god morgon 30/4 aka VALBORG
God morgon,
här verkar det Peppar Peppar bli en fin dag… annars tycker jag traditionen bjuder att det ska regna/snöa på valborg. Hoppas ni får en fin dag och kväll och att ni med hundar inte behöver huka i stugorna pga fyrverkerier…
Kram!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Pius o ni alla en härlig dag o ett trevlig firande till er alla….
O så sitter vi o nynnar alla på ""Vinten rasat ut''''
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon!
Valborgsmässoafton! Denna dagen glömmer jag inte så lätt! För 11 år sedan tillbringade jag den dagen på akuten med avsågade senor på vänsterhanden, vilket renderade i 6 månaders sjukskrivning och ännu inte helt perfekt rörlighet i en finger!
Annars ser det ut att bli fint väder idag. Nu ska jag iväg och vattna i växthusen och i eftermiddag så ska potatisen under jord!
Ha en bra Valborg och bränn er inte! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God Valborg till er allesammans.
I Göteborg så är det ju trafition med Chalmers årliga Cortège fast det var en del år sedan vi tittade nu.
Annars brukar jag tycka att det är jättekul.
/Maria
bumbleboo ja Cortègen var längesedan vi såg den med..
Anders!!! Var la dumt o såga dig i handleden..Tur har du ändå haft..Kunde gått så illa…Så hål din nu undan farliga saker.
sicken grej..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#4 Jag älskar den självrullande toalettstolen
/Maria
God morgon
Väldigt ensamt här på jobbet idag, hade ju varit smart att ta ledigt när det är klämdag. Men solen skiner och det är 12 grader varmt 
I kväll ska vi grilla och sen gå och titta på valborgsbålet.
Hoppas alla igelkottarna har försvunnit därifrån när de sätter fyr 
Zabelle
Godmorgon! Här har solen gömt sig någonstans - hoppas att den kommer fram snart. Idag har jag jobblitteratur att läsa. När det är gjort ska jag åka och hälsa på en bebis. En vikarie på jobbet har en bebis som är två månader. Det ska bli roligt, de är söta de där små.
#7 Det där med eld och igelkottar är ett problem.
Ha en fin Valborsmässoafton!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
En God Morgon!
Här tittade solen fram en stund, men är nu borta igen! Vi hoppas på en fin Valborg..även jag som ska jobba ikväll. Hinner nog med att fira Valborg ändå. 
Ha en fin dag..en skön kväll..och elda försiktigt!
God morgon på er alla.
Soligt och fint, lite kyliga vindar. men en skön morgonpromenad blev det. Ser ut att kunna bli en fin Valborgsmäss.
Valborg får mig alltid att tänka på en Valborgsmässoafton när jag var liten (ca 7-8 år). Våren skulle ju sjungas in och då skulle man ha klänning, sockor och finskor. Fy sjutton vad det var kallt, när snön yrde runt benen :-(
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 

God morgon allihopa
Tack för fina och roliga bilder, obestämt väder här, ska fira Valborg med familjen och hoppas det inte blir regn.
Fin dag och kväll önskar jag er alla LK:are
#13 Så vackert 
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
#10 var vad det som hänt (om du vill dela)
bättre nu?
hoppas valborg blir fin för er hur som helst
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Hej på er..
Smyger omkring här inne hela tiden men skriver inte så mycket. Alldeles för mycket i huvudet för att få ner det i ord, tror jag.
Tänkte mest ge lite livstecken från mig, då jag verkligen trivs här på LK och tycker mycket om er som hänger här. =)
Jag har flyttat hem igen, till mitt hus och till Rasmus. Dock är saker fortfarande ganska jobbiga. Egentligen inte saker mellan mig och Rasmus direkt utan andra saker som förstör runt om och nu måste vi vara starka tillsammans och inte var för sig, dock blev allt väldigt fel innan han kom fram till det.. Så mycket som varit och är upp och ner.
Men jag har insett hur mycket jag har i allt det här. Underbara vänner och min älskade familj som skulle göra vad som helst för mig.
Har även tagit tag i saker jag aldrig trodde jag skulle.. Tydligen är jag så otroligt mycket starkare än jag visste.
Jag har stora förhoppningar om framtiden hur det än blir.. För nu kan det bara bli bättre.
#16 Det låter hoppfullt. Håller tummarna för dej/er.
/Maria
#16 Jag håller med #17 om att det låter mycket hoppfullt!!! Kris betyder utveckling!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

#10 Fina är ni Frida
Jobbigt att sitta på akuten så länge, vad som än var fel så hoppas jag det är bättre nu. Kram
#16 Det låter hoppfullt LucyIn TheSky, lycka till.
Till alla som frågat: Det var min pojkvän som åkte in med ambulans.
Visade sig vara njursten. Men han mår bra :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#21 Åh, njursten lär ju vara så smärtsamt. Skönt att han mår bra nu.
/Maria
#22 Ja det kan jag lova att det var. Han hade så ont så han nästan svimmade plus att han spydde men nu mår han bra. Värsta han varit med om sa han.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#24 Så mysigt det ser ut
/Maria