4 åring med lösbröst :=O
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Sjukt!
Håller med..sjukt!
Jag tycker de ska lägga ner dessa skönhetstävlingar för alla runt om dem är lika skyldiga.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Fy faaan (ursäkta att jag bryter mot skrivreglerna)
Alla borde se filmen "Little Miss Sunshine" som är en underbar motvikt till denna hysteri.
/Maria
#4 Ja, den filmen är rolig och tänkvärd.
Jag har läst artikeln om mamman som tycker att det är ok för en fyra-åring att ha lösbröst. Hon måste ha något allvarligt fel den kvinnan.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag orkade inte kolla klart på filmen 
Fast än värre är ju att världens yngsta mamma är 5 år!
Det äcklar mig.
#6 Nu hänger jag inte riktigt med??
Det finns mycket som är värre. Javisst, det finns krig barnmisshandel, pedofili och mängder med annat men det gör ju inte att detta blir mer acceptabelt för det.
Eller missuppfattar jag nu
/Maria
Jag är ganska känslig när det handlar om små barn.
Jag kunde inte ens kolla klart på videofilmen som är i länken.
Jag såg förut ett tv-program som handlade om världens yngsta mamma. De visade även sidoprofil på barnet.
Hon hade givetvis stor mage och små bröst.
Jag mådde illa av det. Hon blev "påsatt" när hon var drygt 4 år.
Visst är krig hemskt, men nu handlade ju tråden om barn och lösbröst.
Sorry för OT, men jag kan inte hjälpa att jag mådde som jag mådde av det lilla jag såg av filmen.

Barn är barn och skall så förbli tills de blir vuxna.
#8 Aha då fattar jag.
Vi är nog alla ganska känsliga när det gäller små barn som far illa.
Flickan som fick barn vid fem års ålder var på 30-talet i Peru och hon var ganska unik eftersom hon redan hade mens och på så sätt möjligheten att föda barn så tidigt. Hon kunde aldrig eller ville aldrig reogöra vem pappan var.
/Maria
Jag har läst och sett bilder på den flickan i Peru, men den här flickan jag skrev om är "färsk" De visade iaf färgbilder på henne.
Iofs så kanske de lagt färg på bilden, men jag uppfattade det som att det hänt nyligen.
Hur som…
Avskyvärt:(
Helsjukt och avskyvärt är bara förnamnet
Om jag inte minns helt fel så gick det en serie på tv för nåt/några år sen där mammorna tävlade med sina barn i nån skönhetstävling. Jag tror barnen kanske varit 4-6 års ålder eller nåt sånt.
Det blev massor med skriverier om det iaf.
Jag fattar inte hur dessa mammor är funtade.