Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: mat-och-dryck-livets-goda
Läst 496 ggr
Cristine
0

Var äter du när du är ensam

Sitter du vid bordet som vanligt, vid datorn eller tv.n eller någon annanstans?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

valorous.kid
1

när jag är sjuk brukar jag äta vid teven

Karmatarerskanise
1

Sitter aldrig vid bordet i köket hemma hos mig om jag inte har mer än en gäst hemma. Sitter i vardagsrummet framför TV:n.

Hos killen blir det alltid framför TV.n då det är där hans enda bord står :)

Fridaaaa
1

När jag är ensam brukar jag äta vid datorn eller tv i regel haha :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

snigelpiga
0

Vid matbordet äter jag, ensam eller ej. Glad

Maria
1

Vid matbordet. Eftersom jag har en sådan där liten laptop (Netbook) så kan jag har den bredvid om jag villFlört

/Maria

ettlitetalias
1

Lyxar till det med TVn och program som pojkvännen inte uppskattar :)

aggeelin
0

Vid matbordet eller kanske, någon gång framför tvn men då lyxar jag till det med pizza. Jag tycker att pizza passar bäst vid tvn. Pizza äter jag sällan.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

Jag äter alltid vid matbordet i köket. Avskyr att äta vid andra bord som inte är avsedda att ätas vid eftersom jag blir ihopvikt som en gräshoppa. Jag gillar inte att äta på altanen heller eftersom fåtöljerna inte medger att jag kommer tillräckligt högt eller nära bordet.

Namiko
0

Äter alltid framför datorn när jag är ensam, med besök blir det i soffan en meter längre bak, med någon film eller serie på datorn. Har inte använt mitt köksbord mer än 3-4 gånger på dom 2 år jag bott i den här lägenheten.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[Sisa]
1

Alltid vid köksön i köket..till sällskap har jag oftast dagens tidning..eller min kära sambo!   Skrattande

Afturelding
0

TVn, jag tycker att det är jobbigt att äta själv och den ger i alla fall lite sällskap.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
1

Till 99 % vid köksbordet.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!