God morgon 14 juli
Solen skiner från en klarblå himmel och jag önskar det kunde förbli så
men det brukar ändras under förmiddagen, hoppas jag har fel för jag skulle vilja äta ute idag.Det blir dåligt med sömn nu för tiden, jag förstår inte varför jag vaknar efter 2 timmars sömn.
Fin dag önskas till alla er!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej Christine!
…Och alla ni andra som tittar in under dagen
Här lyser solen, med lite molnkuddar på himlen.
Idag "American car show" i Roslagen och sen ut med ångbåten Blidösund på kvällen med bluesmusik. Önskar alla en bra dag! Hälsn. /Hans
Hejsan cristine, hans och alla som tittar in Ja vädret är nyckfullt, hoppas ni båda får ok väder, mer är tyvärr lönlöst att ens önska sig är jag tädd Ha en fin dag, jag ska åka lååångt idag, typ 7 timmar brukar det ta… Ha det så bra alla!
- Tillräckligt bra är perfekt! -

God morgon på er!
Samma väder och samma önskan har jag Cristine.
#1 Ha en trevlig dag Hans, hoppas vädergudarna är nådiga.
#2 Hoppas din långresa går bra pius, ha det gott.
Hemmapyssel och promenad, för övrigt tar jag dagen som den kommer
Ha en fin dag alla LK:are!!
#1 Låter underbart..lite avis!
#2 Kör försiktigt Pius, tänk på att många tok/drogade är ute på vägarna nu.
#3 Toyan så här ser det ut nu. Hi hi..det blev lite snett då jag var tvungen hålla upp fönstret med andra handen.
Godförmiddag! Jag har faktist suttit ute och ätit frukost idag! Nu hopar sig molnen igen
men jag har faktiskt hunnit rensa lite i häcken. Bäst att gå ut och fortsätta lite till - jag är ju inte färdig med mitt beting ännu - trots att jag är beordrad därtill.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomiddag vänner
Mulen dag men en fin dag är det ändå. Idag eller denna helg är i festens helg, Ska på fest ikväll och i morgon fyller min syster år,
Agge ja man får passa på att rensa när det går, Fixade lite igår, Fick rensat lite här med så inte ogräset tar över helt
Ha en skön lördag vänner
#7 Jag rensar och gör alltmöjligt ute. Allt för att slippa det jag är kommenderad att göra - jodå - jag har allt gjort en del av det!! Jag har planterat flera av de stora plantorna. Det är de små kvar, jag måste gräva en hel del för att göra det. Och så har jag de fyra smultronplantorna kvar också och för att sätta dem åtgår det en hel del gräva 

Jag har mycket smultronplantor, Dom växer som ogräs hehe, Jag flyttade lite satte runt rosenbusken som jag satte vid äppleträdet
Nu är smultronplantorna planerade. Jag har mer arbetslust men ska nu förbereda lite inför årets "ölprovning" med grannarna. Jag ska göra färs till fylld aubergine och fylld paprika.
#9 Mmm så gott!
God afton 
Vi är just hemkomna från en veckas semester på Åland. Vi har haft roligt och trevligt även om vädret kunde ha varit lite bättre. Fiska ska man ju på semestern, men det blev inte så mycket av den varan av oklara orsaker. Det kan ha varit tiden som inte riktigt ville räcka till, eller så var det vädret som inte inbjöd, men lite mete från bryggan blev det ändå.
Ingen storfiskare undlåter väl att lämna sitt fotografiska avtryck och här är den magnifika fångsten - en maffig spigg på säkert … öhh, 8 gram!
Hahaha
Vilket underbart fiskekort.
Du är en riktig storfiskare Peter.
/Maria
#12 Javisst är jag 
Detta är mitt absoluta rekord i liten fisk som fiskats upp med spö och metkrok.
Gokvälls i stugan,
Så var denna afton avklarat, Nästa kommer imorgon, många som fyller år nu i familjen,
Jösses peter de var en liten fiisk
Hur många var ni som delade på den fisken?
He heh tjusig dam..vilka ögonfransar,jag blir helt avundsjuk!