Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 2778 ggr
Fridaaaa
0

God morron 26 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er!

Idag är jag uppe med tuppen, börjar jobba 6,45 hehe :) Lite för tidigt för mig menmen ;)

Dimmigt och fint ute! Får köra försiktigt och se upp för vilda djuren som är aktiva vid den här tiden på dygnet.

Ha det bra!  Snart äntligen fredag ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chik
0

Det blev dubbel…Hiiii.Frida o ni alla.

Ja då var det Torsdag. Hoppas att du vaknar o är pigg o glad….

Jag för min del tycker om o vakna tidigt, tycker jag får mer dag.Vilket jag får…I dag lurade jag mig själv" Brukar gå upp knäppa på Bryggaren o radion o sätta mig i fåtöljenSkämsDär jag o Lilla hunden somna som klubbade oxar o vakna några timmar senare..

Men i dag satte jag mig vid köksbordet"""

Ja så med detta önskar jag er en bra Torsdag där ute i Etern..Tjing"

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
1

Godmorgon chik och alla andra som droppar in. Det regnar i Göteborg men är ganska varmt.

Ha en bra dag alla.

/Maria

chik
0

Samma till dig bumbleboo..

fotokrafs
1

God morgon! Glad

Toyan
1

God morgon alla.

Såna små sötisar FridaKyss

Duggregn och disigt, här har regnat rejält i natt, 7 plus.

Ha en fin dag med allt vad ni hittar påGlad

chik
0

Inget regn här i min del av värden..Grått är det o bra luft o inte kalt..Toppen för mig.

pius314
0

God morgon!

Angående skogens djur så kom jag att tänka på när jag körde tidningar en sommar, då kunde man se alla möjliga djur som var ute och luftade sig. Ganska mysigt!

Här är det jämngrått, men varmt. Helt godkänt!

Ha en bra dag alla!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
zabelle
0

Gomorron alla pigga människor!

Sista arbetsdagen för veckan, min lediga fredag ska jag spendera med mitt barnbarn. Hon är som ett litet kvicksilver och pratar oavbrutet så det blir en aktiv dag.

Ser ut att bli en fin dag, 9 grader nu på morgonen.

#0 Så söta de är!

Zabelle   

aggeelin
0

Godmorgon!

#1 oj oj oj så pigga de där girafferna var Glad så aktiva, så här på morgonen! Flört

Här smyger sig våren långsamt fram och det börjar bli lite grönt i gräset. Regnet hänger i luften och det är kyligt. Jag väntar på sol och varmare väder.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God Morgon Glad

Min nya hobby (utöver de trettifjorton hobbies jag hade redan tidigare) har tagit ett jätteskutt framåt i och med att jag har köpt en gammal svartkrutsrevolver, en Colt Pocket kaliber .31 modell 1849.

Skrattande

flisan708
0

God morgon på Er!!!

Veckans enda lediga dag!!!! För min del dvs. Idag ska jag iväg och få bryn och fransfärgning. Gud vad jag längtar, behöver det!!!! Vädret här är regnigt och mulet.

Önskar Er alla en härlig torsdag!!!!

Kram

Anders 50
0

Godmorgon!

Grå himmel och dagg i gräset så hundens morgonpromenad syns bra! Glad

Idag ska jag iväg till stan på 3-mån. kontroll hos min kiropraktor, och idag så får det bli behandling! Lyfte snett med en stor vedklump häromdan och det var inte nyttigt!

Ha en bra torsdag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Symfoni
0

God morgon på er Glad

Gråväder, men inte alltför kyligt. Det gick i alla fall att dricka morgonfika på verandan

Några bilder, bland annat de pigga girafferna laddade inte ner. Få se om det rättar till sig under dagen.

Frida..söta små fågelungar

#1 En skön fåtölj kan vara lurig när man är nyvaken.

#10 Den var fin, ser ut att blivit väl omskött genom åren

#12 Aj då, inte skönt, du får vara lite försiktigare med vedklabbarna i fortsättningen.

Vänlighet och omtanke, gör livet roligare Flört

[Sisa]
0

Godmorgon!

Ännu en dag med grått och disigt väder..undrar varför inte solen hittar hit ?  Men det är torsdag och jag har fyra lediga dagar framför mej, så det kanske ljusnar så småningom  Cool

Ha en fin dag!

Cristine
0

Go förmiddaaa!Skrattande

Här regnar det så idag blir det tyvärr ingen utflykt, men jag har lika roligt ändåå, det är en jätte här för att ta med sig timmret men killen verkar vara alldeles ny, han kan inte hantera kranen alls så jag har stått och fnissat i mjugg…mycket elakt av mej!SkämsTungan ute

Ha en mysig hemmadag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hans K.
0

God kväller !

#10 Cool hobby ! *Gillar*

"12 Hoppas besöket hos ryggdoktorn var lyckosamt

Här ska det "trappas ner" efter en mycket stressig dag !
Lägger in en bild på en fiskmås…i brist på annat :)

Hälsn. /Hans

Anders 50
0

#16 Jodå, det blev bättre! Jag testade honom och sa inget, men när han drog sitt instrument längs med kotorna nere i ländryggen så märkte han att det inte stod rätt till!  Så idag fick jag betala, men det var det värt! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Hans K.
0

#17 Jag har bra erfarenhet av ryggdoktorer! De är duktiga..!
Jag fick vid ett tillfälle vara "utbildningsobjekt" till två unga "kandidater" som klämde och kände och diskuterade alla mina problem och brister med "läraren". Jag fattade nog allt att de ställde diagnosen "plattfot" och "kutryggig" fast de pratade "doktorsspråk". Fast sen tog de tag i mitt kota 3 o 4:a problem och jag fick vrida alla kroppdelar i olika vinklar… när jag gick därifrån var jag ont-fri :)

zabelle
0

#16 fin bild!
Enda gången jag gillar fiskmåsar…. på bilder, för då är de tysta! Tyst

Zabelle