God Morgon 6 maj :=))
Strålande sol,inte ett moln på himmlen, kan det bli bättre?
Idag blir det trädgård och 4 hjuling
Jag önskar er alla en underbar dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla andra från ett Göteborg med växlande molnighet.
Veckohandling står på schemat idag. Roligt värre
/Maria
Man kan göra den rolig genom att gå och ta en öl på 7.an hette det inte så?
Haha, ja 7:an är favoritstället men tyvärr så tycker jag inte om öl längre. Men jag har varit där och druckit Ramlösa
Himla söt bild Anders.
/Maria
Hej och god morgon på ER!!!
Idag tog jag min lite sovmorgon och det var skönt. Det som händer idag är att jag tänkte ta och torka fönster. Solen skiner
och det är 5 grader varmt.
Ha nu alla en skön dag!!!!
Kan katter skicka meddelanden tro?
Godmorgon!
Här skiner solen, fortfarande ganska kyligt. Idag ska jag på en klassåterträff under dagen och jag känner mig inte helt peppad - men det blir nog roligt när jag kommer iväg.
Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God förmiddag.
Solsken och kalla vindar idag också.
Den vägen skulle jag gärna ta en promenad på Cristine.
#1 Du får hitta på nåt skoj när ni handlat klart Humlan.
#2 Så fina dom är dina husdjur Anders.
#5 Ha en trevlig dag chik. Undrar om han funderar på nåt' bus den lille i trappen
#8 Ha en trevlig dag aggeelin, har ni haft återträff förut eller är det första gången?
En fin dag önskar jag er alla LK:are
Ha en bra dag alla. Själv sitter jag och kollar på gymnastikuppvisning. De har fruktpaus nu… Sen blir det trädgården resten av dan… :-) Ha det så gott alla vänner!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God middag 
Här är soligt, men det blåser halv storm (som vanligt), så det är inte särskilt skönt ute för vinden är iskall.
#9 Jag också Toyan!
God kväll alla ute i vårt avlånga land!
Det verkar som ni har det bra i stort 
Själv har jag tagit rast i min "författarpluggning" och tog lite bilder på platser som ska vara med i en ev. kommande bok, gick bla sväng på Djurgården för mig själv och fotade. -se nedan-
Nu é jag hungrig ! Så här vankas det middag. Ha en skön kväll. Hälsn. /Hans
God kväll!
Igår var det vår rengöring av bilen sen linedance på kvällen med helstekt gris. 
Idag har det varit hundens dag i Hässleholm så jag har hjälpt till med rallylydnad, kört lite agillity och provat spår. Så nu har jag en trött lilleman. Väl hemkommen fick jag för mig att storstäda lägenheten. Nu blir det soffan resten av kvällen.
Ha en fin söndagskväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Den sena eftermiddagen har varit fin och jag har varit ute större delen av dagen. Bland annat satte jag upp ett par holkar till.
En av holkarna fick genast besök av en talgoxe, men så idag dök den svartvite upp för första gången i år och naturligtvis skulle han ha just den holken.
Det blev slagsmål, men den svartvita flugsnapparen drev bort talgoxen, annars är det ofta så att talgoxen dödar den svartvite. I statistiken över vilken den vanligaste dödsorsaken är för svartvit flugsnappare, står strider med talgoxe överst.
..