Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 486 ggr
chik
0

Hallo titta här!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite hjälp kan man få det??

En bekant i Gunnilse har hund o är ute mycket på vättlefjäl o går rätt ut i skogen..

Hon som jag går ju o tittar efter lämningar från människan långt till baka i tiden..

Men så gick hon på detta som jag lägger in foton på här nere..

Som bara stod o låg där i ett skogsbryn..O jag sa med en gång då får du ju leta för målaren borde ju ligga där med(Minsjukahumor)

Sen blir det ju att man funderar på vad som har hänt..O vi har bara vår fantasi..Jag tror ju att Målaren har dött där av att det står kvar..Men då kan man ju undra varför ingen har varit o hämtat sakerna. "Minne är dom ju.

Eller så finns det inga anhöriga.

Ja har du någon teori???

Tar upp mycket tid i mitt huvud detta..

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

..

chik
0

..

chik
0

..

[Sisa]
0

Är det ett övergivet hus, med en massa saker i och omkring, chik ?  Kan tro Du blir fundersam   Obestämd

[MossQ]
0

va skumt..ja jag undrar åxå om d fanns ett hus?

stina63
0

Det är säkert någon som har varit där målat drucket kaffe, Någon som vill vara nära naturen när han målar. Undrar vad kan ha hänt lämnat hastigt och lustigt sina saker

Anders 50
0

Inga korpar som kretsade runt ovanför er??  Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

inisklo
0

#7   Flört…..Skrattande…

hmyyy låt mig tänka….

Cristine
0

Finns ingen kropp så måste personen lämnat hux flux,  och det var isf efter tio på kvällen för över 2 veckor sedan. Det kan också ha kommit någon

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Tack för intresse.

Dessa sakerna har ståt o liggat som om någon bara har gått för en kisspaus.O min bekant gick ju för bi detta många gånger innan hon bestämde sig för o ta hem de..I skogsbrynet så det har varit fint motiv.Fast det är ju inte det som är på Tavlan.

Det är ju en på början tavla.o färgerna är ju sådana i tuber.O motivet är ser ju inte ut o vara från omgivningen..

Frustrerande.jag har sök på allt på daton..

ja vissa saker skall man inte veta.Inte lätt o vara nyfiken…

De har ju varit där väldigt länge innan min väninna hittade det.Men bra kvalitet på sakerna o då speciellt duken.

jag skall masa mig dit.Bara det att det är Lååångt o gå från någon form av väg. i lite luddig terräng…

[Sisa]
0

Spännande, tycker jag.  Hoppas på en lösning!    Obestämd

[Pandette]
0

Någon har slängt skräp helt enkelt.

Afturelding
0

Äsch, det gick väll dåligt. Man har sådana dagar när man målar. Hen blev väll helt enkelt trött på att försöka, haha. Konstnärer brukar vara excentriska och impulsiva. Hade jag suttit i skogen och försökt måla men allt bara gick dåligt så hade jag blivit sur och gått därifrån, jag också.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Cristine
0

Jag trodde det var ganska färskt då motivet på tavlan  är det som Andina oh jag fotade samma kväll, vi undrade vad det var

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Oj cristine…

Bra tänkt.

Precis hur är det i huvudet på en konst Nisse???

Tänker med skräp eller StöldgodsFörvånad

[Pandette]
1

Tja, eller så har ni förstört en installation.

chik
0

PandetteFörvånad Menar du Konst??? Får vi väl inte hoppas..

[Pandette]
1

Ja, det är fullt möjligt. Folk fixar underlig konst nuförtiden.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10402461.ab

Jag är inte säker på att det är verkligen är sant, men jag har sett en del udda konst runt omkring.

Afturelding
0

Ja, det finns himla konstiga konstallationer. Vad heter han den där som b.la förgyllt sin avföring? I alla fall, han är ett ypperligt exempel.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

chik
0

Pandette Bra tänkt'Bra tänkt..Skall jag höra med väninnan om hon kan tänka sig att det skulle kunna vara något sådant..

Smör o skor vilket jobb

Udda konst.Ja det har man ju hört om både på Teven o radion..

chik
0

Aftur där smet du imellan..har du kollat på länke..Himla tur att man inte är konstnär

Maria
1

Här i kring Göteborg så hittar man det mest udda när man är ute. Många sover ute den varma årstiden och ni kan ha sprungit på ett övergivet läger.

Det är ofta människor som lever i gränslandet mellan samhället och eremitlivet.

/Maria

chik
0

BumblebooFörvånad ja då har jag-vi två förslag..

En konstnär som har gjort ett konstverk som nu är förstört eller en uteliggare som har blivit av med sina grejerFörvånad

Maria
0

#23 Alltid spännande med gåtorFlört

/Maria

Maria
2

Detta hittade jag i närheten av Liseberg på en promenad.

Först trodde jag det var ett lik men det var en "död" uppblåsbar BarbaraFörvånad Där låg kläder målarpenslar och en del glidkräm.

JätteskumtObestämd

/Maria

[Sisa]
0

# 25  Huva!    Förvånad

[MossQ]
1

#25 haha fy saticken så snuskigt *S* D påminner om en sjuk grej för en många härrans år här hemma då min son bodde hemma .-)Skrattande D gick knappt att komma in i klädkammaren å jag skulle röjja litta..Då såg jag ett gap i all bråte..En svart kropp å sedan fiskade jag upp en svart barbara docka..help me tänkte jag ju då..va fan e min son riktigt pervers eller ?  första tanken var..vad har jag gjort..e han lik mig eller 'asg* skojjaSkrattande sedan vart allt lite jobbigt..hur skulle jag ta upp detta med honom på rätt sätt,jag respekterar ju allt..men endå hihi..Så jag sa som d var..att jag var tvungen att röjja undan och hittade denna skapelse 'gaaah* och att jag först inte tänkte säga något..men jag va tvungen att få d ur mig..han bara garvade och sa att efter han och polarna vart i barcelona så ville dom driva lite med honom *fniss* vad som hände indirekt där är en annan historia..vill inte ens veta..SkämsSkrattande sorry chik att jag kapade lite av tråden..men den gled ju in sas :-))))

chik
0

Moss Haa. ja allt är inte som det ser ut.

Okej.

Då har vi en Samling till IGbg Bumbleboo har med hittat ett Konstverk.Förvånad

annia1
1

Chik i inlägg 2 så har du vad som ser ut som nån sorts böcker. Har du/ni kikat i dom och sett om det står nåt namn i dom.

Visst den ena ser rätt förstörd ut, men kanske den som ligger ner kan ha nåt.

.

chik
0

Tack Anni2. Det vet jag ju inte, men det hoppas jag att min väninna har gjort..Men jag skall givit vis fråga henne..Det är ju de små grejerna som man inte tänker på..

Tack.har inte haft en tanke på det..

aggeelin
1

#25 Skumt! Ett huvud!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

inisklo
1

Förvånad…#25….oooooo allt kan man tydligen hitta.Jaa-a skumt.Obestämd

O skumt är det allt, som chik visat i bilder.Lite svårt,

att förstå sånt….att folk bara lämnar..o????