God morgon 12:e November
Morrn morrn gott folk.
Idag är det exakt en månad kvar till giftemålet 
Ha en fin dag
God morgon 
Giftermål, kul … eller läskigt. Vi har varit gifta i 12 år om en knapp månad.
Här är grått och vått, 3 plusgrader. Stormen som drog förbi igår kväll är borta som tur är. jag trpdde att vi skull blåsa till Kansas.

Godmorgon! Här tittar solen fram, det blåser och ute är det ca fyra grader varmt. Jag är nästan klar med morgongröten, sen ska jag bara tömma kattlådan och borsta tänderna så är det dags för jobbi igen. Veckorna går så fort. Häromdagen var det någon som nämde lucia. Jag och en kollega brukar gå på luciafirande och det känns som om det var nyss.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Ja snart är du fast i fällan Vsk, jag följer med spänning dina förehavanden.
#1 Det blir värre och värre med stormarna snart får vi göra som i fjällen..kedja fast huset.
#23 Ja snart är vi där också.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morgon!
#0Grattis! :D
Hade kalas för mamma och mig igår. Hon fick en söt tomtemor av mig, hon älskar tomtesaker så passade henne bra hihi pappa fick en mugg av mig på farsdag :)
Själv fick jag lite förtidiga födelsedagspresenter: 1 väska (den på bilden), pengar, presentkort på nya skor (precis vad jag behövde, behöver vinterskor!), roliga figrurer som är markeringspennor, böcker av fredrik steen (hundtränare(coach), ett armband och en portabel högtalare till min iphone som man sätter iphonen i så kommer musiken i högtalarna, perfekt! :D Så är nöjd :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon!
Det är något runt och gulaktigt som lyser på himlen åt öster! Undrar vad det kan vara?
Och det regnar inte! 
Dags att ge sig ut och jobba lite!
Ha en bra måndag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tjing på er här i burken..
VSK. Ja vad roligt. 12-12-12 Ett väl valt datum. kan ju inte bli bättre. säger en här borta som gillar siffror
Frida. Vilken vätska..
Bra med roliga o bra grejer..
Anders!!Här har vi med något som lyser upp himlavalvet.
ja ni alla Fin dag till er från Mig..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Gomidda!
#0 Kul datum ni valt! Grattis!!
Sol hos mig med:)
Måndag fm snart avklarad, alltid extremt mycket att göra efter helgen men nu är de värsta högarna fixade.
Zabelle
Hej igen..i vardagen!
Så himla förkylt här, förkylningarna verkar vara långdragna denna höst! Har sjukskrivit mej på jobbet och tänker stanna hemma hela veckan..alltid värt ett försök.
Solen skiner från en blå himmel, men blåsten är isande kall!
Fortsatt fin måndag! 

God eftermiddag!
Kul med giftermål och kul datum VSK
Solen som varit på besök hela dagen är på väg bort nu.
Ha en fin fortsättning på dgane alla Lk:are!
Tack 
Gokvälls på er
Idag har jag varit väldigt trött, Jösses men nu har jag börjat vakna till liv igen, Tur att jag är ledig i morgon också, För jag behöver städa här hemme,, Hehe,
God Kväll Stina..
God kväll!
Har precis fyllt kyl och frys.. och även fixat med linsgryta av ett gammalt öppnat paket jag hittade längst in i skafferiet. Konstigt jag som knappt minns att jag ens ätit linser förut 
Grattis VSK
och Grattis Vidgar som jag tror fyller år idag! 
Tack så hemskt mkt 
Foto. Vink.Vink.
Så för en gångs skull så önskar jag er ..

Natti natti