Godmorgon måndag 23 april
Godmorgon alla från ett grått Göteborg.
Önskar er alla en bra start på veckan.
/Maria
God morgon
Gick oväntat bra att gå upp idag, känner mig nästan pigg.
Hoppas att alla får en bra dag! 
Godmorgon!
Dimma och blött i gräset, och blötare lär det bli frampå dagen. Ska iväg och jobba några timmar, sen blir det pyssel i egna trädgården om vädret tillåter.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God Morgon 
Här är grått, fuktigt och mycket dimmigt, 3 plusgrader. Barnen har åkt till skolan, frugan till sitt jobb och jag ska strax åka till veckans första behandling.
Ha en bra dag alla 
Godmorgon!
Här har det regnat massor. Det är stora "sjöar" ute i naturskyddsområdet.
Önskar er en riktigt fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon från ett regnigt Älvsered.
zabelle dom där träden är ju så vackra när de blommar.
Ja alla där ute fin dag till er…..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon alla!
Grått och grinigt i min del av landet, inget vidare uppiggande precis. Men det behövs väl för jag ser att buskarnas nyans börjar byta. allt är tyst och väldigt stilla sånär som på en maskin som arbetar i skogen. Måna fåglar men hör dem ej kvittra!
Ha en bra och rolig dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej och god morgon på ER!!!
Molnligt och grått ute, 3 grader varmt men ingen snö i alla fall.
Nu har jag min långvecka på jobbet framför mig. Sen långledigt för första gången detta år. Gud vad jag längtar dit!!
Ha nu alla en skön måndag!!
Kram
Go eftermiddag. I morse väcktes jag fyra av en entonig fågel :-= annars är det härligt att höra dem. Men idag hade jag sovit för kort för att uppskatta den enda tonen hen kunde utstöta. Annars har dagen varit bra, nu tar kvällen snart vid Ha en trevlig kväll alla!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God kväll på er.
Regn under natten och några timmar på eftermiddagen. Inte mycket blåst, så det har varit skönt att vara ute.
Ha en trevlig kväll allesammans.
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
Gokväll! Nu regnar det och buskarna börjar bli gröna. Jag har tappat bort géet så nu har jag en bit cautchuk där i stället.
Därute joggar tjejerna förbi för att hålla konditionen, och jag unedrar vad läkaren skulle säga nu om han såg mej. För ½ år sedan hade jag väldigt god kondition,men nu går en 90 åring om mej lätt och ledigt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#12 Det beror nog på att du är smittad av fågelinfluensan…så mycket med fåglar som du har på matbordet! Kan inte va bra! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!