Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
Läst 359 ggr
Cristine
0

Hjälp... hur gör man.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

FB sååå jobbigt!

Först hade jag ett sådant sjå att få bort en jädrans Ronaldo fotbollspelare från Madrid som låg bland min familj och släkt, jag känner ingen sådan ..jag har inte tittat på fotboll i hela mitt liv. Sedan när jag trycker npå annat så poppar den gamla texten från förra sommaren där Carmen talar om att hon hatar mygg, och jag ville bara lägga in fotot av duvorna så min släkt  får se dem, men först ville jag berätta om tävlingen.

Sidan ser inte ut som den gjort förr..vart skriver man?

Jag försökte med det gröna fältet men det är för de som skriver till mej.

Efter vad som står så har jag inte varit där på ett halvår. När jag skulle plocka bort killen fick jag be om hjälp, han var visst från något känt lag.

Kan någon guia mej?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0

Jag kommer in på andras sidor och kan skriva där och de ser inte ut som min!

stina63
0

Cristine om du trycker på den gröna där det står logg så kommer du in där du kan skriva.

Trycker du på facebook längst upp till vänster så kommer du in i själva loggen där du kan se alla din vänner som du har vad dom skriver,

Då ser du ditt foto längst upp till vänster om du trycker på denn så kommer du in på din sida

Men du kan också trycka på knappen längst upp till höger, Där är tre ruter, Där det ska stå ditt namn plus foto ppå dej sen hitta vänner och startsidan.

Trycker du på startsidan så ser du tre olika alternativer, Där står logga ut om du ska logga ut dej.

stina63
0

Jag har skrivet i din logg nu cristineKyss

Karmatarerskanise
0

Du ser ut att ha kvar den gamla väggen. Men som stina skriver du sak klicka in dig på din logg. Du skriver på samma ställe som folk som ska skriva till dig gör.

Cristine
0

Tack o tack, jag är verkligen en nolla på det där.

Nattuggla
0

Cristine säg inte så om dig själv. Ingen kan i början Glad

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~