Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 866 ggr
[LucyInTheSky]
0

God Morgon 21/2

Tidigt uppe i dag, ingen anledning till det igentligen. Kan bara inte sova, för mycket tankar som snurrar tror jag. Försöker ignorera dem men går inge vidare.

I dag ska det stor handlas. Kylen och frysen ekar tomma och igår ramlade efterlängtade lönen in ;)

Dock fick jag något hjärnsläpp i går och glömde koden på bankdosan så dosan spärrades.. yey! =( Så kan inte sätta över pengar på mitt kort. Men, mannen min hade lagt fram sitt och skrivit koden på en lapp bredvid. Så det blir lite mat endå. Hade varit enklare om vi haft två bankkort kopplade till samma konto så vi alltid hade pengar utan att flytta mellan oss. Ska in på banken och fråga om detta går.

Nu ska jag se till att pannan brinner sen blir det frukost i soffan framför tv:n tror jag.

Ha en fin dag!

KaiPon
0

Ohaiyo minna-san!

Vaknade extremt tidigt för att vara jag, Börjar inte förrens vid nio. Men det ger mig bara mer tig att göra mig i orning ändå Glad

Lite ont i huvudet, men annars inget att klaga på.

Önskar er alla en trevlig dag Kyss

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

pius314
0

God morgon alla!

ha en bra dag!!!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
aggeelin
0

Godmorgon på er! Här är det mulet och mildgrader. Igår snöade det och det såg ut att bli riktig halka så det här är bättre Flört.

Nu är det dags för en arbetsdag igen, ikväll åker jag till sonen.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

God morgon alla livskvaliteare.

Ha en riktigt härlig Fettisdag!

Maria
0

Godmorgon alla.

Jag får knappt upp ögonen. Länge sedan jag var så förkyldFlört

/Maria

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go morron

Riktigt trött idag, hur ska denna dagen sluta?
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på hela långa dagen…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Godmorgon!

Snön som kom i går kväll håller på att regna bort nu.

Vilket skitväder!

Eller skidväder som de säger i Skåne. Tänk om man kunde säga det, här, nu? Flört

Ha det bra trots allt, och ät inte för många semlor! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

KaiPon
0

Sitter i skolan, börjar 9.40, kom hit ca 8.50. Fixad och allt är jag. Större hår än igår (somnade utan att ha borstat ut håret från igår så byggde bara på därifrån) men mindre sminkning.

Fick precis ett sms från min syster där det stod 'I know what you did last summer'. Oh gosh, min syster har sina knäppa moments. Skrattande

stina63
0

Godmorgon

Ny dag nya tag,, Dom tagen försöker jag hitta hehe,, har jobbekväll framför mig Försöker vakna till här hemma,

Hehe Anders ja ett rikigt skidväder ute,,

Kaipon tidig du är uppe. Ibland blir de så för mej med, Man har så mycket tid på sig fixa till

Ha en skön dag alla LK och andra också,,

Skrattande

[peter54]
0

God förmiddag Glad

Här är det lite segt idag, jag är lite bättre från magsjukan, frugan är konvalescent efter halsfluss, dottern är konvalescent efter öroninflammation som var en följd av hennes halsfluss, bara pojken är helt frisk.

Loveradio
0

God morgon!

Tittar in lite snabbt och önskar alla en bra dag.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

AnnL
0

God eftermiddag!

Efter en blåsig och snöig natt är nu all snö borta igen.

Betalt räkningar och kollat över min ekonomi för månaden har jag gjort under förmiddagen.

Håller fortfarande mig ganska lugn efter förkylningen som inte är helt borta än.

Ha en fin dag och krya på er alla som mår krassligt idag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Hej i stugorna !

Jag hoppas Ni har det bra..och att Ni ätit många semlor!   Skrattande

Hans K.
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag

Skickar en statusbild på snösituationen i Stockholm, härligt när solen tittat fram idag. Nu é jag hungrig så full fart mot köket!
Ha en härlig kväll allihopa. Hälsn. /Hans

Toyan
0

God eftermiddag på er.

Oj så många som är sjuka nu.

Här har vi en fantastiskt fin dag, plusgrader från morgonen och solsken hela emGlad

Krya på er alla sjuklingar och ha en så bra kväll ni bara kan.

flisan708
0

God eftermiddag!!!

Ganska nyvaken, en natt till sen ledig till fredag och jobba hela helgen. Såg det var hela 6 plusgrader idag, härligt!!! Tror solen har varit framme medans jag sovit så jag tror folk idag haft en härlig dag. GladNågon semla har jag inte ätit, blir inte bli någon på jobbet heller. Det körs alla möjliga dieter nu bland mina jobbarkompisar inför sommaren.

Idag har jag inte gjort så mycket, betalt två traderavinster och boka spinning pass till i morgon och torsdag.

Önskar Er en fortsatt trevlig fettisdag!!!

KaiPon
0

I skolan började jag helt plötsligt må väldigt dålig. Fick sån extrem huvudvärk, mådde illa samt började bli ljus- och ljudöverkänslig. Så sjukanmälde mig på skolan, och alla kommenterade att jag såg risig ut. Kommer hem (orkade med nöd och näppe ta mig hem) och lägger mig ner. Då började allt snurra. Jag somnade och vaknade ganska nyss.

Mår lite bättre nu, ska försöka äta nånting sen ta en värktablett eller nåt och föörsöka somna om igen och hoppas på att det är bättre imorrn.

Fridaaaa
0

#17 Hände mig med idag, fick plötsligt illamående och allting snurrade :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.