Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 369 ggr
examynia
2

riktigt stolt

får man vara stolt över sig själv?Tungan ute

isåfall är jag de idag. hehe

det bärjar med att jag ger mig iväg upp till stallet å hade tänkt rida.. allt ser bra ut, men de bärjar regna på vägen dit. å jag gillar verkligen INTE att rida ute i regnet, mår så dåligt efter å fryser som bara den resten av dagen å natten. men iaf jag åker upp.. strålande sol.. tänkte "perfekt" gå rut i hagen.. halvägs ner till hästarna så öppnar sig himlen å jag tvärvänder å springer in i stallet igen.. tänkte skita i alltihopa.. men så kommer hästarna upp rusandes från hagen å jag tar tag i de iaf å tar in hästen å gör honom i ordning.. då slutar regnet! *glad* så jag er mig iväg.. på en runda på ca 1h 15min. när jag svänger in på grusvägen till stallet börjar de regna igen. jag fick några stänkt på mig men ananrs klarade jag mig.. stolt att jag tog mig ut trots att de hängde i luften. å jag hade tur hehe de ska man ju ha ibland

sen kom man hem.. åt lunch sen iväg till gymmet

uppvärmning på crosstrainer 5 min, sen byta till cykel 5 min, å sen crosstrainer igen.. sen så gjorde jag 2 nack/axel övningar som jag fått av sjukgymnasten15 st 3 ggr på varje, sen framsida låren 25kg 10x3 sen sista övningen för axlar å nacke 15x3 på vardera arm.. sen 5 min crosstrainer igen.. så jag är super nöjd:D

har ju inte den bsta kondisen nu med tanke på allergier osv som varit å se att man ser ut som man gör men nu jäklar är de igång så nu ska jag väl ta å gå ner i vikt tycker man.. både ridning å gymmet.. de borde gå.. å bra kost.. kan ju inte gå fel nu..

men är riktigt nöjd med dagen. i morgon blir de ridning sen en sväng på crosstrainern å sen pingis.. skoj:D

middelage
0

Klickar på "gilla"!

MVH Lage

examynia
0

Tack !!Tungan ute ska bara komma på hur man ska behålla den motivationen åxå:P

Maria
0

HerreGud, jag blir trött bara jag läser om detFörvånadTungan ute

/Maria

examynia
0

hehe ja de var jobbigt å benen var sm gelé men de är skönt efteråt..:D

chik
0

examynia Himla bra jobbat..bra början. Så håll bara ut..

Lena.P är jag i verkliga livet.

examynia
0

tack! =) har haft perioder då jag tränat ett tag nu men pga min yrsel har d einte blivit så bra. å å med behandlingar då fickjag itne träna å efter tester så fick jaginte så de har varit kaos. men jobbigt att både hålla ridningen å sen den andra träningen faktiskt men de kommer gå bra:P gå rju hemma så änsålänge löser de sig hehe

Cristine
0

Du är jätteduktig, jag känner mej också stolt över dej!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

examynia
0

tack snälla:-D

känns att man lever idag haha har ont lite ähr å där å känne rmig överkörd av ett tåg haha. men de är ändå rätt skönt för man vet vad man gjort:P

fotokrafs
0

Duktig du är och Vilken tur att du slapp regnet.

#8 Haha.. Skrattande

examynia
0

haha tack=) men idag har träinsverken kommit så allt är som de ska.. i rumpan å låren är de nog värst.. sen lite i axlar å skuldror.. idag blir de ett träningspass till.. får vara försiktig så jag ite gör samma bara ska ju inte träna de man har träningsvärk i hehe men de blir nog bara kondition idag..=)

aggeelin
0

Bra jobbat!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

examynia
0

tack:D