Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1306 ggr
Cristine
0

God morgon 4 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja här står ja mitt i natta..har gjort klart saker jag inte hunnit med förut. jag kunde ändå iiinte sova. Nu blir allt upp och ner får de om jag ska sova något eller inte, just nu är jag bara hungrig.Jag får nog ta mej en mugg kaffe och en laxmacka.

Önskar er en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

God morgon! Vaknade för över en halvtimme sen, kan inte somna om. Det är nog tandläkar besöket som spökar. Inte nervös men vill få bort inflammationen, svårt att äta fast föda. Började igår på en bok "Potensgivarna" av Karin Brunk Holmqvist, kan varmt rekommenderas. Har inte mycket kvar av den, härlig bok om två äldre systrar. Någon som läst den? -19 grader ute, burr! Blir täckbyxor idag med! Ha nu alla en skön tisdag!

inisklo
0

#o  jaa jag  håller med dig.att det var mitti i natten som du skrev Cristine.yyyys

Det känns för mig så när jag stiger upp kl.4.15

GODMORGON förrästenSkrattande

#1 flisan…GODMORGON…ja det bli säkert bra så småningom ang.tandl.

GODMORGON ALLIHOPPA SOM KOMMER EFTER….

ys ys här har vi -24 o lite över.KÄÄÄK va kalt.Man fryser h…. av sig när man går ut fast man ha mycke kläder på sig.Det är int lätt till dom heller som har päls.Kattor trivs ej ute…dom vill int äns dit o hunden vill fort hem igen.

Måste ge nu mycke mat till fåglar,att dom små liven klarar sig.Så mycke är snö här,att knappast dom kan hitta nåt.Jag har alltid matan dom.

HA EN BRA DAG ALLIHOPPA!

Maria
0

Godmoegon alla.

Känner mig smått grinig när jag ser snön och kollar på tempen som är på minus 8.

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon! Idag är det bara 12 minus!

#1 Potensgivarna har jag läst. En riktigt rolig och trevlig bok! Läs den!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Goddmorgon

Usch så kallt ni har!! I morse vräkte snön ner så jag fick skotta fram bilen, nu töar det och börjar bli slaskigt.

Ha en bra dag och kör försiktigt!

Zabelle   

[peter54]
1

God morgon Glad

Idag snöar det och tempen har stigit uppåt igen, den var ner till minus 27 och vände, nu är det "bara" minus 15, så nu känns det rätt okej ute faktiskt. Vi behöver i alla fall inte ha alla kranarna på "rinn".

Fridaaaa
0

Morgon!

Jag längtar grymt mycket till sommaren nu. Vill inte ha all denna snön :( Den begränsar för mycket tycker jag: hönsen vill inte gå ut, jobbigt att köra bil, fingret värker mm :S men får väl stå ut ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chik
1

Cristin.Hoppas att du ligger o snusar nu…

Flisa, din stackare Aj..Ja det måste du ha bort.Boken känner jag inte till.Men tack för tipset agge har ju med läst..

BumblebooTystJa, Ja de e'la synd om dig då!!!Snö,Snö o kalltTyst

Peter vilken vacker bild. så fint..

Zabelle ja har ni början till tö, så blir det inte roligt. skall Träffa Ann på Gekås.Kyss

Ja vi har bara 6-i min del av landet.Men vi har snö så fint wow..

Ja så nu har vi snö o jag är glader…

Fin Tisdag till er där ute.

Frida.Söt lille kaninen är.

Vinkar till Alla.Hej'Hej.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Godmorgon i Vintersverige!

..för visst har Ni väl alla mycket snö och kallt nu ?

Här är -14 grader och det snöar inte..men det är på väg!    Cool

Ha en fin dag!

Fridaaaa
0

#8 Marsvin är det hihi :D

#9 -4 grader har vi :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MossQ]
0

Goodmoorning winterland och alla goa själar :-))

Mycket vackert hus peter och ditt e åxå lika myysigt chik *L*

Goosit marsvin Frida snygg frisyr *S*

Önskar er en fin dag hos tandläkare gekås och annat ni fixar och donar med..

Tanke till Fotokrafs mamma som ska opereras i dag..

Hoppas ingen fryser och såKyss

stina63
0

Godmorgon vänner

Igår morse så var det välidgt väldigit kallt, Sen när jag skulle cykla hem från jobb på kvällen, så var det betydligt mildare, +1 grad,

Nu snöar det igen ute,

Ska jobba kväll istället för en arbetskamrat, Gjort ett turbyte med  henne så hon också kan gå på julfest idag, Jag var i förra veckan,

Ha  en skön tisdag Kyss

Anders 50
0

Gomorron!

Ytterligare 10 cm snö har kommit inatt så nu är det 20 cm och mer kommer det.

Har varit ute och skottat en del på parkeringen och inne på tomten och ska ta mer med fyrhjulingen senare på dagen. De som är här och avverkar skog har beställt plogning på vägen upp till skogen så då får jag hela vägen plogad på köpet, antar att timmerbilarna vill ha sandat också, så det kan bli riktigt bra! Glad

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

God förmiddagGlad

Lycka till hos tandis flisan, skönt bli av med värk och elände.

#6 Så fint Peter, mysigt hus.

#7 Så sött litet marsvin Frida.

#8 Ni ser ut att ha mer snö än vad vi fått här chik, ha en trevlig dag med Ann och ta det lugnt i halkan.

Ha en fin tisdag och ta det lugnt på vägar och gator allihopa.

chik
0

FridaSkäms Fy på Mig..Vilket sött Marsvin….

Sisa. Jag glad.Snö****

Toya.Tusen Tack.

Stina**Hallo där.Du kan la bara leda cyken???Inte Cykla Nuu

zabelle
1

#8 Ullared OskyldigTyst vilket straff!!
Hoppas ni får kul i alla fall, hälsa till Ann!

Zabelle   

Afturelding
0

God morgon! Idag flyttar sambons kusin till samma område som oss, så vi ska hjälpa till att flytta in alla saker :) Vi kommer bo så nära att vi kommer kunna stå vid respektive port och vinka.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

chik
0

Zabelle..Ja men jag skall inte handla bara gå in o FikaTyst O vi saknar DigOskyldig

Moss..Vinkar,Vinkar.Fin dag…

stina63
2

*15 Chik du är rolig leda cykeln,, Hehe De gjorde jag för ett par år sedan,  Då var det så mycket snö de blåste, Dom han inte med att skotta undan snön förren den var där igen, jag slett med min cykel från jobb och hem.

När jag kom nästan hem så ska jag över en bro, Då står där en gubbe, Han tittar på mig hur jag slet med min cykel och han säger

Lycka till för på andra sidan bron är det mycket värre.Skrattande. Jag lovar det var snö upp till knäna på mej så mycket snö hade blåst över till gångbanan och cykelbannan,

Envis som jag var skulle ha med min cykel så slet jag jag hem, Jag fick med  min cykel.

[Sisa]
0

# 19  Bra kämpat!     Skrattande

fotokrafs
0
God eftermiddag!

Så fina bilder och kul med boktips Glad
Snäll du är MossQ,  
Jag ringde till sjukhuset för några timmar sedan och de sa att operationen gått bra,  
då hade hon precis kommit till IVA.

Ja, snö.. lite snöar det och det är inte så kallt, -3°C.
Bor i lägenhet och slipper skotta snö..
behöver inte ens gräva fram bilen eftersom vi har den avställd nu Glad

#19 FörvånadTungan ute

aggeelin
0

Godkväll!! Här snöar det få se hur mycket det blir!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
1

Skönt att din mammas operation gick bra fotokrafsGlad

AnnL
0

God kväll!

# 8 Tack Chik för en trevlig fika stund som alltid. Skrattande

# 16 Inget straff alls Zabelle bara roligt, förutom att jag leta efter min vagn i en dryg halvtimma innan jag hitta den. Någon vänlig själ hade flyttat den. Inte så värst mycket folk heller så Chik handla också. Flört

Här har det snöat idag också och ikväll är det -6,5°

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

zabelle
0

Nån som känner städlusten komma smygande????

Zabelle   

[MossQ]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ååh ja jag håller med och håller tummarna Fotokrafs..klart detta blir fint :-)

Hihi ja jag skrattar åt dig Stina..cykla i stormen när man kan färdas me bilOskyldig

Starkt jobbat:-) ååh guud vilket väder vi har..snön piskar i ansiktet,trots d är det fint..men e ju livrädd att halka ute då ryggjäveln är så dan:-(

Går typ som man har sk….t på sigSkäms tur d finns bra skodon att ha på tassarna:-)

I kväll har vi ätit ett smarrigt recept på kolja från Linas matkasse och tänker köpa detta flera ggr..att fisk och krossad fänkål kunde gifta sig hade jag ingen aaaning omTungan ute Sussi natti då d beger sig för er alla..forts fin senkväll .-)))

Goding i repris..han e ju så vacker;-) och bra..alltså Chad:-)

chik
0

Stina.TystBra kämpat o en härlig gubbe med humor.Kanske inte då**Men nu när jag läserKyss

Foto.Op gått bra!! Bara o vänta.Tänker..

AnnL Tack alltid så roligt o få en fika stund…

Zabelle.Haaaaaaaaaaaaaaaa.TystKyssDen tycker jag är rolig.Hii.

Moss go mat o musik.

Ja Natti på er alla..

[peter54]
1

Goder afton Glad

Nu är det bara jag kvar uppe, jag har gräddat pannkakorna till barnens frukost imorgon så att jag slipper gå upp så fasansfullt tidigt, nu får jag sova till 06.20 i allafall.

Tänk, temperaturen har stigit med 23 grader på ett dygn, från minus 27 till minus 4 som det är just nu. Vilken tur att det inte blir såna temperatursvängningar på sommaren när det är 30 graders värmebölja så det blev 53 grader över ett dygn.

Tungan ute

stina63
0

GladHehe ja idag kan jag skratta åt de men då tyckte jag inte de

Nu ska jag natt mig,,, Lång dag imorgon, För då ska jag till Höör med jobb

Imiddags var det töväder och nu i kväll så fryser de, Jösses jag gillar inte vinter alls, Tungan ute

Natti natti