Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1013 ggr
inisklo
0

GODMORGON I.12.

OK…då börjar jag dagen med,att skriva här nån rad,

eftersom jag ser ingen annan som har tagit o börjatGlad

Jag har haft sovmorgon jag med o int behövde han jobba hemma heller i går så som jag skojat.Ingen blev vasinnigSkrattandehär heller.

Ja nog känns det,alltid,att det är lördag o idag får vi stina63s överasknin.Kul…

undrar bara när i dagFlört…spännande.

Ja ja nu går jag o ta kaffe…..o lite senare(förstås)i dag, vi ska åka o shoppa.KUL!Det ser jag fram i mot.

HA EN BRA DAG ALLIHOPPA:

aggeelin
0

Godmorgon, snart dags att gå upp!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon Inisklo och alla andra som vaknar.

Här är kallt och bistert (-7) och då är det väldigt rått i Göteborg i och med att det ligger nära havet. Ingen snö dock.

Här står handling på schemat och en tur till Erikshjälpens loppis. De har ett kafé med underbara hemmalagade bakverk och goda smörgåsar nästan gratis.

/Maria

inisklo
0

#1 hmyyyyy nusar du,att stiga upp…änFörvånad

#2 gogmorgon!Vi åker ofta till olika loppisar.Det älskar vi.GladRöda Korset är våran bästa hitte plats av olika saker.Jag tänker,att på så sätt hjälper vi dom?o samtidigt kan vi köpa nån billigt,ibland mycke billigare.Tungan ute

Anders 50
0

Gomorron!

Ett snabbt hej innan ut i kylan!

-6    5 mm snö.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

-4 grader och pyttelite snö, inte ens nämnvärt, ser nästan ut som "mycket frost" haha :D
Gör inte mig något. Ska ner till mina föräldrar, så vill inte ha massa sånt då ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

#5 Åh, så sötKyss

/Maria

Fridaaaa
0

#6 tackKyss

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

God morgon Glad

Här snöar det stora men lätta flingor och det har kommit ganska mycket, vi har omkring 30 cm nu och det är 5 minusgrader. Min fru har varit ute och skottat för andra gången nu på morgonen.

Efter frukost ska jag gå ut och sopa av fågelbordet och fylla på, jag tror att det kommer att gå åt.

Glad

Afturelding
0

God morgon! Det snöar fortfarande. Och ska göra det hela dagen. Idag väntas 20-30 cm till, ovanpå de 40 cm vi fick igår. Snön har åkt av taken på garagen utanför vårat hus.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

stina63
0

Godmorgon vänner.
Tänk de är den 1 december redan. Ser att det har kommet  lite lite litel lite snö, Idag ska jag till stugan och lägga nya fuktbollar, och öka värmen lite, För de är lite för kallt nu,
Sen ska jag forstsätta julstäda här hemma

Ha en skön underbar dagKyss

inisklo
0

#8 vilken gulligt foto.

Oi boi va mycke snö vissa har,int så mycke här,men kallare håller det på,att bli.

Tidigare var det -4 mellan -5 nu är det över-7Tungan utepurrrrrrrr purrrrr(redan)FlörtHur blir det sen om - grader bara stiger???

aggeelin
0

Godmorgon, en gång till! Nu harjag snart ätit upp min frukost. På lördag-söndag är det njutarfrukost somm tar en stund att äta. Idag ska jag ta cykeln till stan och uträtta diverse småärenden. Ikväll kommer några kompisar på mat och jag ska prova en ny maträtt att bjuda på. Först ska jag ta fram adventsljus och plocka undan lite andra ljuskällor.

#10 Oj Stina, julstädar du redan! Här stökar vi till så vi skulle få göra om det till jul!

Ha en fin dag!

flisan708
0

God morgon!!!

Tänk vad mycket snö det kan komma på ett dygn, över en decimeter har kommit här. -6 grader ute och mer snö ser ut att komma.

Idag känner jag mig helt mör efter över 14 timmar på buss tur och retur. Kommer inte hända mycket idag.

Gekås var en upplevelse igår och udda ställe att vara på sin födelsedag, även om jag inte är den som firar födelsedagar. Det är gigantiskt om jag jämför hur det var för 15 år sen, då jag var där senast. Folk kör som galna med kundvagnarna.

Handlade lite smått och gott där men knappast för flera tusen som folk spenderar där per person. Det blev ex en parfym, två koftor, två underlakan, lampskärm, två plånböcker osv. Men inte förköpt mig precis. Min väninna handlade hej vilt och hade hur mycket som helst med sig hem.

En kul grej som hände då vi klev ur bussen i natt var en man som hämtade sin fru och väninnor. När han såg allt de handlat sa han: - Och var ska ni sitta i bilen har ni tänkt?!

Hade i alla fall en trevlig dag och är helnöjd med det jag köpt!!!

Idag blir det soffan och en massa ljus tända!!!!

Ut och skotta fram bilen måste jag göra, dagens enda måste.

Ha nu alla en skön och härlig lördag!!!

Kram och tack för alla gratulationer igår, det värmer!!!

stina63
0

Agge jag kommer städa fler gånger, Katterna stökar till de här hemma, Ja de gör jag med men när jag ändå är igång så blir det lite justäd,,,Putsat fönsterna satt upp nya gardiner, Stakarna står i fönstret,
Sen kommer resten längre framGlad

Hehe flisan,, Ja de kan man tänka sig var ska man sitta i bilen när man har handlat allt,Skrattande

aggeelin
0

#14 tänkte väl det! Här väntar vi till dagen för julafton med det som kanske kna kallas "julstädning" vi är ju inte så mycket mer noga då heller.

chik
0

Hallo här kommer jag då på eftersläp!!

O' vad jag är avis på er som har fått snö.Anders har fåttGråter o vi bor ju nästan grannarFörvånad Orättvist är då livet..Oskyldig

Söt katt, o så Fina Snö bilder Wow.

Flisan.Ja gekå där är det andra reglerTyst O nu kan jag ju inte tycka något om priser för det är ju de priserna jag vetSkäms

Men när man går dit får man vara stark mentalt o inte ha bråttom.Utan ha all tid i värden. För man kan komma in i ett stim av folk som bara står o blockerar o varken hör eller ser..ja en upplevelse o vara där…

Jag hoppas ju att sisa kommer ner,det var ju tänkt.Men tiden är ju något som bara rusar iväg..

Ja fin Lördag till er alla..

Julstäda!!!Säger som agge.Det kommer sist.Nu ser det då ut.med allt som ligger både här o där..

Tjing Alla

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Goeftermiddag!

Först kom jag inte in, sedan hittade jag inte den här tråden hur mycket jag än letade.

Vilket uppånerväder vi har, igårkväll regnade det på snön, när jag vaknade kl3 var det stjärnor på fönstren, kl 6 regnade det  sedan blev det kallt igen och snö, hur mycket vet jag int då jag inte kan se ut genom fönstren!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
1

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
1

Så förvånad jag blev när jag kom till stugan, De är nollgradit här i malmö och jag ser att mina rosor vid husväggen blommar ännu, Sen såg jag snigeln sitta där på husväggen

Skrattande

Toyan
0

God kväll.

Tittar in en liten sväng och kollar hur ni har det, trodde jag skrivit här i tråden tidigare idag, men det var väl så att jag bara tänkt att göra detObestämd

Har bara varit lite lätt snöfall idag, temperaturen på väg neråt.

Ha en skön kväll allihopaGlad