Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 501 ggr
[peter54]
1

God Morgon 24 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon Glad

Här är lite disigt på morgonen, men det ser ut som det tänker bli soligt. Vi ska fixa ordning entrétrappen idag, så det är bäst att ta vara på de ljusa timmarna. Den nya avloppsbrunnen är på plats, men tomten ser fortfarande ut som om det vore i Sarajevo för 20 år sedan.

Ha en bra dag alla

Hans K.
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Peter o alla andra som kanske dyker upp här idag

Kul ! men svårt att köra grävmaskin, testade lite i somras -se bild-
Bra för miljön att ordna sitt enskilda avlopp ! Inte alla som har koll på det…

Idag ska jag jobba med hemsida… . Önskar er alla en skön dag ! Hälsn. /Hans

flisan708
0

God morgon på Er!!!

3 grader varmt ute och solen ska titta fram idag med!!! Jippi!!! Hoppas att kunna sitta på balkongen idag med. Ska vänta ett tag tills jag ska göra lite vårfint på den, ska sy nya markisgardiner till sidorna på den i år. Idag blir det soft, ska virka på väskan. Handla måste jag göra, börjar jobba i morgon igen.

Igår kväll hade jag så trevligt med min väninna, mycket vin och indisk mat. Vi chansade lite hej vilt och det var supergott. Toppen med hämtmat. Det var så kul för vi hade inte setts på så länge. Började planera vår dag till Stockholm som vi gör varje år, tar tåget ner - äter och dricker gott hela dagen och tittar på alla människor och lite sevärdheter.

Ha nu alla en skön lördag och njut av den tidiga våren!!!!

[Sisa]
1

Godmorgon härinne!

Så var det lördag igen och skönt med ett par lediga dagar. Särskilt nu, då värmen börjar komma och om solen skiner, blir det kanske lite fika ute i det fria ?

Vad Ni än gör..Ha en skön lördag!  Cool

[Woozy]
0

God morgon gott folk.

Här i Västerås är det grått väder. Vädret gör mig ingenting då jag ålågas i värme. Vi hade 26 grader inomhus i går, mkt tack vare den inglasade balkongen. Blev ju rena bastun he he

Ha en jättefin dag.

Maria
0

Godmorgon alla.

Disigt i Göteborg med plus 2,5 grader men det var likadant i går och sedan kunde jag sitta halvnaken ute och läsa.

Vi hade 43 grader i uterummet innan jag öppnade dörrarnaFörvånad

/Maria

[Woozy]
0

43 grader Förvånad

Då måste man nästan ha en kall öl i handen Cool

Maria
0

Haha, javisst.Skrattande Jag tänker bara på de stackars växterna. De behöver vattnas i allafallFlört

/Maria

[Woozy]
0

Skrattande

Toyan
0

God morgon på er!

Gråmulet än så länge men hoppas solen besöker oss senare.

Sitter och njuter av kaffet ,tyst och lugnt innan huset vaknar.

Önskar er alla en trevlig lördagGlad

Anders 50
0

God morgon!

Nu skulle man spela Carl Nielsens kända musikstycke "Dimman lättar"  För nu håller den på så här!  Det var den häftigaste dimman jag sett på länge, knappt jag såg staketet i trädgården!

Annars så blir det lite av varje idag…som vanligt.

Ha en fin lördag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Godmorgon! Här sitter vi med frukosten och ser ut på den soliga dagen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

Godmorgón

Jag har jobbat hela natta, har hjälpt vikarier så dom har kommet in i arbetet. Jösses men det gick dom var väldigt duktiga,.

Nu ska jag jobba själv igen. Ha en skön lördagKyss

AnnL
0

Godmorgon!

Tittar in en snabbis och önskar er alla en trevlig helg.

Åker till Malmö om en stund för att dansa linedance tillsammans med en väninna hela dagen. Kommer hem i morgon lagom till linedance kursen på kvällen. Tungan ute

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

aggeelin
0

#13 Låter roligt att dansa! Bra med ett sånt intresse!

Själv ska jag sätta fart och åka till kattmatsaffären och handla mat åt de utsvultna katterna. Skojar. Men om jag inte gör det har de inget att äta.

Cristine
0

God morgon!

Jag börjar bakvägen idag med sisten först!

#13 Hej Ann! Mario till en kul ex danspartner, han dansar sin bugg numer i Halmstad där de har en bra lärare men saknar svängarna med dej!Skrattande

#12 Jobbigt värre Tina.Glad

#5    Wow 43 grader Här bara 22 med värmefläkten på!

#3 INdisk mat nu blev jag avis!

#1 Hans jag har också försökt., jättesvårt!

#0 Huga Peter… sedan tar det ett långt tag innan trädgården ser ut som den ska igen!Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Ja, på tal om avlopp så har sonen fått ett brev från kommunen om det. Han har trekammarbrunn som slamtöms och vattnet från den går ut "någonstans" och nu måste hans avlopp kopplas ihop med kommunens (sonen bor ute på landet). Det är nog bra men kostar mycket för den som blivit ensamstående med hus.

fotokrafs
0

God förmiddag!

Sitter framför datorn och dricker te. Jag har nog rätt uselt morgonhumör, men idag är det värre än vanligt. Hoppas att frukost får mig att bli snäll. Obestämd

Vi har också inglasad balkong, varmt och skönt igår. Men oj! inte så varmt som 43

Ha en skön dag!

AnnL
0

# 15 Hälsa honom Cristine att jag saknar buggningen med honom också. Kyss

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.