Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 603 ggr
Cristine
1

Får du gå långt..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

för att komma till brevlådan?

Har du en vanlig sådan eller har du målat på den!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maja2
0

Jag behöver bara gå till husgaveln :)  Har en vanlig grön plastlåda, väldigt diskret och lite trist … fniss

Michaela-N
0

Långt och långt.… den sitter på utsidan av stängslet bakom trädgården. Jag tycker det är lagom avstånd. Kanske en sex-sju meter från dörren. Usch och fy, den är orange. Och jätteful

Maria
0

Tills för ett år sedan fick vi posten i brevlådan bredvid ytterdörren men nu står alla brevlådor för gatan vid parkeringen. Sådana där stora boxar med lås och alla har lika. Det är väl max 100 meter dit.

Postbilen kunde inte vända på vår lilla gata så därför blev det så men jag tycker det fungerar bra.

De som har morgontidningen får den fortfarande i brevlådan vid dörren.

/Maria

chik
0

En vanlig neutral grön låda.

Sitter vid vägen ca 50meter..Tar posten när vi kör i väg..Man skall inte röra sig mer än nöden säger.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

1 kilometer!  Och den är en blå standardmodell, väl insmord undertill med extra klibbigt smörjfett som nästan inte går att torka bort.

Sen jag kletade in den så har den fått vara orörd. Nu nöjer de sig visst med att få fett på händer och kläder!

Mitt vägskäl har en liten parkering och där stannar många till och fyller på och tappar av på väg till dansstället en mil bort och då är postlådan givetvis ivägen.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

Mina brev kommer genom brevinkastet på dörren så jag behöver inte ens gå en meter.

pius314
0

12 steg från trappan en större som går att låsa om vi åker bort.

• Tillräckligt bra är perfekt! -
[peter54]
0

Vi har 15 meter till brevlådan. Jag tillverkade en brevlåda av trä som jag brände in en bild av vår katt Måns på och gav till min fru när hon fyllde 30, men väder och vind förstörde den ganska snabbt, så nu har vi en vanlig grön plastlåda.

stina63
0

Nä jag får min post där jag bor i brevlådan i dörren.,, Men här istugan har jag ingen post utan får åka hem till lägenheten