Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 324 ggr
aggeelin
0

Fredag, veckans bästa dag!

Och fredagkvällen är ännu bättre!! Skrattande

Jag har en "ensam-hemma-kväll" och det är härligt!!

Har köpt mig sushi, tänt ljus och satt på musik - nu ska jag njuta! Jag har jobbat en ca 50-timmarsvecka så nu är det såå skönt att vara ledig i helgen, ska bara göra lite måsten, som jag vill göra!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du är värd att njuta av fredagskvällen, agge!

Undrar om det finns flera härinne som njuter..Obestämd

aggeelin
0

Tack, Sisa, jag njuter verkligen!! Det är skönt att bli färdig med något på jobbet efter massor av jobb!!

[Sisa]
0

Kan förstå hur Du känner!

Jag ska jobba tidigt imorgonbitti och kan liksom inte koppla av så bra..och njuta som Du!   Glad

aggeelin
0

#3 Aj så, det är inte bra att behöva gå upp tidigt och inte på en lördag. Kanske dags att byta jobb? Dagvård?

[Sisa]
0

# 4  Nej..vill inte jobba samma tid varje vardag, det blir för slentriant..annars är dagvård ett bra alternativ.

Men..om jag jobbar helger, kan jag vara ledig vardagar..det gillar jag!

[MossQ]
0

Myyys jag förstår att du njuter ensam efter ett sådant pass .-)) Jag försöker alltid att mysa,speciellt nu i dessa mörker tider..ljus lyktor osv..lappisen i knät just nu..god mat..gott vin..en pömsig söt liten gubbe..2 snuffsade *loppor*

Kan sakna ett jobb lite ärligt..vill så gärna hjälpa ensamma människor..funderar mer och mer på detta..kanske d får ett litet slut framöver i funderingen *L*

aggeelin
0

#6 Härligt att njuta av ledighet!

Och det klart, att jobb först och ledighet sen ger ju en mer skillnad mellan det ena och det andra!

zabelle
0

Halloj! Jag sitter också helt utslagen efter en lika lång vecka som Agge.
Kollar lite på TV men hittar inget som är "sevärt"

Zabelle   

aggeelin
0

#8  Jaa utslagen det är vad jag är. Har tänt massor av ljus och är på väg att sätta på tv - kanske ingen idé?Flört

[Sisa]
0

# 8  Håller med Dej, Zabelle..dåligt på TV ikväll, om man inte gillar " På spåret "  Tror att Bumbleboo tittar….Skrattande

aggeelin
0

#10 Inte särskilt förtjust i på spåret, jag hittar inte dit de åker!!

zabelle
0

Maken håller i fjärren, just nu är det fotboll på Euro Sport.
Hamburg - Dusseldorf
Inte alltför spännande Tyst

Zabelle   

[Sisa]
0

# 11  Jag hittar inte heller..Förvånad

aggeelin
0

#12 Fy då!! På med något annat!!

[peter54]
0

Fotboll på en fredagskväll borde det vara något slags förbud eller böter på. Vi har tittat på "På Spåret" och sedan "Morden i Midsomer".

Glad

aggeelin
0

#15 Jag hålller med dig Peter !

Maria
0

Haha, här kommer en som givetvis har tittat på "På spåret" Mitt absoluta favoritprogram.Skrattande

Jag tyckte det var väldigt svårt denna första omgång och jag är djupt imponerad av hur duktiga de är.

/Maria