Mor och farföräldrar.
Jag fick aldrig träffa min farmor vilket jag skulle velat, det var henne jag liknar mest både som pers och till utséendet
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har turen och fått träffa både mormor & morfar (dem lever fortfarande) och min farmor och farfar. Dock dog farfar samma år som jag skulle fylla 6 år så minns inte så mycket som jag hade velat minnas…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Visst är det tråkigt jag hann int heller träffa farfar så många gånger, Det var en krutgubbe..han simmade flera dar i veckan 1 km i selångersån för att sedan fortsätta ihavet ut till Alnö och så går han och blir överkörd utanför sitt hem 89 år gammal.
#2 Usch då :( hemskt.
Min farfar dog av cancer :(
Jag har träffat min morfar massor av gånger. Han är nog lite av en krutgubbe faktiskt. Mormor har jag aldrig träffat, hon dog innan jag föddes. Däremot har jag träffat min mormorsmor, fast hon dog när jag var runt 12 om jag inte minns fel. Farmor har jag träffat för många gånger, hon är inte direkt någon man vill träffa. Farfar däremot är en trevlig prick som tyvärr bor lite väl långt bort.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#4 Mormorsmor ..det var inte dåligt hur gammal var hon när hon dog?
Min mormors mor och min morfars mor lever fortfarande.
Min farmors mor dog 3 april 2010, 96 år gammal<3
#5 Det vet jag inte. Jag vågar faktiskt inte fråga om det heller… 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag har ingen nu Men min morfar har jag aldrig träffat de hade varit skoj lärt känna honom, Men de får bli ett annat liv kanske
Frågade iaf. Hon var runt 80 nånting.
//Lamina
Mina mor- och farföräldrar är döda sedan länge. Min mormor och min morfar var födda på 1800-talet. Mormor dog 1969, morfar dog 1980. Min farmor var född 1911 och hon dog 1985. Farfar är död, men jag har aldrig träffat honom så jag vet inget om honom, farmor och farfar skildes före kriget.
Jag hann ju träffa mormor och morfar mycket och jag bodde till och med hos dem en tid som barn. Nu är ju mina föäldrar äldre än både mormor och farmor var när de dog, min pappa är 78 och min mamma är 80 år.
Cristine….det är roligt att höra att man är lik en mor eller farförälder som man inte träffat. I mitt fall så är jag lik min mammas mormor som hette Sigrid (jag är född på den dagen 15 september?
Sigrid var medial som jag och duktig och intresserad av örter och naturmediciner som jag är. Även utseendemässigt är jag lik henne och håller på att få samma vita hår som hon.
Det var en blandning av hur ni har träffat era mor/farföräldrar och det brukar ju vara så.
Jag fick ha min pappasmormor i livet ända till jag var 30 år gammal, hon blev 89 år gammal.
Morfar dog när jag var riktigt liten och jag har bara vaga minnen av honom. Han lär ha varit så fin och snäll.
Farmor dog när jag var 20 och det var ingen större förlust
Mormor och farfar däremot blev båda över 90 och jag gillade dem skarpt. Farfar blev rejält dement mot slutet men mormor var glasklar.
/Maria
#12 Härligt då de blir så gamla Humlan 
Min farmor dog redan 1918 i Spanska sjukan.
Min far var då bara 1 år gammal.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Träffat både mina Mor o Far föräldrar.
var långa perioder hos mina farföräldrar, Trivdes bättre där än hemma..
Mormor var jag lite rädd för o lika så min gammel Mormor.
Mina far o Mor föräldrar gick bort 80 tal..Men min farfar har hjälpt mig så mycket efter åt…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Mina föräldrar var födda 1900 och 1909 så farfar och farmor dog innan jag föddes, men morfar och mormor levde tills jag var i 10-12 årsåldern.
De var så där mysiga som mormor och morfar brukar vara i gamla filmer! Morfar var synsk och folk i byarna anlitade honom i många ärenden.
Han hade också förmågan att se och känna av folk från andra sidan, och den förmågan ärvde mamma och jag har fått den av henne.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!