God morgon 12/9 Onsdag
Hej på er!
Är riktigt riktigt trött.. Men tar mig i väg på arbetsträningen endå. Det är inga större oros moment att ta sig ditt alls nu men det hade ju varit skönare att sova ;)
I går provtränade jag på gym så det känns verkligen i kroppen.. Skulderbladen har fått sig en omgång.. aj..
Just nu är det sååå mycket på g. Arbetsträning, praktik, bråk med hyresvärd, flytt, nya saker som gymet, ju-jutsin och pistol skyttet (Måste testa allt jag är nyfiken på ;) )Så dagarna är mer eller mindre full bokade. Vilket är jätte skönt, man slipper tänka! =)
Men måste väl försöka hitta en mellan väg så man inte springer på för fort kanske. Alla säger åt mig att ta det lugnt Emma.. Du kan inte bara gå från 0-100 men det är svårt att inte vilja massa saker när man varit helt isolerad från världen och levt i sin egen bubbla länge.
Hoppas alla får en fin onsdag nu måste jag skynda mig att hoppa i skorna och ge mig av.. Förstår inte varför tiden går så fort på morgonen ;)
Kram!
Godmorgon alla.
Kul att se dig igen Emma
Jag säger som alla andra till dig. "Skynda långsamt"
Här är grått och bara 10 grader just nu.
Hälsade på en sista gång (tror jag) i min brors och svägerskas husbil igår för nu ska de snart ge sig iväg ner igenom Europa. Får se vart det bär av.
/Maria
Emma.Bumbleboo o ni alla Fin Onsdag--
Emma det är ju det på morgonen eller om man har tid o passa,Då springer klockan..
Försök o bromsa dig..Lagom är ju alltid bäst..Men så gäller det o hitta lagom..
Ja nu önskar jag en fin dag till alla där ute i etern..Ser ut som det har regnat..När jag tittar ut genom fönstret..
Bumbleboo.Husbil o ner i genom.Till varmare..Så skulle jag kunna tänka mig o leva o då även åka till andra länder..Ja, jag har då inga principer..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon 
Två trådar - dubbelt så mycket god morgon 
Jag var en sväng i skogen igår, såg en liten huggorm ganska nära den här platsen på bilden. Den var snabbt nere i diket igen och jag hann varken fota den eller få tag i den, det var ju 22 grader i skuggan och då är det speed i dem.
Jag har fått ett skavsår på vänstra stumpen, så jag vågar inte gå så mycket, tog bilen dit upp.
Morronmorron!
Självstudier idag. Lite skönt. Solen skiner och jag ska hämta ut mitt H&M paket nu på förmiddagen hihi :)
CSN har även lämnat ett positivt besked idag, så glad! :)
Ville visa en bild på en kanin jag hade för några år sedan, som dog 2008 tror jag det var. Zeke hette han och var en hermelin :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon på er!
Välkommen tillbaka Emma. Säger också att du ska "simma lugnt" du kommer att hinna allt du vill.Kram.
Här har regnat och är svalare igen, ser ut att klarna upp nu.
Ha en fin onsdag allihopa
Godmorgon vänner
Fint väder ute,, Nog springer tiden iväg specillt på mogonen, Men idag ska jag jobba kväll., kan ta de lugnt här hemma en stund till
Hermelin har jag haft frida, Hon var så söt och så snäll, Kunde ha henne ien väska
Oj är här två trådar hehe.. Får vara snabb här inne
Du kommer hitta din väg lucy
Ha en bra dag vänner..
#6 Hehe ja hermeliner är jättesöta. Funderar på att skaffa en nästa år :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon alla här är det 17 grader och inga moln bara 6 tjocka strimmor från plan som breder ut sig, hoppas de stannar där vid horisonten.
Ska ut och planera hur trädgården ska se ut till våren, nu har jag ju en annan bakgrund. Det var mycket på en gång Emma du får nog rabba lite, du är ju så ung!
Hoppas ni får en solig och varm dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Solen skiner! Dags att ge sig ut och göra nåt nyttigt!
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God middag
Jag skall strax käka, är vrålhungrig. Måste bara kika in här och se alla vackra bilder
Önska alla en underbar dag!
Hej på Er!!!
Första natten på jobbet, var helt ok. Hoppas det fortsätter, men man vet aldrig där jag jobbar. Känner det är dax att sova lite till. Vaknade för över en timme sen.
#0 Håller med #2 Lagom är bäst!!! Lycka till!!!
Ha nu alla en fortsatt skön dag!!!
Kram
flisan..Det där o jobba natten är ju så jobbigt för kroppen..Så bra jobbat..O fint att första arbetsdagen blev okej..
Hej allihopa
Efter gårdagens födelsdagsfest så har den här kvällen gått i lugnets tecken.
#0 Så skönt att höra att du VILL en massa saker Lucy, och att du försöker finna det DU mest vill, det är helt avgörande tycker jag, och sen kan man ju "lyssna av det" med både mage, hjärta och hjärna . Och som flera tidigare har sagt här i tråden, göra det i sakta gemak.
Önskar alla en härlig kväll.. Hälsn. /Hans
Gokväll!
Så kan jag titulera mig lingonsylt(mos)tillverkare! Den blev lika bra som den rårörda jag gjorde igår. Och så har jag fryst in 8 kg lingon för syrrans räkning och 27 kg ligger utbredda på vinden för eftermogning och väntar på särbon!
Och så har jag varit och hälsat på och fikat hos min favorittant, 97-åriga tant Märta som bor i grannbyn. Hon har minne värre än en superdator och minns och berättar ordagrant sånt som hennes farmor berättade för henne. Hon bor ensam och är nästan piggare än vad jag är!
Fick veta lite nya detaljer om gården jag bor på och dess osynliga inneboende, och fick veta om ett tragiskt dödsfall på granngården som jag inte visste om tidigare.
Och dagen avslutades med en lång tur med hundarna ute på mossen.
Så det har varit en givande dag! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hej igen =)
Varit en riktigt bra dag, väldigt trött fortfarande dock. Somnar så fort rumpan når soffan typ. Kroppen är inte riktigt van vid mina äventyr.. ;)
Har fått spännande förslag på sysselsättning.. Nu är frågan om jag orkar. Väldigt lockande är det i allafall. Blir massa möten om det i morgon och sen prata igenom det med psykolog och läkare på måndag. Allt rullar på tycker jag.
Godkväll!! Nyss hemkommen från sonen. Vi har ätit soppa och sorterat barnkläder.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God kvälll ni goa …
Anders..vist är det härligt med dessa gamla..vad är dom vaccinerade med?
Lucy..Bra.Du tar dig sakta framåt..
agge.Både mat o arnete..
O så önskar jag er alla god natt.
O vinkar Til Mossq…
O så lite av min sjuka humor..
Vist är denna sann…

natti natti chik!!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet