God dagens 19/12
Godmorgon chik och alla andra som kommer in sen. Det är tråkigt när vänner inte finns mer. Det känns konstigt när någon inte finns mer, något fattas.
Jaha, så är jag snart på väg till jobbet. Sambon har varit jätteförkyld och jag hoppas att klara mig. Jag har ätit en massa ingefära till frukost idag, hoppas att det är bra.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon 
Idag blev jag "väckt" av barnen som smög in med ljus och present och sjöng "ja må han leva". Numera är det den verkliga höjdpunkten när man fyller år tycker jag.

Annars är det "business as usual" med dialys för mig, så jag är inte tillbaka här före 18. Idag snöar det och det är 5 minusgrader hos oss.
Ha en bra dag alla 
chik….jag kunde int se,att du hållit på med dagens hälsning..ja..ja vad spelar det för roll om det bli lite mer,att skriva
där o här…
Jaa-a beklagar o kan förstå,att det är int vanligt onsdag till DIG.Hjärtat!Jag sänder till DIG mina vermaste hälsningar…jag vet int vad jag skulle säga mer…men…BAMSEKRAM…
#2 Javisst, jag glömde väderleksrapporten. Här är det minus tre grader och lite lite snö som kommer ner.
Och så härligt att få sång på morgonen! Det är en härlig tradition tycker jag.
Gomorron
Så sorgligt Chik. Unga människor dessutom, ja man har ingen aning vad som väntar runt hörnet.
"Man får ta hand om sig, så länge man har sig"
2 långa arbetsdagar till sen är jag ledig 6 dagar 
Ska njuta av barn, barnbarn, släkt, vänner och god mat hela julen.
Vi startar på fredag em med korvgrillning tillsammans med grannarna. Lite glöggmingel kan det nog också bli. Sen ska granen in och gröten ska kokas och…. Nä inte stressa! Allt hinns nog med ändå :)
Zabelle
#5 låter härligt roligt med korvgrillning!
Jag har tre dagar kvar men ska försöka gå hem tidigare på fredag, sen är jag ledig fem dagar. Är på jobbet en och ska sen sitta hemma och jobba på fredagen.
Nu ska det bli skönt med ledighet. Och jag har handlat det mesta och det är skönt. Bara prinskorven och lite annat fattas.
Godmorgon!
Chik..tänker på Dej idag. Så jobbigt då så unga människor försvinner
Kram, ljus och värme.
Här är allt som vanligt, mycket snö utanför fönstret..visst syns det bra, att det är vinter. Ska handla lite julklappar idag och äta julbord på IKEA.
Hoppas Ni alla får en skön dag!
Inisklo.
Peter vilken födelsedag..
Men klart när du kommer hem, så blir det ju så mycket bättre.
agge.Förkyld' Krya på dig..Många som är sjuka.Nuu, när ingen vill bli liggande.
zabelle.Ni verkar ha så himla bra gemenskap i ert bostadsområde..Sådant är värdefullt..Roligt..
Ja tjing till er alla..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon!
Så fint du har det chik! 
Här är det -3 grader, och enligt yr.no så ska det fortsätta så över julen.
Jag ska snart bege mig till stora staden för att göra service och besiktning av kroppen.
Risken är stor att det blir lite shopping också.
Ha en bra onsdag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
2 morgontrådar idag? Vad trevligt ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God förmiddag!
Så sorgligt chik, när unga människor går bort, tur man inte vet vad som väntar. Tänker på dig och sänder en stor kram.
Grattis Peter!! Ha en fin födelsedag
Här är det 2,5minus och lite snö trillar ner.
Ha en bra onsdag allihopa!!
God morgon! Idag ska vi packa, för vi lär nog åka tidigt imorgon. Än ser det inte ut som att det ska snöa och/eller blåsa imorgon, och tur är det. Gissar att det inte vore jättekul att åka tåg i sådant väder med två frusna katter.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#12 Du får ta med en uppvämd vetevärmare och lägga till katterna så de inte fryser, Det har jag gjort när vi har åkt med mina och det varit kallt.
(Ja….de är "lite" bortskämda
)
Zabelle
#13 Jag hade faktiskt tänkt göra det. Och klä buren i fleece. Det ska ändå vara runt -10, även om det inte ska snöa eller blåsa. Hinner jag så ska de få tröjor också :)
/Rebecca
God eftermiddag!
Båda gånger jag skulle skriva så fick jag främmande och nu har de just gått.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tittut
Tittar in en snabbis på jobbet. Ska strax på möte.
/Maria
#16 tuuttuut
Måste berätta om ett gulligt samtal jag fick häromkvällen.
Sonen och svärdottern skulle julhandla och lilltjejen skulle vara hos mig under tiden. En stund innan de skulle komma ringer telefonen.
Då är det lillan som fått hjälp att ringa sitt första samtal.
När jag svarar hör jag i luren - Hej "Famo" nu kommer ja "drax"
Att man kan bli så glad bara för att ungen säger ett par ord i luren. 
De här småbarnsåren går så otroligt fort, nyss var hon nyfödd, nu är hon 2 1/2 och kan "nästan" allt själv.
Zabelle
God kväll! -8 ute här ikväll. Skottat fram bilen här ikväll, använder den för sällan. Idag har jag softat och endast varit till affären och hämtat paket samt varit och fått benen vaxade. Har kapitulerat och skaffat mig en One pice, men lovar att den endast är för inomhus bruk. Köpt en i fleecetyg. Den är jätteskön! #0 Stor kram till dig! Begravningar är begravningar! Ha nu alla en fortsatt skön kväll!
Svärmor kom på spontanbesök idag! Det är så roligt de få gånger vi träffar henne, hon har så mycket jobb. Först fick vi bjuda på fika och sen bjöd hon på middag :) Nu ska jag packa klart, och duscha.
/Rebecca
Hoppar in och önskar God natt in jag knoppar…
# Trist att höra Chik
SÅ gulliga barn.. #2 #18
Läbbigt med barn är att man ser att åren går fort..
Har inga själv men är ju faster så.. 
Och nu dags för väderleksrapporten… 
Nu: Heltäckande moln och -3°C
Bifogar bild från förra året, gissar att granen ser likadan ut i år
men återkommer kanske med "färsk" bild annan dag