God morgon 19 mars
Godmorgon Frida och alla som kommer senare.
Idag har jag stannat hemma från jobbet, men nu börjar den här hemska bältrosen ge med sig. Förstår att det kallas för "helveteseld"…..
Zabelle
Godmorgon! Mycket att göra idag så jag springer ut igen i det kalla vädret, här har det snöat,lite lite.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron. Kom precis in efter morgonrunda med hundarna. Strax iväg på spinning :)
Det är lite grått idag, har snöat inatt , men om någon månad är det barmark :) :) :)
Ha en bra dag allihop!
Godmorgon alla från ett väldigt blåsigt Göteborg.
#1 Bältros.
Åh, fy, jag har aldrig haft det själv men känner flera och har även haft patienter med Bältros. Hoppas du snart kryar på dig.
/Maria
God morgon 
Här är snöstorm och nollgradigt, det blåser så att man knappt kan stå upprätt. Bältros är inte kul, jag har haft det tre gånger.
Bältros får man av vattkoppsvirus, man får inte vattkoppor igen efter att man haft det, utan då blir det bältros istället.
Jag hade vattenkoppor som vuxen tillsammans med sonen och det var också en "nära döden upplevelse" Jag satt i badkaret och spolade alla koppor på natten med ljummet vatten. Fyyyy. Jag hade koppor precis överallt. T.om under fötterna, underlivet, i munnen och svalget.
Sonen hade några enstaka koppor.
/Maria
God morgon. Här snöar det lappvantar. Hoppas det töar bort under dan, jag har inte mössa & vantar med mig idag :-(
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Godmorgon!
Inte bara hos mej det snöar idag..hoppas detta är det sista! 
Ha en fin måndag alla och
Krya på Dej, Zabelle!
Gomorron!
Här har det stormat ordentligt inatt, och regnat. Nu skiner solen men det blåser ordentligt fortfarande.
Kattan är inte ok än, så det blir ett nytt besök hos veterinären nu om en stund.
Ha en bra dag där ute! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#10 Oj då. Hoppas kattan kryar på sig.
Här stormar mer och mer känns det som.
/Maria
Frida o ni alla. Fin Måndag till er..
Frida Jobbcoach Lycka till…
zabelle..Stackas dig
Har precis varit ute med hundarna. O det blåser,, Ja jag pratar om Blåst..Men jag skall inte gnälla för när jag tittar ut så är det snöstorm o det kan jag kalla tur som missade..Hur det nu kan gå till. Det är ju 2+ ute..
ja fin dag alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Önskar er alla en fin dag.

God morgon
Efter att ha sett snön smälta bort är det inte roligt att titta ut och se att det snöat, men ser att en del av er har snöstorm..stackare!
Ännu mer synd är det om Zabelle, jag har varken haft koppor eller bältros
men förstår hur du lider.
Kul att se dej i morgontråden med dina vackra foton Chakra
Maja..spinning är det att cykla på stående cykel?
Du som är så liten och nätt Chik HÅLL I DEJ
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgonn
Så var hösten här igen i Malmö, Fick sätta på värmen igen, Blev lite kyligt här inne.
Ny arbetsdag väntar mej. Blir nog bra med de,
Ha en skön måndag
Gomorron alla, vilken underbar dag det är! ^^
Jag vaknade av fågelkvitter! :)
#4,9,12,14 Tack 
#10 Stackars lilla katten, hoppas hon snabbt blir bättre!
Zabelle
god dagens alla!
idag är ingen vanlig dag i dag är våran 2 års dag!! hehe
idag firar jag å min sambo 2 år.
tiden går fort=)
#18 Grattis
/Maria
examyna..Grattis till er..
# 18 Grattis från mej med! 
#0 Ge Jobbcoachen en chans, jag fick jobb med hjälp av honom. Många värdefulla tips.
Här blåser det också. Motvind och småregn var det på promenaden mot jobbet. Som tur var hann jag fram innan det snöblandade regnet började vräka ner. Nu skiner dock solen! Har Aprilvädret redan börjat mån tro?
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#22 för min del lallade bara jobbcoacherna runt å gjorde ingenting.. fickingen hjälp alls trots att man bad dom de.. dom skulle hjälpa en med cv osv men de slutade med att dom srev om allt man själv hade skrivit utan att säga nåt å utan att talal om vad man kanske bör ändra på osv.. jag had eingen bra erfarenhet av dom.. + att jag fick byta 3 gånger för att dom sa upp alla:S
Hej hopp!
Här blåser det massor. Jag som fixade håret i morse.
På historian håller vi just nu på med andra världskriget, och vi fick några frågor om Japan. Naturligtvis så frågade läraren mig om ingen annan hade svaret, haha.
Sen fick man dessutom frågan av läraren om hon hade stavat 'harakiri' rätt. 
Har fått reda på att min docka (en söt liten bli drakpojke) är påväg hem, så jag kommer garanterat få den idag. Väldigt glad över det.
Längtar tills han är hemma, speciellt med tanke på att Pon, Ami och Zayu är kvar i Stockholm där de ska få ny faceup och så. Och i alla fall Pon kommer strängas om, hans bensträngar lossnade och gick åt skogen i fredags, så han går nästan sönder när man håller i honom. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
# 24 Hoppas vi får bekanta oss med Din lilla drakpojke då! 
#22 Jag är inne på min andra jobbcoach på snart 3 år, har inte hjälpt mig mycket ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#17 Krya på dig du också!
Katten röntgades men utan att hitta nåt fel, men nåt fel är det i ryggen tydligen, och hon har dåliga reflexer. Hon får smärtstillande och är piggare nu.
#27 Stackars lilla kisse. Går det bra att ge henne smärtstillande?
/Maria
#14 Ja precis :) :) Supersvettigt, superkul :)
Halloj!
Gôtt att vara hemma.
Varit i stan på möte, de har skjutit upp mötet med rätt kort varsel 2 gånger,
Var säkert nära att de sköt upp det ännu en gång
för den jag egentligen skulle träffat i eftermiddag hade blivit sjuk,
turligt nog fanns det en annan som kunde ta emot mig.
Verkar som många är krassliga
Krya på er
Nu är jag vrålhungrig. Ingen av orkar oss laga mat så, det blir pizza idag 
#18 Grattis 
#27 Tack! Hur går det med kisen?
Jättehemskt när djuren blir sjuka. Tur de har 9 liv, de klarar ut mer än man tror! Hoppas på det bästa för din lilla katt.
Zabelle
#28 #31 En spruta idag och sedan blir det flytande, med spruta direkt i munnen.
Ja stackars lilla pussi..Inte lätt när man inte vet vad som riktigt är felet.