Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 485 ggr
Maria
0

Godmorgon 6 mars

Godmorgon alla.

Idag är det minusgrader igen i Göteborg.

Mina snödroppar blommar och även den söta vintergäcken. Jag har glöt att ta kort.

/Maria

Toyan
0

God morgon Humlan och alla andra.

Kallt här också, 9 minus men det ser ut att bli en solig dag.

Ha en fin tisdag allihopaGlad

pius314
0

god morgon! -11 när jag susade iväg till jobbet Skrattande

Utelåst dock, så jag sitter i bilen och jobbar tills nästa snubbe dyker upp! Cool

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Eeia
0

Godmorgon alla härliga människor!

Här är det också kallt och verkar bli en molnig dag. Tur att man kan värma sig med en kopp grönt te och en mysig katt i knät :)

Idag skall jag på läkarmöte och förhoppningsvis få veta mer om mikroskopisk kolit som mina biopsier från koloskopin visade att jag hade. Tyvärr missar jag därför dbt-gruppen vilket känns lite synd men får försöka praktisera mindfulness i hemmets egna vrå istället.

Hoppas alla får en underbar dag med mycket glädje!

flisan708
0

God morgon!!!!

Här är det -3 grader, ska dock bli plusgrader under dagen och sol. Avnjuter nu en kopp kaffe, ska sen försöka sätta fart. Måste handla innan jag ska träffa en väninna för att äta lunch och sen i säng vid 15. Längtar redan nu till fredag morgon.

Önskar Er alla en skön och trevlig tisdag!!!!

chik
0

bumbleboo o ni alla.Fin dag till er. Verkar som vi har kallt i hela landet..Snödroppar o krokus har jag….

Eeia. Håller tummarna för dig hos läk..

Ja vinkar o hoppas ni får en fin dag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

KaiPon
0

God morgon!

Solen skiner ute~.

Har haft väldigt konstiga drömmar i natt, men på ett bra sätt i alla fall. Inga läskiga drömmar i alla fall.

Vaken väldigt tidigt för att vara jag, med tanke på att jag inte börjar förrens 9.40.

Ska nog ta och äta frukost nu, är hungrig faktiskt.

Önskar alla en trevlig dag Kyss

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det kallt och vädret har inte besämt sig ännu. Nu är det jobb som gäller. Vi åker till Tänndalen/Funäsdalen på lördag och det är mycket som ska göras innan dess.

Önskar er en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Eeia
0

Tack så mycket chik :) lite nervös är jag ju allt, men det är främst över situationen. Social fobi och panikångest gör att sådana situationer alltid blir en utmaning. Men utmaningar är ju bra, då utvecklas man som människa.

Lite smått avundsjuk på er alla som har trädgård. Härligt att höra att våren är på väg i alla fall :)

[peter54]
0

God MorgonGlad

Här är soligt och 11 grader kallt. Jag har sjuk dotter hemma idag, hon har fått tillbaka sin öroninflammation.

Anders 50
0

Gomorron!

Kallt idag också, -6.

#8 Det kommer att gå så bra hos läkaren! Glad

Ha det bra idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon vänner

Så var det tisdag igen ny morgon, jag har sovet så skönt inatt, SOmnade tidigt efter jobb. Var så trött var tvungen att lägga mig måde lite illa också.

Men nu känner jag mig utvilad. Nu ska jag jobba jobbar kväll

Ha en skön tisdag.

Lägger ut bild på syrenbusken som är full av blad knoppar.Skrattande

KaiPon
0

Precis kommit till skolan (svenskan blev inställd). Pratat med pappa i nästan 50 minuter. Vilket behövdes, då det blivit ganska oroligt där uppe mellan pappa, farmor och syrran. Nu är luften lite rensad i alla fall och jag känner mig lite lättare. Tydligen oroade jag mig mer än jag visste (vilket jag egentligen borde räknat ut, med tanke på att det är oftast så det brukar gå) Obestämd

Hans K.
3

Go dag!

Hemma en sväng på lunchen o kikade in lite här, (finns det någon Ifokusavvänjningsklinik?) Flört
Solen skiner o det känns vår (när man är innomhus)
Ha en bra fortsättning på denna dag. Hälsn. /Hans

chik
0

God eftermiddag..

Eeia bra att du kämpar på…TrädgårdFörvånad Phu har jag ju med.

HansSkrattande Härligt o läsa att du med har hamnat i iFokus Träsket..Hiiiiii"

Jo!!I dag har jag o AnnL träfats o fikat,,Himla roligt o träffas så…

Hoppas att vi kan träffas någon gång vi som inte har allt för långt avstånd…

Ja fin kväll..

Ja jag gamla människa ser på Big BrotherFörvånad

Fin kväll där ute i hela Landet..

Lena.P är jag i verkliga livet.

KaiPon
0

Just nu är jag väldigt hyper och allt är underbart och fataskiskt och perfekt och jag är jätteglad och ska lyssna på SuG nu!

Fridaaaa
0

Go kväll

Inte hunnit sitta förrän nu.
På väg hem från jobb så krånglade bilen (läckt vatten) så pojkvännen fick komma. Och idag skulle min gammelmormor fyllt 97 år <3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnnL
0

God sen kväll!

Hem kommen och packat upp alla grejor från Ullaredstrippen. Nu är jag helt slut, ska bara ut med lilleman sen i säng.

# 14 Tack för en trevlig fikastund Chik.Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.