Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 450 ggr
[Sisa]
0

Helg..och lite småprat!

Vad gör Ni..inte många som sitter här kanske ?  Kanske Ni har fint väder..så fint som man vill att det ska vara på sommaren!  Kanske Ni grillar, ser på TV eller umgås med vänner..kanske Ni smuttar på en god drink ?

Vad gör Ni en kväll i juli, som denna ?    Skrattande

DesK
0

Jo jag sitter på min altan och njuter av vädret, vi har ju haft ett synnerligen dåligt sommarväder, men så är tyvärr en och annan svensk / europeisk sommar

/Désirée

[_hsleiufhbtv]
0

Halkade in här via den rutan till vänster, så kan lika bra skriva ^^ Vi ska grilla, jag äter inte kött men grillar annat. Sen har jag gjort min första sprits-tårta som jag är jättenöjd med! Spritsade rosor på blomnålen och sådant för första gången. Så vi har något gott till efterrätt :D nu ska jag ut och fodra kaninerna, sen sätter jag antagligen på någon film!

[Sisa]
0

# 1  Låter härligt att kunna sitta på altanen och njuta av sommaren!  Här är så mycket mygg..jag har tröttnat på att sitta ute!  Skrikandes

blondiie
0

Själv sitter man i soffan då jag inte är ett stort fan av myggor och andra insekter ^^ Junt nu tror jag liten ha kickboxnings-match inne i magen :)

[Sisa]
0

# 2  Välkommen hit..kul att se nya ansikten!   Vad grillar Du då..och vilken film ska Du se ?  Glad

[Sisa]
0

# 4  Håller med Dej..myggor kan förstöra mycket!  Då har Du iallafall sällskap i soffan, om än den boxas!   Glad

blondiie
0

#6 Hahha ja, jag har ju det :) Hon börjar dock bli lite sur på datorn som är lutad mot magen, så den guppa till lite ibland :p

[Sisa]
0

# 7  Vet Du att det är en hon ?   När ses Ni för första gången ?  Glad

[_hsleiufhbtv]
0

#5 fiskpaket, Potatis, fisk, olja, kryddor och lite grönsaker. Kanongott! Gillar deckare, så sätter nog på en Beck tror jag :)

DesK
0

#3   Här har vi inte s å mcyket problem med mygg,  trotts att vi bor nära en damm

/Désirée

[Sisa]
0

# 9  Låter gott!

Beck..bra filmer, som man sett flera gånger.  Gillar svenska deckare..gör Du ?

[Sisa]
0

# 10  Bor också nära vatten och denna sommar har varit mera myggfri än någon sommar varit på länge. Kanske för att det varit kyligt ? Men nu..då värmen kommer vaknar dom till liv igen!!! Skrikandes

DesK
0

Jo jag gillar senska deckare men också engelska Glad

/Désirée

blondiie
0

Japp, 99% säkert att de är en liten tjej :) Trodde alltid de sedan jag blev gravid, sedan sa hon på ultra ljudet att hon inte såg något "pojkigt" mellan bena så då blev jag ännu mer säker på att de är en tjej :)

[Sisa]
0

Jag med..fast ikväll är det så dåligt på TV!

[Sisa]
0

# 14  Har Du något namn till henne ?

[_hsleiufhbtv]
0

#11 ja svenska måste det va!

[Sisa]
0

# 17  Wallander..också bra!    Glad  Man känner igen omgivningen i svenska deckare!

[_hsleiufhbtv]
0

#18 ja Wallander är nästan bättre tycker jag! Fast har bara en hemma och den har jag sett massor av gånger.. Ja precis! :)

pius314
0

Kom precis hem från kvällspromenaden med hunden. Ungarna kollar film, jag ska grunda ett fönster och dricka vin (och äta extra starka ostkrokar) sen blir det bingen om någon timme. Har ätit middag ute i tre dar. Rekord den här sommar :-)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Fridaaaa
0

Kom hem från jobbet nu vid halv 10.
Men ska lägga mig i sängen och kolla lite på tv:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

blondiie
0

#14 Funderar på Tove eller Tova, men man får se vad de blir när hon väl kommit ut :)

citytjejen
0

Jag är gräsänka fram till söndag kväll! Sitter och har det bra i soffan, altandörren är på glänt och tv:n på. Skön kväll, även om jag läntgar efter min man!

/Christina

chik
0

God kväll mitt i natta..nu gör jag bara en snabb koll här innan jag stänger ner..har varit en sväng hos sonen o barnbarnet, O så har vi en liten Igelkott som har fått vatten.

Så jag önskar er ….

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
1

# 20  Härligt..att äta middag ute hör sommaren till, precis lika mycket som att grunda fönster kl.22 på kvällen!  Glad

# 21  Jobbat sen kväll..är Du ledig idag då ?

# 22  Jättefina namn..lycka till med babysen!   Kyss

# 23  Ensam kväll jag med, men har ju haft fint sällskap av Er!

# 24  Längesedan jag såg en igelkott..fint av Dej att ta hand om den!

Fridaaaa
0

#25 Japp är jag :)

[Sisa]
0

# 26  Fint..vad ska Du göra då ?   Glad

Fridaaaa
0

#27 Hade planerat att köra till tippen och slänga massa saker, men nu öser regnet ner så blir en tripp till lions istälet.P

Fridaaaa
0

#27 Hade planerat att köra till tippen och slänga massa saker, men nu öser regnet ner så blir en tripp till lions istället :) Och sedan får jag se :)

blondiie
0

Tack så mycket! :)

[Sisa]
0

Nu regnar det här..jag funderar på att baka en kaka!    Skrattande