Börjat räkna ned ?
Hur firar Du din julafton ?
Har Du tagit in granen ?
Köpt alla julklappar ?
Fuskat lite och gjort något som underlättar ?
Något nytt på julbordet..kanske t om en ny tradition ?
Hoppas Ni alla får en fin jul! 
Hur firar Du din julafton ? Med min familj! Vi åker ner till mina föräldrar på torsdag. Börjar dagen där, sen går vi till min morfar, och sen till farmor.
Har Du tagit in granen ? Vi satte upp granen första advent, eftersom att vi inte är hemma över jul.
Köpt alla julklappar ? Jag tror det! Nu har vi i och för sig knappt köpt något, utan de flesta är hemgjorda :)
Fuskat lite och gjort något som underlättar ? Knappast, snarare tvärtom. Jag vill ha en riktig jul utan konstiga tillsatser ;)
Något nytt på julbordet..kanske t om en ny tradition ? Eftersom att vi är vegetarianer så tillkommer det ofta någon rätt här och där, när de från året innan inte var jättegott. Det blir min fjärde vegetariska jul tror jag :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Hur firar du din julafton? Kommer fira troligtvis hos svärmor, min sambos syskon mfl på förmiddagen och sedan ska jag ner till mina föräldrar på eftermiddagen då min sambo jobbar kvällen/natten
Har Du tagit in granen? Vi kommer inte ha julgran. Får inte plats haha
Köpt alla julklappar? Har en julklapp kvar att köpa :)
Fuskat lite och gjort något som underlättar? Jag gör alltid saker som är lättast haha eller ja för det mesta
Något nytt på julbordet..kanske t om en ny tradition? Inte vad jag vet hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hur firar Du din julafton?
Hos barnens kusiner i år
Har Du tagit in granen?
Plastgran
Köpt alla julklappar?
Frugan gillar att shoppa, så jag slipper, men vi diskuterar inköpen. Allt klart.
Fuskat lite och gjort något som underlättar?
Förstår inte frågan
Något nytt på julbordet … kanske t om en ny tradition?
Ja lutfiskmiddag på annandagen, nytt för oss som familj sedan 2010
Hoppas Ni alla får en fin jul!
Tack detsamma
Nej, ingen nedräkning ännu
för mycket jobb än så länge.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hur firar Du din julafton ? Jag ska ha julen hemma med familjen
Har Du tagit in granen ? Nä de har jag inte gjort, Brukar inte ha gran,Men i år har jag tänkt ha de
Köpt alla julklappar ? Delar vi inte julklappar hos min familj, utan träffas och umgås
Något nytt på julbordet..kanske t om en ny tradition ? De gamla vanliga julmaten,,
Hoppas Ni alla får en fin jul! Ja jag önskar dej också en fin skön jul
Granen tar vi in dagen för julafton.
Grannen, de som mäter avståndet mellan kulorna med tumstock tog in sin på luciadagen och sambons son tog in sin den 1 december (och då är det 24 dagar kvar till julafton… ) 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hur firar Du din julafton ? Hemma
Har Du tagit in granen ? Nej
Köpt alla julklappar ? Nej
Fuskat lite och gjort något som underlättar ? Nej
Något nytt på julbordet..kanske t om en ny tradition ? Ål
Hur firar Du din julafton ? Jag vet inte.
Har Du tagit in granen ? Har ingen gran.
Köpt alla julklappar ? Har inte köpt någon. Funderar dock på att överraska och köpa en till min brorsdotter.
Hur firar Du din julafton ?
Jag jobbar natten till julafton och julafton men det är frivilligt, gillar inte julen sen mamma dog. Känner det är bättre att jag gör nytta och jobbar då.
Har Du tagit in granen ?
Har ingen gran men jag har vackra doftande hyacinter så juldoften får jag in i alla fall.
Köpt alla julklappar ?
Behöver inte köpa julklappar. Men jag köper åt mig själv. Det jag köpt i år som jag önskat mig är en värmefilt.
Jag åker på kryssning den 27 med min bror och kompisar till han. Det kommer bli en kul mellandags upplevelse. Sen ska jag och en väninna ut på juldagen.
Något nytt på julbordet..kanske t om en ny tradition ?
Jag köper hem lite julmat till jul så jag äter det jag gillar.