Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1026 ggr
Maria
1

Godmorgon fredag 9 mars

Godmorgon alla från ett grått töigt Göteborg men det är i alla fall fredagGlad Ha en go dag allesammans.

/Maria

Cristine
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morron Humlan och alla andra. Här är också grått och dyster med -4 och risk för regn. Igår snöade det.

Man blir då inte klok på vädret.

önskar er en trevlig weekend!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
1

#1 Vilken vacker bild.

/Maria

[peter54]
1

God Morgon Glad

Här är grått och nollgradigt, men ingen nederbörd har kommit.

aggeelin
1

Godmorgon! Här är det mulet och tre grader varmt. Snön ligger kvar men den kommer väl att försvinna. Nu är det sista arbetsdagen innan vi ska ha vår lilla skidsemester. Det har varit intensivt innan, jag har gjort en hel del av det jag skulle gjort nästa vecka.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
1

Gomorron!

Gråväder idag och snön smälter så sakta.

Ska snart ge mig iväg och proviantera.

Ha en bra fredag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
1

Önskar er alla här inne en Fin Fredag..

Snö ute o varmt inne.

Fin Bild Cristine..

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
1

Godmorgon vänner¨

Jag mår som en skit idag, Har en enorm huvudmärk börjar känna mig illamående, Kan vara huvudvärken som gör att jag mår illa. Bara de inte är flunsan jag har fått, jag ska jobba helgen börjar idag

Får krypa ner i sängen igen,,

Ha en skön helg

pius314
1

God morgon, här är det ruggitt och råkallt. tur att jag inte jobbar utomhus…

Krya på dig stina!

Ha en härlig dag alla!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Toyan
1

God morgon!

Vacker bild Cristine, vilka färger.

Här är det gråmulet och blåsigt, är ledig idag och njuter av att sitta här i lugn och ro, dags för en ny mugg kaffeGlad

#4 Ha en trevlig semester aggeelin, ta det lugnt på vägarna.

#7 Blåser lite varma krya- på-dig-vindar till dig stina.

En trevlig fredag önskar jag er allihopa!

KaiPon
0

Idag ska jag stämpla läppen, hehe. Skrattande Ska bli en central labret,som dessutom gör att jag kan köra en casual Takeru cosplay på UppCon ^^ Har velat göra detta sedan jag var 13, och jag har läst på om skötsel och vilka risker som finns, så det är ingen impulsgrej precis heller. Glad

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnL
0

God middag!

Då har jag legat däckad igen för tredje gången i denna förkylning eller influensa.

Vaknade igår med över 38° feber. Så det blev doktorn. Penicillin och hostmedicin. Hoppas jag äntligen blir av med det nu.

Ha en trevlig fredag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Hans K.
0

God middag

Önskar alla sjuklingar ett snabbt tillfrisknande och alla resklara en härlig resa och proviantörer en lyckad inköpsdag o läppstämpling vet jag inte vad det är, men lycka till KaiPon:) . Hälsn. /Hans

Cristine
0

#12 Jag tror det är förstoring av läpparna!

Tack alla ni!Glad

Cristine
0

Blev dubbelt!

Jag tror vi snart får skaffa Lexikon för att tolka KaiPons inlägg*fniss*

KaiPon
0

Att stämpla läppen är vad jag och mamma numera kallar att pierca läppen (mamma började med det), och Central/center labret är i mitten på underläppen. Svårt att förklara den termen egentligen, men bild kommer ju senare.

Utöver det ligger jag just nu och vilar, har världens mensverk märker jag. Inte kul, men det brukar gå över efter några smärtstillande och lite vila i alla fall.

zabelle
0

Gomidda!

Krya på er alla sjuklingar!

#7 Det går nån influensa med huvudvärk och illamående i Malmö just nu. Bara halva styrkan inne och jobbar här idag.

Ha en go helg allihop, vi hoppas på vårväder!!!

Zabelle   

Fridaaaa
0

Morron på er..

Varit på möte. Sedan handlat kaninmat och inför helgen.
Hämtat hem min pojkväns lillasysters hund igen, då svärmor åkte in till sjukhuset igår kväll och blir där minst 1 vecka. (kraftig lunginflammation på båda lungorna plus proppar). Så vi får hjälpa till med djuren & tvillingarna (dem är bara 5½ år gamla) så gott det går så styvsvärfar kan sköta det han ska på gården med :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fotokrafs
0

Fredag skönt!

Idag är en skön dag på många vis. Känns som en dag när allt äntligen kommer bli bättre. Har haft flera månader när jag mått dåligt, varit stressad och vädigt känslig, plus att maken smittade mig med influensa för några veckor sedan. Men som sagt nu känns det bättre, har varit på apoteket och hämtat ut tabletter och även köpt ett grav.test för att säkert kunna utesluta sånt

Hoppas att alla får en skön dag!

KaiPon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjena!

Ska snart gå och lägga mig, är trött som bara den.

For in till Örebro idag och träffade två kompisar man inte sett på evigheter.

Har även slagit till på en piercing som sagt. Blev extremt nöjd med den faktiskt, även om jag var något shockad efteråt (nålfobi). Skrattande

Maria
0

#19 Hade du haft riktig nålfobi så hade du aldrig klarat att de stack dig igenom underläppen utan minst narkos Flört

ModigtGlad

/Maria

stina63
0

Zabelle är det de jag har fått kanske., För det var mycket hemsk huvudvärk sen illamående på de, Hände inget utan bara lillamående.

Hehe cristine jo ett Lexikon får vi ha för kaipon,, jag hänger inte med alls dom nya orden, Men kanske ska öppna en tråd om de alla nya ord som ungdomar använder. Så fler hänger med också