Påsar - någon som vet?
Jag har hittat ett bra recept för kycklingben. De ska först ligga i en marinad i ca 1 timme och sen i en stekpåse i 170 graders ugn i 35 minuter. Efter det ska de kallna lite, läggas på grillen och penslas med grillolja och grillas. Det blir mycket saftiga kycklingben, med god grillyta.. Kan verkligen rekommenderas!!
Är det någon som vet om en stekpåse kan återanvändas, de ser ofta helt obegagnade ut efter användning.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ingen aning.Men testa..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Va
Jag trodde de var helt kletiga inuti.
/Maria
Jag har god lust att göra det men är lite fundersam… tänk om påsen smälter! 
Jag har tyvärr aldrig använt stekpåse så det var ju himla onödigt att hoppa in i tråden
/Maria
agge det var det jag tänkte med..Smälter..Men så kan man ju undra varför skall den göra det…
Bumbleboo**Har svårt o tänka mig att du hoppar
Alla inlägg är tänkvärda inlägg
""Tror jag.
Hahaha, chik, du är snäll du,… men det här var helt onödigt men är man en pratkvarn så är man
/Maria
Håller med dig..Alltså att man vill prata***
Skall bli intressant o se om agge bjuder på inplastade ben.
Hmmm… har ingen lust att bjuda på inplastade ben när några grannar kommer ikväll - så det får bli en ny påse - den ska in i ugnen snart. Men konstigt nog så är den använda påsen snygg när den kommer ur ugnen. Och såå gott blir det!
agge..Kan du inte bara lägga den gamla med,bara för o se.
Ja, det var en bra idé. Ligga bredvid och se vad som händer.
/Maria
Hmmm, då måste jag ju stoppa något i den också! Får prova det nästa gång, nu är benen snart klara.
Ingen aning..men en kul tråd är detta! 
Är ni mätta o glada nu agge???
Nu är vi mätta, glada och nöjda. Tzatziki, kycklingben, sallad, pesto och bröd. Melon. Kaffe och god chokladbit. Det blev en jättetrevlig kväll 
De förpackningar med påsar som jag hittat innehåller två påsar för ca 40 kronor, därav min fundering.