Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 719 ggr
chik
1

God dagens 21/7..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då var det Lördag..O ser ut o bli bra väder här nere i Älvsered.

Önskar er där ute en fin o bra dag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
1

Godmorgon chik och alla andra som snart vaknar.

Det ser ut att bli fint väder i Göteborg också.

/Maria

Toyan
1

Go'morron chik, Humlan och alla som tassar in senare!

Vilken häftig bild chik, är det från Norge?

Solen kikar fram så det ser ut att bli en fin dag även härGlad

Ha det gott vad ni än fyller dagen med!

chik
0

Bumbleboo o Toyan.God dagens.

Båten gick in i hamnen o den var så stor så när den vände såg det ut som man kunde gå från ena bergstoppen till den andra..

Vidgar
1

God morgon. Solen lyser men vid 7 var det bara 13grader ute. Igår kom dock regnet på kvällen. Skulle kunna hoppas på fint idag men som jag jobbar så gör det väl inget om det regnar. Trött på allt jobb denna sommar. Aja nästa år blir det sommarlov istället. Får se om man kanske jobbar lite då men absolut inte så här mycket.

Fridaaaa
1

God morron

Har en ny familjemedlem här, som kom hit igår ;)
Gör en tråd om det om en stund :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
1

Go' förmiddfag på er alla..ska sova en snutt och kommer tillbaka!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
1

Godmorgon! Här skiner solen. Det blir nog varmare fram på dagen men nu när vi åt frukost var det mindre varamt. Det var skönt med fleecetröja och filt.

Idag ska jag på ett yogapass som jag är inbjuden till. Meningen är att vi deltagare ska donera pengar till katthemmet i Örebro. Helt ok tycker jag. Vi ska vara ute i Stadsparken och det låter lockande. Jag får väl ta fleecetröjan med mig Glad

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
1

Hej på er! Solen skiner! Glad för d! Igår planterade jag blommor på balkongen, bättre sent än aldrig! Kanske kan man äntligen få njuta av balkongen nu när vädret verkar ha vänt. Ha nu alla en härlig lördag!8

Cristine
0

Sådärja!

Nuäjasomny!Skrattande

Härligt väder..bara några enstaka moln så de stör ej.Dessutom kan man sitta ute utan att förgås av värme. Vi ska främmande på middag!

Nu ska jag gå och göra i ordning!

Ha det så bra!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Gomiddag vänner

Underbara bilder,

Jag sitter här ska snart iväg till jobb igen, Har haft middastimmar, Har hunnet klippa gräset för man vet ju inte nästa gång solen tittar fram.

Nu är det snart semester. Jobbar i kväll och dag tid i morgon, sen fyra veckor semster med sol och värmeCool

Ha en skön lördag vänner

aggeelin
0

Åååå så skönt med yoga  ute!!

pius314
0

Go eftermiddag, finaste dan på sommaren (så långt) iofs bara 17 grader. Men sooool! Ha en fortsatt fin dag alla!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
[Sisa]
0

Hejsan alla!

Har njutit av solen idag, även om det bara är 14 grader ute. Skönt att det inte regnar i allafall!!!   Cool

Ha en fortsatt fin lördag!

Hans K.
0

God kväll !

Idag "turist" på Fjäderholmarna, Fjällgatan, Fotografiska museet, Riddarholmen och loppis på "Trädgården" på söder. Helt ok väder :) Hälsn. /Hans

aggeelin
0

#12.13 - här hade vi den finaste dagen igår då det var varmt nästan hela dagen (ca 21 grader). Idag är det sol men KALLT! Vad är det här för årstid egentligen? juli brukar vara regnig ofta men varm och fuktig. Fryser.

stina63
0

Malmö har det varit varmt,, Vet inte hur mycket men omkring 20 grader,, Nästan inte blåst alls, Underbart Skrattande

fotokrafs
0

God kväll/natt! Var lite trist mellan mig och maken på förmiddagen, men dagen blev bra ändå till sist.. :) Vi tog en utflykt (med picknick) och cyklade runt Flaten. Det är en rätt kort runda egentligen, men vi lyckades köra fel så det blev 4 km extra. Fin terräng och backigt, Synd bara att cykeln har svårt att sätta i rätt växel i uppförsbackarna. Efter cykeltur blev det bangolf och tänk… jag vann! Hoppas ni haft en bra dag!

chik
0

agge härligt med youga..ja inte för mig..Men jag ser ju att du njuter..

Frida!1En liten ny familjemedlemSkrattande

Hans***Vad du får se..Tackar..

ja då önskar jag mitt i natten …

aggeelin
1

Godnatt godnatt, nu ska jag snart lägga mig - det bliir alltid sent så frukosten blir inte så tidigt Flört