Ni som har katter
Hur är det med era katter när det mest regnar om dagarna? Trotsar de regnet och går ut i alla fall? Eller stannar de inne och kurar?
/Maria
..Kisse katt!!!!!!
Ja vi har ju haft en liten pussi i 18 år hade vi han….Sambon hittade han i en skrotbil o hade han inte sett han så hade han åkt i Tuggen….
Men nu kom han till oss o vi försökte o få ett hem till han, men det gick inget vidare..För han bet o rev ner o hade i sönder..Var då inte så smidig..Så det slutade med att han fick vara kvar i vår fam….
När han var ung så gick han ut oavsett vad det var för väder..Ja han var nog över 14år när han slutade att gå ut på vinten o när det regnade..Då fick han låda inne…
Låda hade han när han var liten med..Men sen var det en lång period som han inte behövde låda..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Mina ligger helst inne haha
Den unga katten kan gå ut för att göra sina behov men gammelkatten vägrar gå ut om det regnar:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mina är ju inne hela tiden (förutom att de går med ut i koppel ibland). Charlie var lite sugen att gå ut en dag när det regnade så han fick följa med ut i min famn och sen sitta ner på marken. Nej, han gillade inte regnet.
Tidgigare utekatter har inte varit förtjusta i regn.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nalle går ut i ur och skur, inte alls roligt när han hoppar upp i sängen och är dyngsur.
Han har blivit van vid mina tjut nu.
Algot har fått artrit så han går bara ut och kissar om det regnar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mina sover och sover och sover. Helst i sängen, det är Skruttan och Sune men Tiger han tar sin egen plats i makens garderob.
Kan ju nämna att Tiger är röd och fäller massor. Maken är jätteglad, inte, åt att ha en tiger i garderoben.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Mina är innekatter men de händer dom går ut med koppel, men inte när det regnar,
Curre min förra katt skulle gå ut varje dag med koppel. Men om det regnade så tvärnittade han,.
Jag filmade honom när han skulle gå ut, dörren stod öppen jag pratade försökt få ut honom i regnet, Han svarade nä de vill jag inte, Tittade bara ut,
Vi har en katt av varje sort.
Moritz trotsar regnet och är gärna ute på grodjakt. Han har väntat sedan förra hösten
Däremot springer han in och gör sina behov på lådan.
Den andre gör bara sina behov som hastigast ute och sedan snabbt in för att lägga sig, helst under en filt eller täcke.
/Maria
Mina två katter är utekatter året runt, fast dom har liksom nedervåningen på vårat hus att gå in i.
Det är lite olika om dom går ut eller inte. Om det spöregnar så stannar dom oftast inne och kurar men om det inte regnar särskilt mycket så brukar dom vara ute. Ibland kommer dom hem och är blöta.
Det dom gillar mest är ändå sköna soliga dagar när dom kan ligga ute på grusgången och gosa med varandra och oss 
#9 så fina
/Maria
Min katt gick ut om det inte öste ner och det var relativt varmt ute. Gömde sig gärna under träd och sten od. Men regnade det för mycket eller var för kallt, så stannade han inomhus tills han måste gå ut. För behoven vägrade han göra i en 'konstgjord toalett'!
Nu har jag en katt som eventuellt håller på att flytta in här också - men hon är ännu så oerhört skygg att hon inte kommer in över huvud taget.
Tack för härliga bilder på era vänner! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Av mina 8 katter så är det bara en av dom som vågar trotsa regnet^^'
Resten springer lydigt in och lägger isg och sover 
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)