Är du prylgalen?
Vad är det du vill ha just nu?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
De får jag tänka på cristine, Just nu så är det nog inget direkt som jag är fest vid.
En platt-tv (har bara en tjocktv nu) eller en systemkamera:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har suttit och tänkt efter en lång stund. Kan inte komma på något jag behöver just nu.
Du då Cristine, önskar du dig nåt speciellt?
Zabelle
Nej, inte prylgalen, men jag skulle vilja ha en bättre mobiltelefon, en som går att skriva sms på.. ¨,
#4 Då måste din va gammal…eller är det nå fel?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
5. Nä, det är en Samsung Galaxy MINI, som egentligen borde heta MICRO då touchtangenterna blir så små så man skulle behöva bebisfingrar… o0
Finns säkert något jag skulle vilja ha,
men just nu kommer jag inte på något
#6 Aha…! Men DORO har en pensionärs-telefon med stora tangenter och specialfunktion för sms! Sikta in dig på en sådan! 
Haha ^^ Nu var ju du skojsig! :P Nä men en iPhone 4 eller en Samsung Galaxy SII skulle ju inte sitta helt fel! :P
#9 Det fixar du säkert! 
10. Jo man ska ha pengar också. Den här ingick i mitt abonnemang. :P Hatar att tangentbordet är i bokstavsordning, helt ologiskt! *morr*
#10 Jag har en likadan som du och gillar den skarpt men jag har kanske mindre fingrar
Jag brukar hålla den på bredden. Då blir bokstäverna en aning större.
/Maria
Tänker"" Tänker..Nä inget som jag vill ha..
Morris lycka till med din Mob..
Lena.P är jag i verkliga livet.
ha ha jo jag är nog prylgalen (men har inte plånbok för det).
Hade jag haft pengar så hade jag köpt nytt objektiv till min kamera. 
#9 Samsung Galaxy S2 är toppenbra, min pojkvän har en sån :)
Dock ganska smått att skriva på den tycker jag men det går ;)
Jag har en sån men du skall få ett tips. Vrid på telefonen 
#16 Har testat, tycker det blir inte mycket större?
Va det inte det du ville då? Eller menar du att det är svårt att skriva ändå?
#18 Skrev inte ;) Ordet försvann dock hehe
Jag tycker inte det blir mycket skillnad :)
he he ok, då kan jag inte hjälpa dig 
#20 För alla inställningar osv är rätt. Bara jag som är van vid mina stora bokstäver när jag skriverpå min vivaz ;) Fastän telefonen är mindre hehe

jag är inte prylgalen vad jag tycker.. visst finns de mycket ma vill ha å hade jag haft pengar hade jag ju såklart handlat massor:P men de jag vill ha r en sadel till hästen å de ska jag få nu.. anars så vet jag inte.. hmm kanske ett hus som jag kan köpa massa inredgning till:P
Ja jag är prylgalen. Vill ha en ny kamera (Nikon D90) och några nya objektiv til. En ny mobil (iPhone 5) och en platt-teve skulle väl inte heller vara så dumt, även fast tjock-teven duger rätt bra faktiskt. Sen har mina hörlurar gått sönder, så nya hörlurar vill jag också ha.
Sen vill jag ha en hel del hundsaker.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Åh kah hittade en bra grej Swype tangentbord! Man kan dra pekfingret mellan bokstäverna till det bildande ordet, dessutom fick jag då QWERTY tangentbord samtidigt!! Själaglad ^^
Tja, då har jag nog allt som jag vill ha för tillfället och känner mig rätt nöjd. Härlig känsla, att vara nöjd!
#3 Ingen pryl precis Zabelle , jag vill ha en hörnsoffa!
Nja, prylar i form av mobiler och liknande är jag inte intresserad av. Jag ogillar att investera i nya prylar, för då måste man lära sig hur de fungerar. Ibland är man ju dock illa tvungen om något går sönder.
#26 En bra sak att önska tycker jag! 
Zabelle
#28 SÄRSKILT NÄR MAN ÄR I BEHOV AV DEN!
Jag är nog lite prylgalen, och främst loppisprylgalen
Billigt får det gärna va!
Just nu söker jag ett slitet gammalt bord/bänk som jag kan ha på verandan för att ha mängder med blommor på i sommar.
#15 Jag har också en sån mobil. Jag tycker att den är svår att skriva på om jag använ der det "vanliga" sättet, numera använder jag Swype, det är fantastiskt!!
Om ni trycker längre på skrivrutan kommer det upp "inmatningsmetod", välj Swype. För att skriva håller du hela tiden fingret på skärmen och för fingret mellan de bokstäver som du vill använda. Det fungerar suveränt!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Idag pratade vi om att köpa nya hyllor till gästrummet. Det går inte att få plats med alla böcker (mycket barnböcker) pärmar med foton och mycket annat. Den möbel som står där idag tar för mycket plats ut i rummet, vi vill ha något som är mer på hööjden Det blir bra när vi äntligen kommer oss för att insaffa detta!!!
31. Precis. Mycket fantastisk uppfinning. Konstigt att det inte är förstahandsvalet av tangetbord. :P
För övrigt så har jag kommit på att jag vill ha en kikare eller ett teleskop.
#31 Okej tack vi får testa det ;)
#32 Vi har precis gjort vi vårt gästrum och satte Ikeas höga Expedithyllor på en hel vägg. De "svalde" hur mycket böcker och prylar som helst
Vi blev super nöjda! Barnbarnen har fått de nedersta facken till sina böcker och leksaker.
Zabelle
#35 Tack för bra tips! Vi behöver hyllor även till arbetsrummet och dessa låter bra!
..en *Kyss*
men,prylar..ett fungerande internet (mobilt modem)
feenor är tydligen vana att deras moden ..suger
de har en låda med ..lånemodem i butikerna när felande är på service
*grr*
inga i lådan när mitt skruttiga skulle lämnas in,så jag väntar
en samsung galaxy sII har jag,ingen ..pryl..nödvändigt arbetsredskap : )
swype upptäckte jag nyligen,jag har inte riktigt lärt mig bemästra det
det är faktiskt häftigt !
annars prylar är jag INTE galen i
jag gillar flera,men..
jag fyllde jämna år nyligen..önskade inte prylar
hellre något mina gäster gjort själva,en syltburk,bröd/kaka eller sång
flera köpte,istället för att göra sitt egna vin..vilket är ok
det var mer ..tanke än bara "pryl" (vilket flera hade med just sin flaska) :- )
, penke
beställningar på nätet som gjordes i helgen:
ett snyggt silverfärgat fickur, en stetsonhatt av stråhattsmodell (blir fint i sommarsolen)
svarta finbyxor och en svart kavaj. 

# 38 En sån skulle jag också vilja ha, om jag hade hund! 
Ett Nintendo DS och spela Super Mario! 
Åh, det är mycket jag vill ha, och en del jag behöver.
1. En sadel (ska inhandlas i helgen)
2. Två nya däck till bilen
3. Nya fönsterlampsfötter (dom har gått sönder)
4. Trädgårdsmöbler
5. Jord till mina pallkragsrabatter (och sedan blommor med)
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#40 Har inte du hund då??? En liten skit? 
En väderstation ! …me allt möjligt man kan mäta, vind, regn, temp, lufttryck etc… (Att "meta" är att veta) :)
#38 Pejlpryl verkar kul ! FÅr skaffa hund först ;)
# 42 Hade..men hon sprang bort i skogen. Önskar jag haft en sådan då 
#38, pratade med en vän om dessa gps halsband och lyckades dra ner mitt IQ till IQ badboll..
Jag pladdrade på där om att ja, men sånt skulle jag aldrig kunna ha på Ruphus han får alltid av sitt halsband. Och man kunde ju för fasen inte lägga så mycket pengar på ett halsband som slarvades bort. Herre gud. Slöseri med pengar.. bla bla bla..
Kan säga att alla bara tittade på mig en lååång stund innan jag fattade hur korkad jag var.
#45 Haha 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Lugn och ro i min externa familj framför materiella saker!
Finns alltid saker som man vill ha……
En sak som jag vill ha och klart är mitt kök mini renoverat. Har som plan på semestern att måla om i köket. Sen skulle jag vilja byta golv i kök, sovrum och hall. Hallen skulle också vara kul att måla om. Så det jag vill ha är lite renoverat lite här och där.
Jag vill ha en slaglåsrevolver från 1851, men prylgalen skulle jag inte säga att jag är.
Visst samlar jag på mig grejer över tiden, men jag har inget alls av de senaste teknikprylarna, ingen smartfån, ingen surfplatta, ingen LED-TV och jag är inte sugen på dem heller.