God morgon 30 maj
En god morgon till er alla!
Sovit gott i natt, vaknade till sol men nu mulnar det på, 7 grader.
Sitter och njuter av en mugg kaffe, men nu är det dags att jag gör mig redo för dagens arbete.
Ha en fin onsdag
Godmorgon! Solen skiner och det är tio grader ute, lite varmare än igår. Jag är på väg till en intensiv dag på jobbet så det är bäst jag ger mig iväg. Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon alla.
Jag är ledig idag och totalt färdig efter mina två intensiva halva arbetsdagar.
Det är inte klokt vad lite som gör att jag blir så trött. Hela bordet är fullt med postitlappar som jag måste reda ut.
Igår morse hämtade en arbetskamrat upp mig på vägen men när jag kom hem och skulle skriva ner dagens händelser så mindes jag inte om det var samma dag eller i måndags.
Jag satt länge och funderade en fick inte ihop det och fick ringa min man och fråga. (kunde inte med att ringa min arbetskamrat)
/Maria
God morgon på Er!!!
10 grader ute, ingen sol ännu. Ska nog iväg och fika med en väninna på fm. Har så mycket jag borde göra, tur jag har ledig helg så jag får greja då. Två nätter har jag framför mig nu på jobbet. Nu måste jag ta och bestämma mig vad jag ska köpa från taxfreen, kan inte förstå varför jag velar i det.
Ha nu alla en härlig onsdag!!!
Kram
God morgon!
Skulle tagit stygnen igår men hon kunde inte det, pga blodskorpor mm så ska ta det på måndag istället. Sedan igen på sjukan på fredagen samma vecka suck.
Kasst väder idag. Småruggigt. Solen tittar fram då och då.
Denna bilden är tagen för exakt 1 år sedan, den 30 maj 2011 :)
Smillas första tripp ute i gräset, ca 8 veckor gammal :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej igen!!!
Nu är taxfreen bokad och betald, blev lite dyrare än jag tänkt mig men denhär semestern är bara min och jag ska unna mig. Kan leva på mindre när jag kommer hem.
Kram
#5 Grattis. Det är en välbehövlig semester för dig/er
/Maria
#5 Härligt! 
Glöm inte kameran. Var ska du resa?
Zabelle
Goddag!
Jag sitter här fast jag egentligen borde packa. Imorgon bär det av till Rolfskärr. Stannar 6 dagar och vi ska fiska fiska fiska :)
Lite resfeber har man. Första gången jag och killen kommer bo tillsammans :)
Hoppas alla får en bra dag!
God efftermiddag! Så mycket som händer med stygn, resor, fiske, och annat.
#2 Humlan då är vi två.
#8 Anders tycks ha lessnat och Pius också,
eller så är de på semester.
Det är många jag saknar.
Jag är tyvärr inte inne så mycket heller beroende på att jag måste ha 4 timmar på mig att städa det jag gjorde på en förr.
Ha en fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#6 Det känns verkligen som jag behöver detta efter denna vår, längtar till den 12 juni.
#7 Ska åka till Samos, Grekland.
#11 καλές διακοπές 
Hej
#3 Googlade samos och hittade lite tips här samos.se
Gillar verkligen grekland, har varit på Rhodos, Kreta och San Torini, det som gett mig mest är restaurangbesöken och då jag hyrt fordon och besökt byar utanför turistområdena.
#12 Du har många strängar på din lyra Gunilla, luskade fram att de konstiga tecknen betydde "Trevlig resa" ! :)
Flisan, Ελπίδα θα υπάρξει καλό καιρό "Hoppas det blir fint väder"
Forekast
Klicka på fliken "se nästa vecka" så får du se nåt trevligt, det verkar vara jämt väder där=bara sol :)
Hälsn. /Hans
Grekland är rena nostalgin för mig. Har luffat runt flera gånger där men har inte varit Samos.
Det är vackert överallt.
(Min favoritö är Amorgos)
/Maria
Flisan, du måste hälsa till Samos när du kommer dit!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gud vad jag längtar till Samos!!! Älskar grekland precis som många fler här, människorna, maten, havet. Fem nätter nästa vecka kvar till semester sen off to arlanda 11 och 12 åker jag.
Tack till Er alla!!!