Hallo i Burken!!
Ja jag kan plita ner lite om hur det är precis Nu!!! Så himla segt..käns som jag har vuxit fast i den här stolen framför den här daton..Inte bra..
Det är ju ett gott betyg att det är så få här..För då kanske de har något intressant utanför dator värden o göra..
Samtidigt som det är tråkigt för det blir inte så mycket olika åsikter i de många olika trådarna..
ja..jag jobbar med att komma i från denna stol o göra något vettigt..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag sitter och inväntar stabilare väder så jag kan ta moppen till apoteket. Förvisso kan jag ta bilen, men det är inte samma goa känsla.
VSK..Är lite rädd för att då får du vänta
Sitter väntar på att ändan ska resa sig från soffan hehe,., Men de är nog jag själv som får försöka resa på mej själva.
Fin tråd, Chik..
visst är det bra om man har något att göra utanför burken, men visst är det skönt att sitta här och skingra tankarna lite också..
Nu ska jag städa husbilen! 
Hah, Chik.
"Lätt" fråga ställde du #0. "Hur känner ni er".
För min del svarar jag så, att här vid burken sitter en av världens lyckligaste sniglarna. 
Men nu stänger jag burken igen, och gör nåt i snigelfart. 
# 6 Bra svar..snigelfart, det gillar jag med numera! 
Snigen..Muhaaaaa..
ja när jag väl kom loss från stolen här..Så fick jag gjort lite..dammsög o vått torkade kök hal sovrum Toa blev sanitet o det övriga, storrummet..Ja känns bra..
Sen så lullade vi ut o gick en liten sväng på ca 5km kom hem tog kaffe o en cigg
Åkte o slängde flaskor o till affären..Hem in med fisken i ugnen skalad potattsi gjorde gratängsågs ut med fisken o på med såsen..Ut o planterade fyra astrar in o ut med maten ..O vad gott o ni sitter jag här igen…
Har precis kommit in, hällt upp en öl, och satt mig här vid datorn. Senaste göromålet renderade en massa kliande brännässel-bett! 
Fixade med elstängslet…flyttade upp tråden en bit med nya isolatorer på stolparna, och då passerades genom en hoper brännässlor. Kliar gott nu! 
Tidigare idag så var jag ute i skogen med Arrak. Vi kom på en älgko med kalvar och jag testade hans spårförmåga. Blev förvånad över hur bra han spårade! Han följde spåret säkert en km innan jag blev trött och vi sökte oss mot närmsta väg! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#9 Jäddrarr så aktiv du varit Chik, jag blir trött bara av att läsa.
#1 10 Anders är inte långt efter.
Själv har jag varitr så fräck att jag suttit och tittat på när min vän Kicki satt upp det gamla räcket som stöd för mina klätterväxter. Hon är guld värd.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Sedan kom funderingar över hur man bäst utnyttjar bron.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här är det en ganska vanlig morgon just nu. Det som hör till ovanligheterna är att min man har fått kaffe på sängen presen och jag har sjungit. Tur det bara är en gång om året
Jag brukar titta in på iFokus och skumma några nättidningar för vi har numera ingen morgontidning.
Strax ska jag göra mig i ordning för dagens arbete.
Idag ska jag vara "inne". Inget hembesök med andra ord och jag har en del annat att göra.
/Maria