God morgon den 18 mars
Sista vilodagenför er som ska arbeta imorgon så försök att njuta av dagen så mycket det bara går. Själv ska jag bara vila…kan inte göra mycket mer.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla.
Fina bilder Cristine och chik
Ikväll ska vi kanske gå och lyssna på Johannespassionen av Bach men jag har inte riktigt bestämt mig än.
/Maria
Gomorron!
Ja här regnar det också, och det är bra för då släpper tjälen fortare.
Våren är på g här också men har inte kommit så långt som hos chik…där har ju träden redan lövats! 

Har besök här idag, ja de är här varje morgon, men snart lägger honan ägg och då går hanen här ensam.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God morgon på er.
Vilka kontraster på era bilder Cristine och chik, vackra är dom
#3 Här hade vi duggregn igår och vinden var iskall…brrrr, men visst är våren här, hoppas få lite sol senare idag.
Fint besök Anders.
Ha en riktigt fin söndag allihopa.
Godmorgon!
#0 Vilken vacker bild! Hoppas Du mår bättre snart!
#1 Ännu en vacker bild..blir avis på Ditt vårregn!
#2 Det tycker jag Du ska göra!
#3 Fint besök må jag säga!
#4 Så söt..innedag blir det hos mej med, vädret är lika trist här!
Ha en fin söndag alla som vaknat och Ni som vaknar sen! 
Gomorron! ^^
Jag har sovit som en stock inatt. Var långt bort i drömmarnas land när klockan ringde. Nu sitter jag här med frukost, rostad macka och te.
Vilka fina bilder ni bjuder på allihop. ^^
Ha en bra dag!
Godmorgon på er allihopa! Nu är jag tillbaka från min lilla semester i Tänndalen. Vi har haft en skön vecka med varierande väder. På fredagen var det en fantastisk dag med strålande sol och ingen blåst, trots att TVn påstod att det skulle blåsa 22 sekundmeter i fjällen 
Nu ska vi ha en lat hemmadag med några barnbarn på besök på eftermiddagen.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon vänner
ser ut som det har regnat här i Malmö också,., Men jag ska städa och håller på med tvätteriet nu, Så för min del så blir jag inne.,
Ha en skön söndag
God dag!
Fina bilder här i tråden ser jag. Borde ta och bli lite mer aktiv med min kamera kanske. Inte idag dock, har lite feber och skall försöka ta det så lugnt som möjligt.
Ha en skön söndag!