Äter gott o myser med gubben hade jag tänkt. EN promenad kanske. Vi får se
Var rädda om varandra
Sitter här ensam..eller rättare sagt med er
Ni ska bara veta hur mycket jag håller av er..så det är ett rent nöje!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Christine, DU tror väl inte Ni slipper mig här.
.
Var rädda om varandra
Får se vad jag gör,,, De är malmö festivalen som börjar i eftermiddag. Jag vet att det blir smock fullt med folk där det trängs, Tror jag avstår idag och sticker till stan i morgon i stället
Så jag blir nog här hos er vänner
Klart att vi ska vara här! Finns det nåt bättre umgänge ? 
Ja klart jag ska vara här inne hos er,
Nu har dom varit här och sprutat in ett myrrmedel i springan där getingana har byggt bo i mitt hus. Han öppnade inte luckan just för då går boet isönder och drottningen bygger då ett nytt bo i närheten.
Getingar är bra dom till hör naturen gör nytta där, men inte i mitt hus,
Ikväll kommer vi fram till Vänern förhoppningsvis om allt går som det ska. Blir fiske i 5 dagar. Kanske även lite kantarellplock och lingonplock om jag vågar mig ut i skogen bland fästingarna.
Trevlig helg på er!
Min svärmor kommer hit senare i em, så d blir lite gott att äta å dricka:) Tur man mår någorlunda iaf, i går såg d inte lovande ut.. Kikar garanterat in på iFokus imellanåt åxå:)) Mitt andra hem;) Stina ja dom behövs, men otäckt när dom kryper innanför skinnet"huua" Fredagsmyyys till er alla:)
Ikväll ska vi titta på tv och äta lite gottigt :)
Ta det lugnt efter jobbevecka. Varmt och skönt! :=D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag kommer att få gäster men kommer så klart in här också.
Om vi ska sitta här ikväll kan vi ju passa på att leka lite..kanske få veta lite mer om varandra! 
Vad sägs om en frågelek ?
Har Du en flaska vin i kylen ?
Svara på frågan och ställ en ny, som börjar " Har Du..
Nej men jag har öl och Baylies…snart….
Har du kräftor i kylen?
# 3 Det hoppas jag Signemo att vi inte blir
Vi sitter ute och njuter av solsken!! Snart ska vi griilla lite kött och majskolvar.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#13 Det finns en frågelek i tråden som jag inte tror att du har sett.. men jag tycker man kan väl få skriva vad som helst :-)
#12 Fortsätter på frågeleken…
Inga kräftor i kylen o inte i frysen heller…
Blir nog inte så mycket med det i år, men det kommer ju fler år :-)
Har avnjutit en god middag i "stillsamhet" för mig själv, med makaroner och falukorv efter en springtur, å så har jag bäddat rent och diskat och satt igång en tvätt. Ett glas vin står på bordet och ett program om Karibiska havet på Tv:n. Samlat ihop saker till en bakluckeloppis som kanske blir av imorgon om vädret så tillåter.
Har du sol på trädtopparna, just nu? (det har jag :-)
Visst är det så..här kan man skriva vad som faller en in! Tänkte bara, att med en frågelek kan vi hitta olika saker att prata om..
Nej Hans..ingen sol på trädtopparna här! 
Har Du tänkt kolla nåt på TV ikväll ?
#15 Jag kollar på DN galan på tv nu, surfar på plattan. Har det soft. Känner det blir tidigt i säng ikväll. Är lite småtrött. Någon mer än jag som kollar in sporten? Tycker det är bra med er här på LK, man blir aldrig helt ensam om kvällarna. Alltid finns någon här.
Vi har inte börjat äta kräftorna än så det blir en Spansk middag.
Vilken tid äter ni middag?
Inte senare än kl 18.00.
Så mellan 16.00-18.00
Vad ska du göra imorgon?
underar på årets första dopp imoron. 
Brukar DU äta surströmming?
Var rädda om varandra
Jag kollar inte på sport..och jag äter inte surströmming. Middag åt jag vid 19-tiden. Håller med flisan..med LK behöver man aldrig känna sej ensam!
Äter Du surströmming, signemo ?
Ska Du vara vaken länge ikväll ?
Får se om jag orkar haha :)
Hoppas du på varmt väder imorgon?
Nej. Tänkte kanske fel när jag skrev frågan. Jag har ätit grillat och nu sitter jag här som Ni märker
. Sporten sköter mannen om att titta på. Intresserar inte mig.
Men ett B & B i närheten serverar surströmming i helgen.
Vara vaken. NJa. brukar vara vaken längre än jag tänkt.
Brukar NI komma ihåg vad Ni drömmer?
Var rädda om varandra
#24 Haha ja jag tröttnar snabbt ;)
Ingenting, för det är mörkt nu haha :)
Hur har din dag varit?
Här har vi haft barnens mormor och morfar på middag och efter det tittade vi lite på barnprogram tills det var dags för Terra Nova på kanal 11, som jag tittar på varje fredag med våra barn. Nu är det friidrott, hyfsat kul att titta på om man bortser från det förb … intervjuerna, avskyr dem.
# 23 Ibland..kommer jag ihåg vad jag drömmer. De morgnar jag vaknar och inte kommer ihåg, vet jag ju inte ens om jag har drömt
De drömmar jag minns är speciella, oftast i anknytning med nåt jag nyligen varit med om.
Brukar man servera surströmming på ett B & B ? Trodde att dom bara serverade frukost! 
# 25 Min dag har väl varit rätt bra! Har ju suttit här och pratat med Er långa stunder. Nu funderar jag om jag ska sätta mej framför TV:n en stund! 
Är det lugnt hos grannen ?
Ja,hos grannen är det lugnt… men uppe på stan är det någon underhållning (2.5km fågelvägen) så vi hör musik och lite skrål - helt ok
Har du varmt och gott hos dig?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jo, inne är det varmt och gott..
Nu skall jag sova. Vi gick och mös i sängen nästan direkt när vi kom hem i eftermiddags, sen somna vi så på sena kvällen var vi pigga igen. Så lätt det är att vända på dygnet, men nu är det ju helg så..
Hoppas ni sover gott
Vad drömde du inatt?
Kommer inte ihåg,
Vad har du för väder?
Lena.P är jag i verkliga livet.
Här skiner solen och himlen är blå..hoppas det fortsätter så! 
Äter Du din frukost utomhus ?
Nej. Inne…Stående oftas vid diskbänken..Gröt med Lingon"
Går du en promenad varje dag??
Lena.P är jag i verkliga livet.
Här blir det nog grillning och lite intag av rödvin! Är på en fallskärmsklubb med min man och ångrar liiiite att jag följde med, min asociala sida är aktiverad för tillfället. Men men, det blir säkert bra!
/Christina
#32 Jag går en promenad varje ledig dag, på dialysdagarna har jag för lågt blodtryck för att klara av att promenera. Idag har jag promenerat till skogen någon km bort och plockat kantareller. Nu har jag fikat och moggat in 2 knäckemackor med smörstekta kantareller. Mums, men synd att det är så förbånkat mycket kalium i dem, dubbelt så mycket per viktenhet som bananer, så nu måste jag ta resonium (kaliumbindare) yäck.
Har du cykel och använder den dagligen under sommarhalvåret?
Jag har en cykel och försöker cykla varje dag. Denna sommar har jag haft värk i ett ben och då känns det faktiskt bättre att cykla, än att gå.
Låter underbart gott med smörstekta kantareller, Peter! 
Gillar Du spontana snacktrådar som denna ?
Visst..det dyker upp många olika ämnen!
Har du badat något?
Nej, bröt ju fingret i maj så det har inte blivit av, bara gått upp till låren :)
Ska du vara uppe ganska sent ikväll?
Är nerbäddad efter en underbar dag..grillat korv å myst vid husvagnen..svärmor och ena dottra..sen vart vi bjudna på restaurang..goaste planksteken jag ätit:)) Mysig dag:) Vad händer i morg då för er?