Näää - nu snöar det!!
Först blåste löven runt som snö och sen kom trindsnön piskande!
Hur har ni det hos er!?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja, det är oundvikligt… det blir vinter i år också…
Hade bestämt att vi skulle slippa i år! 

Vi har snö.Yippi
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ingen snö nere i Söder hihi glad för det :D
Usch vill inte ha det… :P
Ovanför växjö hade det snöat lite idag, men inte på andra sidan växjö, mot Tingsryd & Blekinge som tur är :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fyfaraooo, det har snöat här också!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Var har vi den där tråden där vi försökte spå väder? Jag har nog väldigt fel där 
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
..bara en gnutta …"issnö/hagel"? tidigare
körde lugnt hem,nära noll o sommardäck
ni andra får GÄRNA göra snölyktor,jag avstår..
; penke
Fram med skidorna gott folk *S* Vill inte ,ville ha kvar våra färggranna löv..snyft nu blåser dom bort..Men d blir nog bra

Nu ikväll kom det några snöflingor bland haglet :) Tänk så lite som krävs för att göra mig glad :)
Inte så ovanligt med snö nån dag i oktober. Men bara lugn, den smälter snart bort!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Haft storm o "issnö", smält undan lika fort som de kommit 
Alltid Oavsett
Va?? Har det snöat? Jag har inte sett något
Här snöar det just nu och det ligger kvar där marken är torr, men som Anders säger - oktobersnö ligger inte kvar någon längre tid.
Jag skulle vilja ha en "normal" vinter den här gången. Alltså att det först blir tjäle så att fästingarna fryser ihjäl och därefter lagom mycket snö, 20-30 cm, som lägger sig i början av december och ligger kvar, utan att slaska bort, till mitten av mars.
Avskyr snöfria vintrar, dels för att de är så mörka och dels för att det blir så mycket kallare utan snö. Sedan får man kanske lov att tänka på barnen, vad ska de göra vintertid utan snö?

#16 Ska det bli snö så vore det skönt om det blev en sån vinter som du beskriver Peter.
Vi hade så besvärligt de två vintrar (9/10, 10/11) mycket snö och nästan omöjligt att få ut bilen, ingenstans att lägga snön - så en normal vinter med frost före snön vore helt ok!