Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 690 ggr
Cristine
0

God morgon 25 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men ligger ni ännu?

Solen lyser på en klarblå himmel..upp och hoppa och utnyttja det sista av sommaren, om några dagar är det höst. Jag har varit upp sedan 2.15 och hunnit med massor. Skönt att ha det gjort!

Ni ska ha en underbar helg!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

pius314
0

ah, jag gick inte upp förrän 05.30… sovmorgon jämfört med dig Cristine.

Har jobbat lite och nu ska vi iväg på utflykt, ska bli kul

Ha en toppenhelg

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Fridaaaa
0

Go morron

Här skiner solen, härligt! ;)
Men bara 14 grader, märks att hösten är på intåg?
Inte varit mycket till sommar enligt mig :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
0

God morgon! Somnade skaplig tid igår men blev väckt 02 av en pratglad vän, pratade till 05 då denne somnade i luren. Jag hade bestämt mig för att gå upp 08, vilket jag nu gjort - känner mig nu helt slut. Blir så irriterad när folk ska ringa mitt natten och tala. Visserligen jobbar jag natt när jag jobbar men när jag är ledig vill jag ha vanliga tider. Ringer inte till folk mitt natten för jag inte kan sova, skulle jag ringa då är det för att något har hänt. Får börja med att slå av ljudet på hem och mobil till natten, behöver min sömn. Som natt arbetare är sömnen redan ett jobbigt problem. Kan berätta att jag försökte avsluta samtalet flera gånger men lyckades ej, vill inte lägga på heller. Vad tycker ni? I morgon ska det visst bli regn och idag skapligt väder. Är lite sugen att gå på loppis idag, tror jag tar tur till Insjön. Ha nu alla en bra dag!

Hans K.
0

God morgon!
Varit ute på en tidig cykeltur, det är skönt att vara ute innan alla i "staden" (förorten) har vaknat. En och annan hundägare ute och vid bageriet var det lite kö av alla som ville ha färskt morgonbröd.
Ingenting på programmet idag så det blir till att mer "bara vara" än att "bara göra" :-)
#3 Inte Ok att göra så tycker jag av din vän, kanske du vid tilfälle ska berätta för henne hur du känner, precis som du skrivit här, att du behöver din sömn.
Nu ska jag ta och sätta igång med att göra ingenting. Skickar med en bild på en plantering här i området som jag tycker är fin. Ha en bra dag alla. Hälsn. /Hans

Toyan
0

God morgon!

Fina bilder.

Tycker inte heller det är ok av din vän att ringa mitt i natten om det inte är så att h*n mår dåligt och behöver någon att prata med av den anledningen.

Solsken har vi här också, ska ut på promenad och se vad som är på G i centrum idag.

Ha en jättefin lördag allihopaGlad

aggeelin
2

Godmorgon! Här är det något skumt väder, varken det ena eller det andra. Vi ska vara barnvakt till en liten tvåmånaders människa Glad. Ikväll ska vi ha kvartersfest och vi måste spänna upp något tak mot det förmodade regnet.

Jag stänger alltid av ljudet på mobilen på natten - jag vill sova så bra som möjligt.

Ha det gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

Godmiddag

Har sovet så gott så skönt men ack lite för länge,, Sitter här med  frukost fösöker vakna lite,

Solen lyser med sin frånvaro de gör inte regnet, För här regnar de lite eller har regnat, Muligt ute lite kyligt.

Ha en skön dag.. Får bli en städdag inomhus idag

chik
0

God dagens på er här i Skärmen.

Flisa!!Inte är det okej..

Sol här i min del av värden..O ut med gräsklipparen skall jag..

Ja Vinkar till er o önskar trevlig dag..

Bumbleboo…Vink""Vink……..

Lena.P är jag i verkliga livet.

flisan708
1

#8 Tack, vad skönt det inte är bara jag som känner som jag gör.

Ni andra får utsäkta men jag var bara tvungen att få skriva av mig i morse.

Nu ska jag berätta en kul grej. Jag har just sänkt mig abonnemangskostnad med 144 kronor per månad, bara genom att ringa och fråga om det var möjligt, vilket det var. Är faktiskt i lätt chock.

[MossQ]
1

Vinkar till er alla och önskar en fin lördag Kyss

chik
0

Bra Jobbat Flisan.

O Hej MossQ..En fin dag till dig o vilket Härligt Träd.Wow vilken bil..tackar jag för..

Lite Humor!!!Något o tänka på..Fredag i dag.

[MossQ]
1

Haha den är bra Chik "s" å tack för beröm om trädet:)) Men du!! D e ju lördag i da heela dagen;) kram

chik
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

MossSkäms tack vist är det Lördag..

Vet inte vad jag har lagt Huvudet..

[MossQ]
0

Haha du e la för goo :)))

[Sisa]
0

Hejsan härinne!

Lång sovmorgon och en lugn slappardag.  Får se vad det blir till kvällen..Obestämd

Vad gör Ni, förutom att njuta av lördagen ?

Cristine
0

Varit ute i trädgården hela dagen spanande mot skyn för äldste sonen skulle komma flygande, men han kom aldrig hitut..det blåste för kraftigt.

Jag fick en del gjort därute iaf.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Tjing Sisa..jag har varit i trädgårdsträsket..Klippt kant gräs..O nu sitter jag här igenOskyldig.

Nä skall åka till Affären en snabbis o handla lite föda..

Så fin Kväll till dig o er alla i etern.

stina63
1

Gokvälls på er

Idag har jag nästan tänkt städa, nästan tänkt rensa ogräs, Men jag har inte orkat dag. Så det blev bara nästan istället

Nu ska jag äta lite mat lasagne go sallad till detta

Ha en skön kväll vänner

[peter54]
1

God kväll Glad

Här har varit fantastiskt fint väder hela dagen och vi har slitit med ved, varit och hämtat 3 släpkärror och travat in i vedboden så att vi har till vintern.

Vi såg ett par små skogsödlor i vedhögen, jag hann fota den ena. Liten rackare, årets kull, men den verkar ha misslyckats lite med sista skinnömsningen.

[MossQ]
1

#18 Typ så har dagen varit för mig åxå  *S* forts fin kväll till er..från en latmask utan dess like Skäms

chik
0

mossQ..jag kantrar med dena…tycker den säger så mycket..

chik
0

Då var det Musik..Eller oljud..Beror ju på vad man har för smak..