God morgon 10 maj
God morgon God morgon Hans och alla andra. Har redan hunnit landa på jobbet. Idag är det fullsmetat med leveranser som INTE får bli försenade… bäst att sätta igång!
(är det instagram/hipstamatic som du fotat med?)
Ha en bra dag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -

Goder morgon på er allihopa!
Solen tittar fram här och det blåser, 10 plus
Ha en fin dag vad ni än hittar på!!
Så låser sig datorj***ln VARFÖR när man har bråttom (lugn bara lugn, det är PCn som krånglar… nu kör jag MAC… ska ge den en minut att komma ikapp…)
och så var det ett tag sen jag sparade också SÅKLART"!!! Jag vet att det är i-landsproblem men jag får KRUPP!
Hoppas ni ALLA får en bättre start på dagen än jag haft!
Godmorgon! Solen saknas - det är istället blåst och regn som hänger i luften
. Det ser ut att bli lika flera dagar men på söndag, då blir det fint! Nu är det dags för jobb så jag önskar er en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon 
Här är gråväder, regnet har fallit i stort sett konstant sedan 08.00 igår morse, men det verkar bli varmare i alla fall, 12 grader just nu.
Idag ska jag åka en extra sväng till sjukhuset för att röntga en arm och sedan vidare till ortopedverkstan för att beställa nya silikonhylsor.
Hej och god morgon på Er trevliga människor som droppar in här under dagen!!!
Det känns super att jag fick en till ledig dag igår, nu har jag bara två nätter framför mig. Solen skiner nu men det väntas regn i em och ute är det 11 grader varmt.
Måste ta och fixa lite kaffe och greja lite här hemma innan det blir sovdags vid 15. Var igår till jysk och köpte en korg till alla mina garner, inser nu att jag borde ha köpt en till så det får bli en sväng dit idag. Inser nu att jag köpt på mig en hel del garn så nu får det lov att bli köpstopp på garn ett tag.
Önskar er alla en skön dag!!!
Kram
Hans O ni alla finer dag till er.
o speciellt till Pius Som verkar ha en bra dag..
Önskar er alla här en så bra dag det går……..
O så en liten bild till Hans.
O så
En till.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon!
Idag blev det en lång sovmorgon! Tur man har en hund som har stor blåsa, för har har aldrig bråttom ut på morgnarna. Men så står han och pinkar en kvart när han väl kommer ut!
Här har det varit lite uppehåll med regnandet några timmar, men det ska snart börja igen och hålla på tills i morgon förmiddag!
Så det blir regnkläder på idag då!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon,
Ger lite livstecken från mig igen.. Är här inne och läser men skriver inte så mycket just nu.
Saker går framåt och det är fantastiskt skönt att solen tittar fram så mycket nu! Pysslat mycket i trädgården.
Kram på er alla! <3
Hej hopp!
Sista arbetsdagen för veckan, jag börjar ladda för helg 
Tänkte inleda ledigheten med att snöra på mig "de snabba" joggingdojjorna och kämpa mig igenom min 7 km runda. Mitt mål är att klara milen på 50 minuter innan semestern.
Sen kan man med gott samvete förfalla igen
#3 Stackars Pius, ingen bra dag.
Bilden är till dig :)
Zabelle
God förmiddag mian vänner, ha en bra dag
Nu skiner solen igen!
God eftermiddag!
Har varit ute i trädgården under förmidddagen och plockat ogräs. Eftesom grannen som sköter andra huset är nyopererad får jag ta det också.
Nu regnar det och de behövs.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Goeftermiddag på er alla
Så var det regn ute idag, Naturen njuter tror jag för det är rätt torrt ute. Själv njuter jag inte,. För jag vet inte vad jag ska ta på mig, Men jag har köpt nya pelagoner. För dom andra som jag övervintrade från i fjor och fjor innan, Dom dog nu i våras när minusgraderna kom plötsligt igen, Var en del rosenbuskar som rök med också som inte klarade av
Ha en skön kväll
God eftermiddag allihopa.
Fy fan vilken dag…Jag brukar inte gnälla men idag har allt gått åt fanders men nu är jag hemma och har hoppat i torra kläder.
/Maria
#7 & #11 tack. Det gick rätt ok tills presentationen. När filen inte gick att öppna. Tur man har några kaniner i hatten… #10 välkomnen tebax #15 har du också haft en sopig dag. Känner med dig syster!!!
Verkar som det vart en liten "sopig" dag för en del idag 
…men om man inte har såna ibland, vet man ju inte vad som är bra dagar 
# 1 (är det instagram/hipstamatic som du fotat med?) näe, bara photoshopat lite med pastellkritan…
Hoppas morgondagen blir en bättre dag
! Hälsn. /Hans
#17. Ah, tänkte på det kvadratiska formatet :-) Ny dag, nya möjligheter :-D