God morgon 25 maj
Det känns som jag åker i ett jaktplan mot framtiden, om några dagar så är det juni. Himlen är utan ett enda moln elle streck. Hoppaas vi får många sådana dagar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla andra som droppar in så småningom.
Bara armar idag och det känns underbart
Ha en go fredag alla….
/Maria
Cristine Bumbleboo o ni alla en fin Fredag till er….Sol även här..varmt..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon! Härligt ute oc hnu är "våra kor" härute för första gången i sommar. Jag ser att den här gången är det bara ungdjur.
Dags för jobb - ha en riktigt härlig finfredag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

En god morgon till er alla!
Tack Cristine, detsamma till dig
Solsken, fågelkvitter och det är fredag 
I morgon är det Pingstafton, nu för tiden tycker jag den går ganska omärkt förbi, som en vanlig helg bara, däremot firas Mors Dag på söndag.
Ha en fin dag där ute alla LK:are!
Godmorgon,
Helt underbart väder, Ska iväg köpa en GPS till pappa för han fyller år nästa vecka. Han behöver en leksak och jag mina syskon tycker att detta passar honom väldigt bra. Har hittat en på Expert som dom säljer billigt enbart idag
Jag såg i går att mina valmo har stora knoppar redan..
Ha en skön fredag vänner
God "mittpådagen" :-P Skönt med fredag. Och värhmen håller i sig. Orkar inte göra så mycket i värmen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Äntligen varmt här också så nu ska jag ut och grilla strömming som är alldeles nyfångad av en granne.
God eftermiddag
#5 Garmin eller TomTom är frågan, jag gillar Garmin bäst :-)
Kul o höra vad det vart. Jag behöver en när jag är ute i skog o mark, annars är jag vilse direkt.
#8 Internet e bra :) man har liksom blivit beroende… 
Igår fick jag hem "Örn-örn" De e "livsfarligt" kul
Ha en skön kväll ! Önskar /Hans
God kväll 
Vackert väder är det, men fy så varmt, 10 grader över min trivseltemperatur. Det går inte att jobba med något i sån här värme, 27 grader i skuggan.
Härligt härligt peter även om det är varmt.,
Jag har hållt på hela dagen. Köpte en GPS till min pappa som fyller år nästa vecka. Jag och mina syskon tänkte att han kunde få en liten leksak som han kunde leka med när han kör bil. Tror att kommer testa rätt mycket med den,
Men det är rätt skoj när man ska handla. FÖr när jag var där inne i affären så ville han att jag skulle köpa en som var lite dyrare. Den kunde pappa få gratis uppdatering alltid. Den andra är där inga gratis uppdateringar.
Men eftersom det är en leksak till min pappa så tycket jag att den räckte som jag valde.
Då säger han att man kan gå in då på fabrikörens hemsida kolla om dom har uppdaterat då kan man ladda ner det gratis därifrån,

Sen har jag rensat i trägården och köpte en liten damm där jag ska placera en solcellsfontän i som jag har köpt hem.
Vad är Örn örn Hans.. nu blev jag nyfiken. Är det en garmin forerunner du menar?
"12 Det är ljudet som uppstår när man gasar snabbt ett par gånger på min nyinköpta motorcykel som är på bilden