FREDAG 14.12.2012 GODMORGON
DET HAR BLIVIT NU MORGON IGEN O JAG TYCKER,ATT DET ÄR HÄRLIGT,
ATT KUNA DELA MORGON O DAGEN MED ER ALLA.
JAG HOPPAS,ATT NI KOMMER,ATT HA BRA DAG.
-19 UTE O DET KÄNDES,SKÖNT ATT MAN KAN VARA INNE O NJUTA AV VÄRMEN SOM KAMIN GER.
JAA-A FREDAG O TILL MÅNGA VECKANS SISTA ARBETSDAG…SKÖNT VA?
Godmorgon! Här är det bara -7 grader idag - det är varmt med tanke på gårdagens som var över 20. Här sitter jag med frukosten och snart är det dags för jobb.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon alla.
Jag har tagit ledigt idag. Mår ganska kasst. Ska snart inta soffläge.
Har fått en ny återbesökstid i januari.
Måste bara berömma vården som så många gånger i stället får kritik.
Jag har ett direktnummer till min neurolog så jag kan ringa varje vardag mellan 8-9 och kommer direkt till honom. Funkar hur bra som helst.
Han skrev ut nya recept nyss.
Skulle något vara mer akut så har husläkaren akutmottagning varje dag mellan 9-10. Bara att gå dit och ta en nummerlapp. Torsdagkvällar är det också akuttid.
Jag önskar att alla hade det så bra.
/Maria
God morgom! Vi ska ha -19 mitt på dagen idag, jag känner inte för att gå ut. Alls. Så behöver vi något så får sambon gå.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon! Här är det bara några minus ut och jag sitter på jobbet och njuter av fredagen! Är så glad för jag lyckades få tag på biljetter till Bruce Springsteen den 11 maj, jippi! 
Sen har jag en härlig helg framför mig med blandade aktiviteter. Känns bra!
/Christina

God morgon på er alla!!
Här snöar det rätt ymnigt just nu och temperaturen har stigit till 8,5 minus, igår var det 16.
#2 Så fint att du kan ringa din Dr direkt Humlan och att det funkar så bra i vården
Sänder en stor kryapå-kram
Ledig idag och ska vila, resten av helgen blir det blandad kompott av aktiviteter.
En riktigt fin fredag önskar jag er alla LK:are
Godmorgon vänner
Vaknade lite sent, Brukar fixa så att kalendern kommer in efter midnatt, Men jag missade de för jag somnade, Men den är uppe nu, Jobbar kväll så ni har til 22 att plocka lotter. Kan vara en vinst idag 
Ha en skön dag vänner.
God dagens inseklo o ni alla.
Anders!!Vilken bild så fin.
Bumbleboo. Aj då. inte bra o vara dålig Nuuu.Aj.Hoppas att du får medicamente o det är behandlingsbart. Blir så glad att vården fungerar någon stans..Då är hoppet inte ute…
citytjejen O'vad roligt o se den store..
ja fin Fredag till er alla där ute i etern…
Lena.P är jag i verkliga livet.
God dag på er :)
Lite jobbigt att läsa #0 idag med bara stora bokstäver :(
Jag sitter och tittar på tv3play, och ska äta lite lunch hade jag tänkt :D
Haft ledig dag idag från skolan :)
Ikväll blir det fredagsmys i vanlig ordning, förhoppningsvis, om inte sambon åker iväg till sin kompis:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej hopp alla!
Precis blivit klar med skolan och allt. Trött som bara den är man, men jag får vll skylla mig själv lite. Jag var ju till Göteborg igår för att gå på konsert, och det blev en minst sagt lyckad kväll/natt kan jag säga.
Fick hänga lite med Overworld, vilket alltid är nice, prata lite med Panorama människorna, och bara allmänt ha det trevligt. Kommer nog göra en ny tråd då jag går in på mer detalj samt ger er bilder och så (dock inte från konserten, jag missade att ta med mig kameran, haha). Nu ska jag nog gå och vila lite, blev som sagt inte mycket sömn då jag åkte från Göteborg 05.40, var framme i Glimåkra 10.37 och jag började skolan runt 11.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God fredagskväll 
Jag hade inte en chans att hinna in här i morse, så jag får försöka komma ikapp här nu. Vi hade minus 20 i morse, nu är det 17 minusgrader.
Jag är lite vissen just nu, lågt blodtryck. Jag blev tvungen att kasta blodet som var i systemet på dialysen för att jag har för högt blodvärde, 155.
Jag har inte fått något EPO sedan i början av oktober, då hade jag 133 i blodvärde. Hur jag kan öka utan EPO är det ingen som vet eller kan förklara. Ingen annan dialytiker kan uppvisa något liknande.
#11 Oj, det låter inte så bra
. Hur lösa detta?
HÄr är det bara -10 grader och jag har cyklat till stan och tillbaka hem. Nu har jag röda fina kinder. Det går faktiskt att cykla men så mycket kallare får det inte blir för så här "långa" cykelturer.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#12 Ja om jag inte sjunker i blodvärde får man fortsätta att kasta blodet istället för att ge tillbaka det som finns i systemet när behandlingen är klar.