lite lugn och ro (men två barnbarn kommer till lunch, så vi får väl se). Det finns en massa rester att äta, och det är skönt!

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon.

Gårdagens snö håller på att töa bort.

Vi hade en underbar julafton. Hopps ni andra hade det fint också.

/Maria

Anders 50
0

Godmorgon!

Idag är det visst allmän sovmorgon på LK?  10.35!  och bara två inlägg.

Men det är ok en sån här dag. Skrattande

Här regnar snön bort också…inte bra! Så man kan säga att i år så stämde det gamla ordspråket …

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

God morgon!

Var en bra julafton igår. Fick vissa saker jag önskade mig men även saker som är bra att ha! :D
Så är jättenöjd :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Godmorgon God fortsättning på julen

Julen regnade bort här i Malmö, I söndags så var det snöstorm och sen började det regna,

Jag ska cykla till jobb fira med dom äldre,
Ha en skön fortsatt juldag.Skrattande

Hans K.
0

God morgon
Temperatur: -0,3 och mera snö faller från skyn, och "snösvängen" jobbar på.  Önskar all en skön juldag
Hälsn. /Hans

fotokrafs
0

God middag! Här är en snöig juldag.

Funderar på att ta mig till en affär och klämma på mobiltelefoner. Mitt mobilbatteri är nästintill dött, så nu stöts och blöts det.. skall jag köpa ett nytt batteri för 130 kr eller skall jag skrota min imorgon 6-åriga mobil och skaffa en "smart"-telefon istället? Kollar jag på smartphones blir jag girig och vill ha wifi, gps och minst 8 mpx kamera….. då är jag helt plötligt uppe i telefon för minst 2500 kronor Förvånad
Inte så dyrt kanske men ändå mycket pengar för mig. Egentligen borde maken också ha en telefon.. hans är säkert runt 10 år gammal.Tyst

aja…

Fortsatt God JUL på Er Skrattande
aggeelin
0

Godmorgon, här har det kommit massor av snö!! Och här är det minsann ingen snösväng ute. Vi har varit ute och gått en sväng och inte någonstans är det plogat.

Toyan
0

God middag och god fortsättning på Julen!

Här hade vi en härlig Julafton, lugnt och skönt och god mat, alla blev vi nöjda med våra presenterGlad

Vaknade upp till en mycket vit och tyst värld, massor av snö har trillat ner och ännu är det inte slut på snöandet.

Är bortbjuden idag..bäst att ta på en kjol med resår så magen får plats efter matenFlörtSkrattande

Ha det gott resten av dagen alla LK:are.

Cristine
0

Go'eftermiddag alla firare, ja här sitter  jag efter gårdagens festande, det är skönt att bara slappa, inga måsten…nu är det över. Över blev också en Champion Ale som jag dricker upp just nu, sonen blev jätteförtjust i det. Indian pale ale. Ha en härlig dag

e

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

God eftermiddag Glad

Äntligen hemma igen efter 17 svåra mil i snömodden. Jag som tyckte att det var rätt jobbigt att köra ner igår, men hemresan var dubbelt upp.

Söder om Stockholm var det blöt och tung snö som kom ner, nånstans mellan 10 och 15 cm, så E4 var täckt med decimetertjock snömodd med hjulspår i. Det gick emellan 60 och 80 km/tim. Norr om Stockholm var snön torrare och vägarna lite mer lättkörda.

Som vanligt mådde jag superdåligt av att vara borta över natten, jag måste sluta med sånt här helt och hållet. Ikväll blir det tidigt i säng, måste få sova ifatt lite innan dialysen imorgon.

Flört

aggeelin
0

#10 Tråkigt att sluta med saker men viktigt att må bra!!

Vi har massor av snö här också!